Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
orionneke schreef:Ben ik de enige die zich afvraagd of het wel zo verstandig is om te gaan werken als je zo ziek bent? Zeker als je dadelijk niet mag werken dan zullen ze je in je proeftijd ontslaan....
chally schreef:Dat meen je niet!!! wat een loser zeg!!!
Dan is hij je in ieder geval NIET waard![]()
Hoe is het nu verder met je??
FlairS schreef:2x.
love_gino schreef:ik ben vanmorgen bij de dokter geweest en die heeft GELIJK me suiker geprikt want hij was er van overtuigt dat ik suiker had maar dat was sus niet ik had een bloedsuiker van 4.2 en dat was normaal blijkbaar
hij heeft gebelt met de neuroloog maar die zei dat het eigenlijk niets te maken kon hebben met de val van me pony
toen moest ik bloed gaan prikken en urine in gaan leveren
bloedprikken brrrrrrrr maar goed ze hebben op me lever en schildklier ed geprikt
maar goed daar konden ze nu nog niets van zeggen toen moest ik urine in gaan leveren en ging het wegbrengen en ze stonden met open mond te kijken naar de kleur ( ik ook in het begin) het was een bijna oranje!!
maar goed onderzoek gaat het uitweizen verder
hij heeft het niet over een lintworm gehad of andere dingen gehad hij wist eigenlijk gelijk zeker dat het suiker was maar dat was echt niet
afwachten nu
love_gino schreef:orionneke schreef:Ben ik de enige die zich afvraagd of het wel zo verstandig is om te gaan werken als je zo ziek bent? Zeker als je dadelijk niet mag werken dan zullen ze je in je proeftijd ontslaan....
ik sta al onder contract zit nu gewoon in de ziekte wed maar wil weer zo snel mogenlijk aan de gang had heel me zinnen gezet op het weekend dat me vriend er was en nu maar helaas dus ja nu kan ik beter een paar uurtjes gaan werken als de rest van de week nog alleen thuis zitten
Citaat:het uitmaakt. Zat het er al aan te komen?