Ik ben niet gaan BBQ-en, ben uiteindelijk wel ziek geworden. Maar dat is meer een buikgriep. (Ik denk dat ik met zwemmen water binnen heb gekregen)
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
VeirL schreef:
@CKdamour: Ik heb altijd al bruin brood gegeten, is er dan veel verschil met wit brood?
Vaak is de pijn bij mij ook wel te verdragen, maar toch put het mij enorm uit als ik een hele dag naar school moet. Ik vind dat jammer, ik wil nl uit school ook wel leuke dingen doen.
beantsje schreef:grappig, ik krijg juist problemen als ik teveel vezels eet.
VeirL schreef:Heel vervelend animals! Ik heb het gelukkig niet zo erg, maar soms heb ik idd wel het gevoel van: als het nu niet heel snel ophoudt, ga ik dood!
CKdamour schreef:beantsje schreef:grappig, ik krijg juist problemen als ik teveel vezels eet.
Dyonne schreef:Wat betreft pijn met rijden. Ik heb een tijd ook amper gereden, en om die reden mijn hyperactieve pony verkocht. Het was niet eerlijk voor hem. Op een rustigere pony kon ik beter uit de voeten.
Ik heb nu toch weer een jong ding staan, waar ik hopelijk straks wel fijn mee kan rijden, ze is nu nog niet onder het zadel.
Dyonne schreef:Eef18, ik hoop voor je dat het blijft werken. Ik was met 1x daags begonnen, uiteindelijk 3x daags, en het werd niet minder.
Veirl, ik was idd ook te moe voor mijn pony.
Lia, sterkte met de coloscopie, al vond ik het roesje erger dan dat hele gebeuren. Ben er nogal beroerd van geweest.