oke... ik heb de bijsluiter helemaal door gelezen.. en daar stond in dat je het elk moment van de dag kan testen.. maar dat je het wel op DE dag van de eigenlijke menstruatie moet doen.
Heb de test gedaan!.. Het was Negatief! Morgen haal ik nog een test.. om die voor zondag te gebruiken!.. want omdat er toch echt duidelijk in stond dat het OP DE DAG van de menstruatie moest.
Toch nog spannend hoor!!!...
Edit; ik ga nu even met wat minder stress naar de paardjes toe!.. tot strax!! XxX
De test van vandaag zei dus dta ik NIET zwanger was idd. Nu doe ik zondag nogmaals een test, omdat dat zo op de bijsluiter stond. dus moet ik nog even afwachten...ik doe het dan Wél s'ochtends omdat het mij een beter gevoel geeft.. en als het nogmaals zou gebeuren dat bloed.. of dat ik dat misselijkheid hou.. dan ga ik zeker naar de HA.
Jullie horen nog van mij!! en bedankt jullie allen voor het luisterend oor
Ik heb dit ook al gehad vorige maand dat ik ongesteld was maar het niet echt vloeide maa bleef als het ware hangen in de vagina, ik wacht volgende week ook nog even af en is er niks gebeurt dan doe ik ook een test