Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Oekie schreef:ik zit ook een beetje met dat probleem,
we gaan dit jaar naar Italie op vakantie ()
maar ik ben bang dat ik dan net ongesteld ga worden
ik heb wel eens geprobeerd te zwemmen met tampons en dat ging ook best wel goed, *ben af en toe alleen bang dat ze eruit vallen*
maar ik heb vandaag ook geprobeerd om alvast te oefenen voor vakantie,
het erin en uithalen ging redelijk goed, maar ik voelde hem de hele tijd
het deed gewoon zeer, kon niet meer normeel zitten enzo![]()
misschien heb ik hem verkeerd ingedaan ofzo, maar ik weet ook niet hoe ik hem anders in moet doen
iemand het zelfde of tips?
Njen schreef:Ga even langs de dokter, die heeft een speciale pil die je tijdelijk kan slikken om het even uit te stellen met je vakantie.

Juud87 schreef:ik ga alleen zwemmen als ik in de tweede helft van mijn ongesteldheidsweek zit
omdat ik in de eerste helft al om het uur moet verwisselen met de dikste tampons(!!) die oranje van ob.
ik had vorig jaar op vakantie ook de pil. helaas werd ik het twee dagen later dan de normale datum zonder pil ongesteld. gelukkig wel een heel stuk minder. kon gewoon een hele middag op t strand doen met 1 tampon (was een reisorganisatie-uitje). maar t blijft vervelend. waarschijnlijk was de pil niet zwara genoeg, had ook maar 5 mg terwijl de meesten om mij heen 10 mg hebben
darkmoona schreef:ik heb net heerlijk gezommen..
ondanks dat ik ongesteld ben.

Als ik ga zwemmen als ik ongesteld ben, knip ik het touwtje er dus mooi af. No way dat er bij mij zo'n dom touwtje langs m'n been bungelt. 
geintje hoor.. ik neem aan dat je wel een klein stukje eruit laat hangen? Citaat:Gewoon tampon erin.
Als je bang bent dat je doorlekt ga je tussendoor even naar de wc.
en het draadje hing lekker langs mijn been kwam ik aan het einde achter..