S'ochtends slecht uit bed komen..Tips?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Saskia9

Re: S'ochtends slecht uit bed komen..Tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-06 15:46

echt mooi om te lezen dat iedereen met hetzelfde probleem kampt!

Dus het altijd zo vrolijke vrouwtje bij de bakker,stapt misschien niet met een lach ui haar bed,
Wie weet deelt ze wel hetzelfde probleem met ons!

Colandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:26

He sas Tong uitsteken

Probleem komt ook bij mij voor haha..!! Succes er mee.

*volgt dit topic even*

Kus Amber

Jurjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 12:45

Ik had 2 oplossingen:

1. De wekker aan de andere kant van je kamer zetten. Hierdoor moet je uit bed gaan om je wekker uit te zetten, en ben je meteen al een stuk wakkerder

2. De wekker 54 minuten te vroeg zetten zodat je nog 6x kan Snoozen ^^ (Die van mij doet om de 9 minuten).

Vooral NIET denken: Oh, de wekker is af, ik blijf nog even 5 minuten liggen (als de wekker uit is) want dan val je geheid in slaap en kom je vies te laat Tong uitsteken

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:45

Mijn kamer is vrij licht s'ochtends. Ben zo wakker, en er zo uit... Lachen

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:46

Een gigantisch harde beltoon als alarm gebruiken... men o men ik ben tegenwoordig gelijk wakker als ik hoor:

"You forgot one very important thing, mate... I'm Captain Jack Sparrow!"

Serieus, haha. Ik had eerder altijd mijn radio als wekker, maar dan viel ik zo weer in slaap of wilde er niet uitkomen. Maar deze wekker (telefoon dus) herhaalt zich elke 5 minuten. Echt wel dat je wakker bent als je je tel bij je kussen hebt liggen! Nagelbijten / Gniffelen

Risicogevaar: LET OP! Mogelijke opvliegingen uit bed om tegen het plafond aan te springen bij de eerste keer Clown

_Unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 15:51

Shanna16 schreef:
Een gigantisch harde beltoon als alarm gebruiken... men o men ik ben tegenwoordig gelijk wakker als ik hoor:

"You forgot one very important thing, mate... I'm Captain Jack Sparrow!"

Serieus, haha. Ik had eerder altijd mijn radio als wekker, maar dan viel ik zo weer in slaap of wilde er niet uitkomen. Maar deze wekker (telefoon dus) herhaalt zich elke 5 minuten. Echt wel dat je wakker bent als je je tel bij je kussen hebt liggen! Nagelbijten / Gniffelen

Risicogevaar: LET OP! Mogelijke opvliegingen uit bed om tegen het plafond aan te springen bij de eerste keer Clown

Nagelbijten / Gniffelen
Hoe kom ik aan die beltoon Clown ?
Als mijn alarm van mijn telefoon afgaat, begint ie zacht en uiteindelijk steeds harder. Maar voordat ie harder gaat, heb ik 'm al uitgezet en draai me weer om Vork

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 16:44

Ik heb hem via Bluetooth op mn tel gezet... kan hem je wel sturen...? Haha!

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 17:39

Oee leuke beltoon dan Haha!

theelichtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-06 23:08

Hier nog iemand die er echt NOOIT uit kan 's morgens
En.. 1 september terug naar school, dus terug vroeg opstaan, dat is altijd na de vakantie zo een probleem..

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-06 15:18

haha ja dat kan ik helemnaal geloven haha!

adecuada

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-06 15:33

Ik kom ook heel slecht mn bed uit en ben echt BLOEDCHAGERIJNIG s'morgens
Maar als ik dr echt optijd uit MOET dan leg ik altijd mn telefoon (met keiharde irritante wekkertoon) aan de andere kant van mn kamer, zodat ik er wel uit MOET als ik van dat geluid af wil komen.. (Is niet echt goed voor mn humeur maargoed..)
Met een beetje mazzel stap ik dan niet terug mn bed in..
Of ik zet mn wekker 2 uur van tevoren ofzo.. dat ik eerst nog ff kan blijven liggen en normaal "wakker" kan worden..
Met een beetje geluk val ik dan niet weer in slaap..

Ik weet eigenlijk niet of er wel een methode is om mij normaal mn bed uit te krijgen Frusty
Het enigste waar ik echt mn bed voor uitkom is als ik weet dat ik die dag iets ga doen waar ik heel veel zin in heb Pling

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:21

Ik had Jochem Myjer als 'ringtone'-wekker met "wakker worden".
De mensen die hem kennen zullen het liedje ook wel kennen.

Ik kom ook zeer slecht m'n bed uit.
Ik heb mezelf maar wijs gemaakt dat slapen gewoon mijn hobbie is. Ik ga op tijd naar bed toe elke avond en slaap in principe altijd goed. Na het avond eten doe ik ook vaak nog een dutje dus aan slaap geen tekort, haha Lachen
Ik blijf dit topic wel even volgen voor evt. goede tips Lachen

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:34

Ik heb een wekkerradio met Sky radio erop. Die gaat dan aan en dan kom ik langzaam aan tot bewustzijn totdat ik ook niet meer inslaap. Hoewel, soms val ik toch weer wel in slaap met in mijn dromen de muziek op de radio als achtergrond....

mijntjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 21:35

haha nou ik heb vanalles geprobeerd Tong uitsteken
- als eerste heb ik mijn wekker aan de andere kant gezet van mijn kamer.. hielp niet...
- een emmer boven mijn bed en als ik dan naar mijn wekker liep ging hij omlaag.. nou niet slim hele kamer zijknat..
- nu heb ik het idiale Tong uitsteken mijn mobil Haha! ik zet hem gewoon keihard en dan een fet leuk nummer dan word ik wel wakker! haha Tong uitsteken

het bijzondere is: ik ben echt geen nachtmens.. wel een ochtendmens, maar ik kom er gewoon ff niet zo snel uit en als ik er uit ben ben ik topfit Haha!

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:03

Mijn vriend heeft iets nieuws bedacht: trainen om weer naar school te gaan...
Dus elke ochtend moet ik er om 8u uit, terwijl ik vrij ben. Dan is er ruzie om de dekens, en komt ie met natte washandjes aanzetten. Tenslotte wordt ie boos, komt ie naar de slaapkamer toe gestampt: lig ik al weer languit te ronken...

Goed voornemen: morgen op tijd opstaan en lief zijn voor mn vriendje!

SONY

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:09

Ik heb ook het syndroom van snooze Tong uitsteken

Ik zet altijd me wekker een uur van tevoren. Vroeger kon ik er om 6 uur uit zonder moeite maar de laatste 2 jaar is het echt een probleem en is inderdaad erg verevelend.

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:29

Ik ben echt een avondmens en kan daardoor sochtens weer slecht opstaan. Het grappige is dat ik dit al vanaf mn geboorte heb. Nadat ik 5 dagen in een couveuse heb gelegen mocht ik naar huis. De volgende ochtend werden mn ouders om half 9 wakker. Mijn moede vraagt heel ongerust aan mn vader of hij me had gehoord die nacht. Hij zei van niet en mn moeder had me ook niet gehood. Toen moest mn vader gaan kijken of ik nog wel leefde Haha! En ik lag rustig te slapen. Ze moesten me eigenlijk erg vaak tussen 9 en half 10 sochtens wekken voor mn 'ontbijt'... Maargoed, als ik sochtens moet opstaan zet ik de wekker op dezelfde tijd als ik moet opstaan. Eerst maakte mn 'wekker' me een halfuur van te voren wakker. Aangezien mn vader mn wekker was (kwam me wakker maken voor hij naar het werk ging) mocht ik niet meer indoezelen omdat mn pa niet nog een keer terug kwam Tong uitsteken Heb me daardoor vaak genoeg verslapen... Het enige probleem nu is dat ik voor mn stage (begint vrijdag) om 7u moet opstaan en ik slaap nu makkelijk tot 11/12uur uit! Enige oplossing: een paar dagen van te voren vroeg opstaan zodat je snachts goed kan slapen en je ritme verschoven word... Ik heb er alleen nog geen zin in gehad om dat te doen Haha!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 22:53

toen ik nog iedere wek een wedstrijd had kwam ik iedere ochtend zonder problemen uit bed. Merk dat het nu steeds moeilijker word... Ik begin te wennen aan uitslapen enzo en dat merk ik doordeweeks ook, nadelig.

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:46

nanka schreef:
Ik had Jochem Myjer als 'ringtone'-wekker met "wakker worden".
De mensen die hem kennen zullen het liedje ook wel kennen.

Haha Haha! Ja daar wordt je wel wakker van!

Ik had eerst altijd een hele harde irritante wekker, waarvan het hele huis wakker werd.
Die zette ik dan aan de andere kant van m'n kamer en dan moest ik er wel uitspringen om die uit te drukken.
Succes gegarandeerd...als je niet zo zwak ben als mij want ik ga dan weer gewoon m'n bed in Clown

Kortom, bij mij is het ook altijd een drama. Als ik er om half 7 uitmoet, dan zet ik m'n wekker om kwart voor 6 want dan kan ik ook nog een paar keer 'snoozen'.

Maar gek genoeg, als ik op vrijdagavond naar een kroegje ga en ik heb flink wat biertjes op, en ik moet er zaterdagochtend weer vroeg uit voor m'n werk, dan ben ik net voor de wekker al wakker Verward
En als ik een keer niet naar de kroeg ga, dan kom ik er weer niet uit...
Dus misschien moet ik me elke dag flink bezatten? Misschien helpt dat wel Verward

_Unexpected_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 13:50

Shanna16 schreef:
Ik heb hem via Bluetooth op mn tel gezet... kan hem je wel sturen...? Haha!

Ja graag!!

dingetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:29

Ik snooze altijd 3x en dat werkt prima...Waarom weet ik niet. Lachen

Jacimatho

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:44

Is er niet een of andere dienst die je opbelt om je wakker te maken?
Je zou dan eigenlijk zo'n dril sergeant moeten hebben die je toe schreeuwt door de telefoon dat je moet opstaan...

* ziet een telefoon voor zich waar een megafoon uit toetert ..LOL...*