Kimmie_Paard schreef:jaa echt wel. ging dood van de koppijn had hier al aandacht genoeg van de halve familie die ongerust was maarja dat was voor mij niet genoeg hoor!!
lekkere familie, zooo ongerust, maar je niet even bij de dokter langsbrengen???
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimmie_Paard schreef:jaa echt wel. ging dood van de koppijn had hier al aandacht genoeg van de halve familie die ongerust was maarja dat was voor mij niet genoeg hoor!!
Citaat:en ze brachten mij niet naar de dokter omda tik dat NIET WOU
Noukie schreef:Kimmie_Paard schreef:jaa echt wel. ging dood van de koppijn had hier al aandacht genoeg van de halve familie die ongerust was maarja dat was voor mij niet genoeg hoor!!
lekkere familie, zooo ongerust, maar je niet even bij de dokter langsbrengen???
rudi schreef:Kim, ik mag niet in je topics reageren, omdat je ziek van me wordt? Misschien is dat dan wel de rede, als ik jouw was zou ik vrij nemen van school, en je laten opnemen in het ziekenhuis.. Wat een aandacht topics allemaal, en ze eindigen stuk voor stuk in ruzies, is het dan niet duidelijk dat bokt niet van dit soort topics houd? Tuurlijk als je raad nodig hebt, niks mis mee, maar als je er niks mee doet is zo'n topic heel erg overbodig. Verder vind ik dat je overal kinderachtig op reageert, en ik zou toch maar eens bij jezelf gaan nadenken aan wie het ligt dat je zulke reacties krijgt! Nogal te verwachten namelijk.. En ik mag reageren op bokt waar ik wil hoor
Tyrza schreef:ben je nou nog wakker? Foei! ga eens naar bed jij!
Kimmie_Paard schreef:Tyrza schreef:ben je nou nog wakker? Foei! ga eens naar bed jij!
dat bepaal ik zelf niemand anders en jij al helemaal neit..
Tyrza schreef:Toch zeg ik: slapen jij. kinderbedtijd.
Noukie schreef:hey Billy, nog een beetje meer![]()
![]()
en ik ga aan Kim denken hoor
Noukie schreef:Tyrza schreef:Toch zeg ik: slapen jij. kinderbedtijd.
sesamstraat is alllang voorbij
Kimmie_Paard schreef:kim en ik zijn vriendjes? sure ga zelf slapen..
tanya89 schreef:Doe jij serieus MAVO?!![]()
Das niet best..