Ziek én alleen....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Exit13

Re: Ziek én alleen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-06 18:08

Vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt!
Hebben de artsen ook verteld waarom de duizeligheid geen gevolg is van de chronische hyperventilate? Volgens mij kan dat nl wel.

Booga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-06 00:09

het zou inderdaad wel kunnen hoor, daar heb je gelijk in. (heb even gegoogled).

Kreeg vandaag weer een uitslag van de vorige keer bloedprikken, dat was besproken door een internist en nefroloog, maar die komen er niet uit. Aan mijn nieren schijnt het niet te liggen want uit het bloed kwam dat de nierfunctie goed was, maar de zuren niet.
Nu moet ik morgen opnieuw bloed laten prikken (ben bijna lek Verdrietig ) en dan wordt er in een slagader geprikt. Bloedprikken vind ik echt niet eng, maar dit idee staat me voor geen meter aan!
Tevens worden er longfoto's gemaakt en moet ik nog een longfunctietest doen......

Pfff.....word er zo moe van, maar daarnaast maak ik me nu voor de eerste keer erg ongerust dat het iets ergs is....tot nu toe nooit gehad, maar heb nu zwaar de kriebels. Ben echt bang en dat voor een ijskonijn als ik.

De klachten zijn er nog, vandaag weer 'fijn' gezweefd de hele dag, maar zonder omvallen dat wel.
en plassen lukt ook nog uitstekend Clown (na 2 potten thee)

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 00:15

Jeetje wat vervelend voor je Ach gut Heel rottig als ze niet weten wat het is. Ik hoop voor je dat er bij de volgende testen eindelijk iets uitkomt!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:20

Hoe is het gegaan Booga, viel het prikken mee in de slagader? Ik hoop dat je nou toch eens wat duidelijkheid gaat krijgen hoor, want mens wat duurt dit lang zeg. Je evenwichtsorgaan is goed nagekeken al?
Houd je taai he, laat ze maar lekker zeuren op je werk, je gezondheid gaat voor hoor, dat ze daar niet begrip voor op kunnen brengen zeg..

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 23:22

@Booga: veel sterkte,hoop dat ze er snel achter komen!

Booga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-06 23:39

thanks voor jullie reactie!!

heb weinig puf om te typen, ben te moe en emotioneel.

Bloedprikken was een drama, de prik zelf deed geen pijn, maar het misprikken in een slagader (in mijn pols) levert een aardig bloedbad op kan ik je vertellen Verdrietig Dus nog een keer prikken, longfoto maken en klaar. Volgende week uitslag.

Gisterenavond (na het paardrijden) black out in de auto en bijgekomen tegen een lantaarnpaal, schade viel reuze mee, schrik zat er aardig in.
Kreeg gisteren ook een kaartje van mijn moeder, met wie ik al 5 jaar geen contact meer heb en wil, met daarin een heftige tekst. Dat rakelde weer dingen op zeg maar.

en ijskonijn als ik altijd ben, ben ik nu stikbang......en dat vind ik erg

Joleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 02:37

Jeetje meid, het zit je allemaal wel heel erg tegen en dat al zo'n lange tijd. Ik hoop dat je nou snel duidelijkheid krijgt, je loopt nu al wel lang genoeg zo rond.. Heel veel sterkte meid, ook met het gedoe met je moeder!

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 03:22

wat een heftig verhaal! en het speelt nu al zo lang, eng hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt! hopelijk krijg je snel wat uitslagen te horen en vallen die allemaal mee en is er een oplossing te vinden voor je symptomen!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 12:45

He verdorie zeg, alles komt wel tegelijk he.
Stel nou dat er wéér niets uit de uitslagen komt, zou ik toch eens je laten doorverwijzen naar een acedemisch ziekenhuis, of een ander ziekenhuis..of mss iets alternatiefs? Het duurt en het duurt maar en kan me zo voorstellen dat je hier gallisch en ansgtig van wordt.
Doe lekker rustig aan dit weekend, leuke dingen doen en goed slapen..Take Care.

Booga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-06 22:26

dank jullie wel!

zit er zwaar doorheen, ben het knokken meer dan moe en mis enorm een arm om me heen .
Mis een vader een moeder (niet de mijne hoor).
Ga zo mijn hond uitlaten en mijn mandje in, morgen maar weer ergens moed vandaan schrapen.

ben ook zeker benieuwd naar de uitslag.

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 22:37

Het zit je niet mee Ach gut Ik hoop voor je dat ze wat met de uitslag kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-06 23:24

Ik heb heel je topic door gelezen, het zit je echt niet mee zeg!
Heel veel sterkte!

Booga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 21:39

thanks!
nee het zit inderdaad niet mee, doe Murphy's Law na hier zo zachtjes aan, en dan heb ik nog niet eens alles getypt Bloos!
Maar dat hoeft ook niet, want daar gaat het niet om.
Ik hoop ook dat er iets uit de uitslag komt en dat ik niet wéér verder onderzocht moet worden, word er stapel van en doodmoe ook.
en helaas zijn de klachten er gewoon nog.

Nou ja, het zal wel overgaan eer ik een jongen ben.

Booga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-06 08:06

Nou, bloed was goed, foto ook!.
Verwijzing naar neuroloog, word hier zooooooo moe van. Weet nog niet of ik ga hoor.
Verkoop mijn auto wel en stop wel met paardrijden Boos! Verdrietig
Bah!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-06 18:01

Jeetje echt balen Boos! Wat gaan ze nu bij de neuroloog onderzoeken dan?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:15

He verdomme meis..kan me voorstellen dat je je nu zo voelt, al zon lange periode in onduidelijkheid..Schraap je moed bij elkaar en ga toch naar die neuroloog, want op deze manier doorgaan kan ook niet en als men niets kan vinden waardoor je je zo ellendig voelt, geef niet op. Die onderzoeken zijn idd afschuwlijk elke keer, helemaal als de uitslagen nihil iets uitkomt..moeilijk hoor. Je paardje heb je juistz o hard nodig, althans kan ik mij zo voorstellen dat je daar van opknapt.
Meid, ga ervoor, jank lekker uit, gil het uit bijwijze van als dat je opluchtm schouders eronder en huppa, op naar de neuroloog, je kan het!

mickey1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 00:58

Get meid wat naar zeg..
Die onduidelijkheid en die doorverwijzingen zijn echt vreselijk!
Ik hoop dat de uitslag niet negatief is, ik zal voor je duimen!

Booga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 20:29

Nou zat er vet doorheen van de week.Zodra iemand iets liefs zei, gelijk huilen, terwijl ik weinig huil. Zelfs op de manege kwamen de tranen. Manege in rep en roer, want ik huilde Clown
Het was ook erg druk op mijn werk en dat werkte ook niet lekker mee.
Het paardje dat ik rij en verzorg is erg heftig op het moment, maar is wel goed voor me, wat meer zelfvertrouwen opdoen en afleiding.
23 Februari kan ik pas bij de neuroloog terecht, lekker snel al maar niet heus.

thanks voor jullie steun!!

Booga

Re: weer moeten stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 00:16

met rijden. De hele wereld leek wel weer een kermisattractie.... Verdrietig Paard deed ook erg maf, dus weer afgestapt en naar huis gegaan. Kreeg al weer commentaar, moest het paard op haar mieter geven, en toen ik stopte omdat het te hard draaide allemaal, kwam er weer commentaar. Heb je er nu al weer last van!!??
Toen mijn verzorgpaardje in de stal met haar koppie bij me kwam, brak ik, tranen met tuiten.
Kan ik dan niets meer?
Ik weet het, er zijn veel ergere dingen, maar ik voel me zo verdrietig en onbegrepen op het moment.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 00:37

Jeetje,
Ik heb heel het topic doorgelezen.
Wat willen ze dan dat je dood ben voor ze je onderzoeken?
Wel fijn dat nu älles" onderzocht word ook al levert het niet veel op.
Zo kan je tenminste dingen uitsluiten.

Het lijkt me wel erg zwaar als het niet van je af te zien is dat je je zo rot voelt en je baas je dan gewoon in twijfel neemt.
Hij zou eens moeten weten.
Kan je hem niet uitleggen wat je klachten zijn enz of heb je dat al geprobeerd?

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 17:20

Echt vervelend gevoel is dat, maar ik zou toch proberen positief te blijven denken (is moeilijk) en gezelschap op te zoeken van vrienden/familie die je wel begrijpen en waar je mee kunt praten want anders wordt je alleen maar ongelukkiger... Heel veel sterkte!

Booga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-06 20:51

Citaat:
Het lijkt me wel erg zwaar als het niet van je af te zien is dat je je zo rot voelt en je baas je dan gewoon in twijfel neemt.
Hij zou eens moeten weten.
Kan je hem niet uitleggen wat je klachten zijn enz of heb je dat al geprobeerd?

Mijn baas is de grootste banketstaaf die er op de wereld rondloopt, echt een vervelende man!!!

Citaat:
Echt vervelend gevoel is dat, maar ik zou toch proberen positief te blijven denken (is moeilijk) en gezelschap op te zoeken van vrienden/familie die je wel begrijpen en waar je mee kunt praten want anders wordt je alleen maar ongelukkiger... Heel veel sterkte!

Probeer het ook hoor positief te blijven, maar het lukt me steeds minder. Ik ben 28 jaar, het is toch geen tijd om geraniums te gaan kopen en er achter te gaan zitten? Clown
Het zal vast wel een keer overgaan hoor.
probeer zo min mogelijk te zeggen hoe het echt gaat als mensen vragen of ik nog last heb, wil niet dat ze zich zorgen maken. Maar ik moet leren op tijd aan te kloppen bij het handjevol vrienden die ik heb en niet proberen alles zelf te doen.

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-07 18:45

Sterkte, ik heb nog niet heel je topic gelezen, maar ik hoop dat er bij de neuroloog in elk geval iets uitkomt waar je wat aan hebt.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:54

In grote koeieletters dat het topic al meer dan twee weken niet gereageerd is en ik doe het lekker toch, nananananaa Knipoog
Booga, ben erg beniwud hoe het nu met je is, ook vanwege je andere topic en je nergens meer heb gezien hier. Hopelijk gaat het de goede kant op met je.

Booga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 20:51

hoi, lief dat je het vraagt.
Gaat hier echter bagger. Vet druk op mijn werk en gedoe, maar ook erg last van duizeligheid. Vorige week hebben ze zelfs de ambulance gebeld, ik bleef maar wegraken en niet reageren, weet ook de helft niet meer Boos!
bezoek aan de neuroloog duurt nog even.
Intussen blijft mijn moeder kaarten sturen, als is voor haar een aanleiding Boos!