Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Shanna16 schreef:Een gigantisch harde beltoon als alarm gebruiken... men o men ik ben tegenwoordig gelijk wakker als ik hoor:
"You forgot one very important thing, mate... I'm Captain Jack Sparrow!"
Serieus, haha. Ik had eerder altijd mijn radio als wekker, maar dan viel ik zo weer in slaap of wilde er niet uitkomen. Maar deze wekker (telefoon dus) herhaalt zich elke 5 minuten. Echt wel dat je wakker bent als je je tel bij je kussen hebt liggen!
Risicogevaar: LET OP! Mogelijke opvliegingen uit bed om tegen het plafond aan te springen bij de eerste keer
?

mijn mobil
ik zet hem gewoon keihard en dan een fet leuk nummer dan word ik wel wakker! haha

En ik lag rustig te slapen. Ze moesten me eigenlijk erg vaak tussen 9 en half 10 sochtens wekken voor mn 'ontbijt'... Maargoed, als ik sochtens moet opstaan zet ik de wekker op dezelfde tijd als ik moet opstaan. Eerst maakte mn 'wekker' me een halfuur van te voren wakker. Aangezien mn vader mn wekker was (kwam me wakker maken voor hij naar het werk ging) mocht ik niet meer indoezelen omdat mn pa niet nog een keer terug kwam
Heb me daardoor vaak genoeg verslapen... Het enige probleem nu is dat ik voor mn stage (begint vrijdag) om 7u moet opstaan en ik slaap nu makkelijk tot 11/12uur uit! Enige oplossing: een paar dagen van te voren vroeg opstaan zodat je snachts goed kan slapen en je ritme verschoven word... Ik heb er alleen nog geen zin in gehad om dat te doen
nanka schreef:Ik had Jochem Myjer als 'ringtone'-wekker met "wakker worden".
De mensen die hem kennen zullen het liedje ook wel kennen.
Ja daar wordt je wel wakker van!

Shanna16 schreef:Ik heb hem via Bluetooth op mn tel gezet... kan hem je wel sturen...?