Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) en dan wordt er in een slagader geprikt. Bloedprikken vind ik echt niet eng, maar dit idee staat me voor geen meter aan!
(na 2 potten thee)
Heel rottig als ze niet weten wat het is. Ik hoop voor je dat er bij de volgende testen eindelijk iets uitkomt!
Dus nog een keer prikken, longfoto maken en klaar. Volgende week uitslag.
Ik hoop voor je dat ze wat met de uitslag kunnen.
Wat gaan ze nu bij de neuroloog onderzoeken dan?
Paard deed ook erg maf, dus weer afgestapt en naar huis gegaan. Kreeg al weer commentaar, moest het paard op haar mieter geven, en toen ik stopte omdat het te hard draaide allemaal, kwam er weer commentaar. Heb je er nu al weer last van!!??Citaat:Het lijkt me wel erg zwaar als het niet van je af te zien is dat je je zo rot voelt en je baas je dan gewoon in twijfel neemt.
Hij zou eens moeten weten.
Kan je hem niet uitleggen wat je klachten zijn enz of heb je dat al geprobeerd?
Citaat:Echt vervelend gevoel is dat, maar ik zou toch proberen positief te blijven denken (is moeilijk) en gezelschap op te zoeken van vrienden/familie die je wel begrijpen en waar je mee kunt praten want anders wordt je alleen maar ongelukkiger... Heel veel sterkte!
Echt vervelend gevoel is dat, maar ik zou toch proberen positief te blijven denken (is moeilijk) en gezelschap op te zoeken van vrienden/familie die je wel begrijpen en waar je mee kunt praten want anders wordt je alleen maar ongelukkiger... Heel veel sterkte!