nagelbijters??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

manonneke

Re: nagelbijters??

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:50

Ik bijt ook nagels, en kom er maar niet vanaf Scheve mond !
En zeker in dagen met stres zijn ze zo weg Haha! .

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:55

jip ik bijt ze ook net als ze weer mooi zijn kan ik het niet laten...nagelbijt spul helpt niet is echt super smerig en je bijt er toch door heen bahh....

Nee ik ben een hele tijd gestopt en waardoor......ik heb gewoon gezegt nu stop ik ermee en dat was gelukt simpel heh...! good luck

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:40

Ik vind het zo lelijk, doe het nl zelf heel erg..Snap er niets van, als ik op vakantie ben zijn mn nagels binnen 2 weken erg lang en stevig (oh wat ben ik dan trots, hihi) en ik ben nog geen 2 dagen thuis en huppa, 1 hand al kaal en nu ik kijk, ja hoor andere hand ook stompjes...zien er niet uit..stata zo verzorgd als ze wat langer en verzorgd zijn en nu? Alsof ik in de bouw zit oid, haha.
Nieuw poging wagen dus, gezien ze dus wel erg snel groeien blijkbaar.

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 17:58

Kimberley77 schreef:
Ik vind het zo lelijk, doe het nl zelf heel erg..Snap er niets van, als ik op vakantie ben zijn mn nagels binnen 2 weken erg lang en stevig (oh wat ben ik dan trots, hihi) en ik ben nog geen 2 dagen thuis en huppa, 1 hand al kaal en nu ik kijk, ja hoor andere hand ook stompjes...zien er niet uit..stata zo verzorgd als ze wat langer en verzorgd zijn en nu? Alsof ik in de bouw zit oid, haha.
Nieuw poging wagen dus, gezien ze dus wel erg snel groeien blijkbaar.

Heb ik nou ook Scheve mond .

Christah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:12

Ex-nagelbijter.

Ben supertrots op mezelf Lachen Zolang ik me van mezelf bewust ben bijt ik al nagels. En dit jaar. Op 1 januari, ben ik gestopt. Voornemen voor het nieuwe jaar.

Ik was het echt zat. Het zag er niet uit.
Had echt al 100den pogingen gedaan. Maar deze is geslaagd. Heb sindsdien geen nagel meer gebeten!!

Ik heb er wel nagelak op gesmeerd.
*pakt nagelak*
MAYBELLINE NEW YORK
Ultra Strong
Nail Strengthener
with diamond-powder

Afbeelding

Die. En die maakt je nagels echt oerhard. Dus als je weer wil nagelsbijten, dan voel je wel dat je nagel te hard is om te bijten. En dan moet je jezelf beheersen en niet bijten. Tuurlijk kun je de nagellak erafpeuteren. Maar je moet natuurlijk ook wel beetje zelfdiscipline hebben Nagelbijten / Gniffelen

Ben zo blij dat ik nu zulke mooie, sterke, lange nagels heb. Haha! *trots*

Edit: Wat ook helpt! Is gewoon op andere manier met je nagels prutsen. Vijlen, glansvijl ed.
Dan ben je wel aan het pielen, maar worden ze niet lelijk maar juist mooi!!
Laatst bijgewerkt door Christah op 27-07-06 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

manonneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:14

Oeeeh het deel zelfdiscipline gaat moeilijk worden Haha! .
ik zal het eens proberen *LOL* .

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 18:16

Amber_ schreef:
Nickytje schreef:
Ik heb momenteel zo'n nep nagels op die je in de winkel kan kopen. Ze zien er net uit als gel nagels ed. Na een week zijn ze er meestal af, en dan bespeur ik een klein wit randje. Dat randje moet er da uiteraard meteen weer af! Lachen Ik heb vaak tevergeefs geprobeerd om te stoppen, maar het lukt me gewoon niet. Als ik mooie nagels wil, plak ik er wel op!

Welke winkel Haha! !

Ik heb ze gekocht bij DI, ik weet niet of jullie die winkel ook in Nederland hebben? In winkels zoals Kruidvat hebben ze er ook neppe, van Fingers (doorzichtig met witte tips), maar persoonlijk vind ik die niet zo goed omdat ze te bol staan, dus ze blijven niet plakken op mijn ienimini nagels. Lachen
Deze zijn van een ander merk (weet niet welke, een rood doosje) en ze zijn veel platter, en blijven dus veel beter hangen. Ze zijn ook best sterk en kosten geloof ik rond de 13€ voor een doosje Lachen

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 21:20

ik doe niet anders en ik besef het pas als het al te laat is, vooral als ik auto rij, gaat dat handje richting mijn mond.
heb al van alles geprobeerd; nepnagels, anti bijt, verharder etc, maar geef het op

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-06 23:15

Ff een vraagje aan die mensen hier die nepnagels:
Ik heb nu dus nepnagels (kun je kopen bij de kruidvat winkels) en dat werkt perfect, niks geen bijten, helemaal er niet naar talen dus ideaal, maar ja ik zit in de schoonmaak, heb een dochtertje dus elke keer vallen die nagels er weer af hahaha.
Nu wilde ik dus gel of acryl nagels laten zetten, maa ze moeten wel zo stevig zijn dat ze niet constant afbreken, welke kan ik dan het beste hebben.... acryl of gel nagels????

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 12:17

Helemaal niemand die me met mn vraag kan helpen?

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 18:37

Beet ook altijd heel erg op mijn nagels. Niks hielp, totdat ik van die harsnagels heb gekregen. Mijn tante is nagelstyliste en elke keer als er eentje afbrak zetten we er dezelfde week nog een nieuwe op. Dat een jaar volgehouden. Toen waren mijn nagels aangegroeid. Ik deed het vooral als er haakjes aan mijn nagels zaten. Dan kan ik er niet vanaf blijven, maar tegenwoordig heb ik meestal een vijltje bij me en dat werkt erg goed. Bijt ze nu niet meer af.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 12:09

xXGRIETJEXx schreef:
Helemaal niemand die me met mn vraag kan helpen?

Ik heb jaren met acrylnagels gelopen. Die blijven het beste zitten en het rare is dat ik daar dus niet aan knaag. GElnagels wist ik altijd wel een manier te vinden om het bovenste laagje eraf te peuzelen, ieuwl. Ik raad je dus acryl aan, maar het is voor iedereen natuurlijk verschillend.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:55

Dankjewel Kimberley77 daar heb ik wat aan Haha!
Maar met acrylnagels kun je gewoon alles blijven doen?
Ik stom nogal vaak ergens tegenaan dus ze moeten er niet bij 1 stompje afvallen.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 13:56

Hahah ik heb ook pleisters om me vingers want soms doen ze pijn Bloos
Ik zou al mijn vingers wel vol willen plakken met pleisters..
Eraf komen lukt me niet Verdrietig

sannee1992x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:14

Christah schreef:
Ex-nagelbijter.

Ben supertrots op mezelf Lachen Zolang ik me van mezelf bewust ben bijt ik al nagels. En dit jaar. Op 1 januari, ben ik gestopt. Voornemen voor het nieuwe jaar.

Ik was het echt zat. Het zag er niet uit.
Had echt al 100den pogingen gedaan. Maar deze is geslaagd. Heb sindsdien geen nagel meer gebeten!!

Ik heb er wel nagelak op gesmeerd.
*pakt nagelak*
MAYBELLINE NEW YORK
Ultra Strong
Nail Strengthener
with diamond-powder

[img]http://image.abcaz.co.uk/productimages/55/4341559.jpg[img]

Die. En die maakt je nagels echt oerhard. Dus als je weer wil nagelsbijten, dan voel je wel dat je nagel te hard is om te bijten. En dan moet je jezelf beheersen en niet bijten. Tuurlijk kun je de nagellak erafpeuteren. Maar je moet natuurlijk ook wel beetje zelfdiscipline hebben Nagelbijten / Gniffelen

Ben zo blij dat ik nu zulke mooie, sterke, lange nagels heb. Haha! *trots*

Edit: Wat ook helpt! Is gewoon op andere manier met je nagels prutsen. Vijlen, glansvijl ed.
Dan ben je wel aan het pielen, maar worden ze niet lelijk maar juist mooi!!

Wat kost die nagellak???

Sannert

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 17:17

Hier een ex nagelbijter .. Knipoog
Ik ben er overheen gegroeit .. Clown
Niks hielp, en nu heb ik lange mooie nagels .. Haha!

Sem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 22:28

als ik stopte kreeg ik een cadeautje en toen stopte ik dus het lukte maar later begon ik weer mijn vader is helemaal niet streng en we begonnen overnieuw maar nu moest ik 3 maanden wachten.. het hielp en ik heb nu lange nagels soms heb ik nog wel neiging maar dan bijt ik erop en bijt ik ze niet af zeg maar Tong uitsteken veel geluk verder

ml0es

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-06 22:50

Ik bijt al 3 weken niet meer Haha!
Mn rechterhand is al best lang (voor mijn doen)