En zeker in dagen met stres zijn ze zo weg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimberley77 schreef:Ik vind het zo lelijk, doe het nl zelf heel erg..Snap er niets van, als ik op vakantie ben zijn mn nagels binnen 2 weken erg lang en stevig (oh wat ben ik dan trots, hihi) en ik ben nog geen 2 dagen thuis en huppa, 1 hand al kaal en nu ik kijk, ja hoor andere hand ook stompjes...zien er niet uit..stata zo verzorgd als ze wat langer en verzorgd zijn en nu? Alsof ik in de bouw zit oid, haha.
Nieuw poging wagen dus, gezien ze dus wel erg snel groeien blijkbaar.
Amber_ schreef:Nickytje schreef:Ik heb momenteel zo'n nep nagels op die je in de winkel kan kopen. Ze zien er net uit als gel nagels ed. Na een week zijn ze er meestal af, en dan bespeur ik een klein wit randje. Dat randje moet er da uiteraard meteen weer af!Ik heb vaak tevergeefs geprobeerd om te stoppen, maar het lukt me gewoon niet. Als ik mooie nagels wil, plak ik er wel op!
Welke winkel!
xXGRIETJEXx schreef:Helemaal niemand die me met mn vraag kan helpen?
Christah schreef:Ex-nagelbijter.
Ben supertrots op mezelfZolang ik me van mezelf bewust ben bijt ik al nagels. En dit jaar. Op 1 januari, ben ik gestopt. Voornemen voor het nieuwe jaar.
Ik was het echt zat. Het zag er niet uit.
Had echt al 100den pogingen gedaan. Maar deze is geslaagd. Heb sindsdien geen nagel meer gebeten!!
Ik heb er wel nagelak op gesmeerd.
*pakt nagelak*
MAYBELLINE NEW YORK
Ultra Strong
Nail Strengthener
with diamond-powder
[img]http://image.abcaz.co.uk/productimages/55/4341559.jpg[img]
Die. En die maakt je nagels echt oerhard. Dus als je weer wil nagelsbijten, dan voel je wel dat je nagel te hard is om te bijten. En dan moet je jezelf beheersen en niet bijten. Tuurlijk kun je de nagellak erafpeuteren. Maar je moet natuurlijk ook wel beetje zelfdiscipline hebben
Ben zo blij dat ik nu zulke mooie, sterke, lange nagels heb.*trots*
Edit: Wat ook helpt! Is gewoon op andere manier met je nagels prutsen. Vijlen, glansvijl ed.
Dan ben je wel aan het pielen, maar worden ze niet lelijk maar juist mooi!!