Ik zit ermee dat mijn paardje al een hele tijd onregelmatig loopt en het niet beter gaat. En ik zit ermee dat ik de laatste tijd een beetje chagarijnig ben, heb me voorgenomen om vanaf nu weel heel positief te zijn en aardiger te doen tegen m'n vrienden en m'n ouders
Ik zit er enorm mee dat mijn beste vriendin, die zwanger is, nu zo zwaar in de put zit... Ze is 24 weken zwanger en haar eigen gezondheid gaat plots zo hard achteruit, dat de baby waarschijnlijk zeer binnenkort gehaald wordt als dit zo doorgaat. Anders overleven beide de zwangerschap niet Ik ben er echt kapot van en geef haar al mijn steun die ze nodig heeft. Alleen mijn eigen steun zit nu voor 8 weken op zee... dus voel me zelf enorm rot omdat ik hem mis en hem nodig heb.
dat mn spieren iedere dag maar weer zeer doen en mn fysiotherapeut vind dat ik weer naar de huisarts moet, en die me vervolgens gewoon weer weg stuurt met weer wat pijnstillers en of ik mn lening voor mn huisje wel rond krijg
Dat ik de laatste tijd zo moe ben, een gruwelijke hekel heb aan een bepaald iemand, dat ik m'n dieren achter laat als ik op vakantie ga, dat ik deze week op de beurs moet werken incl. lange dagen en dat ik ongesteld ben. Genoeg?
en ik omdat mijn EX zoiets stoms heeftgedaan waardoor het nu mijn ex is en ik het echt belachelijk vind wattie heeft gedaan!! en hoe die nou tegen mij doet.. en ik me dus nergens meer op kan concentreren, al langer niet en nou al helemaal niet en dus loop ik achter op school.. blèhh sukkel!!!! moest er even uit hoor
Ik zit met mijn vader, maar dat is al tijden aan de gang, en het feit dat mijn ex me graag terug wil. en ik net start met een nieuwe relatie, en ik me rot voel omdat ik hem nu ontzettend kwets!
Dat ik het allemaal niet meer zo zie zitten. Ik geen duidelijkheid heb ik vele opzichten, en ik dat heel erg nodig heb. Ik voel dat ik weer depressief wordt, waardoor ik juist 'extra leuk' wil doen om dat te verbergen waardoor ik thuis, op mezelf, helemaal in elkaar stort. Ik ben in kleine 2 ½ week 5 kilo afgevallen en iedereen valt dit erg op. Dit was totaal niet de bedoeling, maar wanneer ik meer ga eten ga ik overgeven. Waar ik overgens dus ook niets mee opschiet..
IK zit ermee dat mijn hond erg veel epileptische aanvallen heeft en ik het niet echt onder controle krijg. En ik ben bang om als ik straks ben afgestudeerd geen baan te kunnen vinden.Maar verder gaat het prima hoor
ik zit ermee dat mijn overgrootoma gisteren gestorven is, een vriendin weer in het zieknhuis terecht is gekomen en ik me op dit moment dus even heel bagger voel!
dat ik littekenweefsel in mn rug heb zitten waar mn chirurg niks aan kan doen. en hij doodleuk vertelde dat ik er mee moet leren leven. dat hij makkelijk zeggen heeft, maar ik de pijn voel!! dat ik er letterlijk ziek van word! bah!
Ik heb begin april een longembolie gehad en nog de laatste tijd krijg ik weer vaak ineens veel pijn op de plek waar het bloedpropje heeft gezeten en waar een stukje long is afgestorven. en door de pijn kan ik niet voluit meer te ademen waardoor ik ga hyperventileren. Maar ach, het is vast wel over voor ik een jongetje ben
ik zit er mee dat ik steeds mee een hekel begin te krijgen aan mijn werk, dat ik mijn eerste paard nog erg mis, dat ik bepaalde mensen behoorlijk mis in mijn leven en dat ik aan bepaalde mensen een hekel heb gekregen in de loop der tijd.
Dat een vriendin van mij nogal gek is op een vriend van mij, terwijl hij twijfelt of hij gekker op jongens is.. En ik ben de enige die dat weet, en en en en. Naja, niet erg geweldige situatie.
ik zit er nu mee,dat ik heel hard aan het sparen ben voor mijn eigen paardje en bang ben dat het niet gaat lukken.En dat mijn vriend op vakantie gaat 2 weken.