ga tampon proberen wie doet er mee?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

ladymagic

Re: ga tampon proberen wie doet er mee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 10:00

Laui! schreef:

Ik heb nog nooit m'n vinger er 4 uur ingelaten (of langer) en nog nooit een condoom of penis laten 'zitten' Tong uitsteken Ik zie me al rondlopen Clown
Een tampon sluit het wel helemaal af, er gaat als het goed is niks uit, de bacteriën zitten dan heel mooi op een kluitje in een warme omgeving. Rekenmaar dat dat hard gaat. En de meeste bacteriën zijn ook nog eens dol op bloed en dat zit er in overvloed in die tijd van de maand (en dan heb ik meestal geen seks), het is echt hemels daar voor die bacteriën.
Bij seks is er ook nog altijd zoiets als een orgasme, die heb ik echt niet als ik met tampon in in de bus zit ofzo. Bij het orgasme trekt het boeltje samen en drijf je een heleboel er redelijk snel weer uit (samen met het vocht wat je vagina aanmaakt bij het orgasme).
En daarnaast: een kerel mag van te voren goed schrobben voor hij naar binnen mag hoor Vork dankzij zo'n kloris heb ik al eens een infectie gehad en dat is NIET voor herhaling vatbaar Koe
Handen wassen maakt ook absoluut niet steriel. Dan zou je met handenalcohol moeten werken. Helemaal steriel wordt het nooit, maar ik ga er niet opzettelijk nog een schepje bovenop doen Knipoog

Citaat:
Een tampon sluit het wel helemaal af, er gaat als het goed is niks uit, de bacteriën zitten dan heel mooi op een kluitje in een warme omgeving.

Als het goed is sluit je vagina zich weer nadat er wat in gezeten heeft, anders zou je urine die erlangs loopt ook naar binnen komen elke keer, wat een zooitje zou het dan worden.
Bacterien komen trouwens in het slijmvlies terecht en blijven niet lekker los rond zweven in je vagina.

Citaat:
Bij seks is er ook nog altijd zoiets als een orgasme, die heb ik echt niet als ik met tampon in in de bus zit ofzo. Bij het orgasme trekt het boeltje samen en drijf je een heleboel er redelijk snel weer uit (samen met het vocht wat je vagina aanmaakt bij het orgasme
).

Ik vind het ontzettend fijn dat jij altijd een orgasme krijgt maar niet iedereen krijgt dat elke keer jammer genoeg.
De bacterien zitten dan ook al in het slijmvlies en het kan dan dus lekker gaan broeien alsnog.

Citaat:
En daarnaast: een kerel mag van te voren goed schrobben voor hij naar binnen mag hoor Vork dankzij zo'n kloris heb ik al eens een infectie gehad en dat is NIET voor herhaling vatbaar Koe
Handen wassen maakt ook absoluut niet steriel. Dan zou je met handenalcohol moeten werken.

Maare die jongens laat je dus ook hun penis ontsmetten met alcohol Haha! ?
(grapje snapte wel dat je het niet zo extreem bedoelde)

Citaat:
Rekenmaar dat dat hard gaat. En de meeste bacteriën zijn ook nog eens dol op bloed en dat zit er in overvloed in die tijd van de maand (en dan heb ik meestal geen seks), het is echt hemels daar voor die bacteriën

Dat bloed loopt er weer uit en als ik jou logica volg lopen de bacterien er dus mee uit (net als bij een orgasme)

Het was (en is) niet aanvallend bedoeld hoor, maar die vaseline is een advies wat ik mee gekregen heb van verschillende huisartsen en het kan echt geen kwaad als je dat af en toe eens doet.

Citaat:
Ik heb nog nooit m'n vinger er 4 uur ingelaten (of langer) en nog nooit een condoom of penis laten 'zitten' Tong uitsteken Ik zie me al rondlopen Clown

Ik heb wel een seen vier uur durende seks sessie gehad hoor Haha! Haha! Haha!
Moet je echt eens proberen als je dat nooit gedaan hebt Knipoog .

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 15:17

ladymagic schreef:
x_Katja_x schreef:
Nou bij mij niet hoor Scheve mond Als ik onder de douche sta zonder tampon in gaat het gewoon verder.. Geval apart Clown Ik gebruik trouwens ook altijd tampons. In het begin kreeg ik ze er ook absoluut niet in. Je moet goed ontspannen (of desnoods diep in en uit ademen en dan bij het uitademen verder duwen) maar je moet ook wel vochtig genoeg zijn, als het zo droog is gaat het nogal stroefjes Knipoog Hopelijk lukt het, veel plezier met zwemmen!

Het is ook alleen zo als je helmaal omgeven bent door water, dat sluit de opning als het ware af.
Ik kan ook in bad zonder tampon, maar niet onder de douche inderdaad, dan loopt het er uit.
Ik geloof dat het iets met de druk van het water te maken heeft.
Het bloedt vermengt zich niet met het water

Dit is dus echt bullsh*t. Ik heb weleens in bed gelegen mèt tampon toen het dus gewoon mis ging. Goor mss, maar ik lekte gewoon door de tampon heen, die zich vol had gezogen met water..En ja, die was echt diep genoeg ingebracht....En de boel sluit niet af, ik heb ook weleens dat ik uit bad kom als ik niet ongesteld ben en dat er dan gewoon water uit m'n muts komt, dus nee, hij sluit echt niet hermetisch af

Francien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 15:18

terorita schreef:
ik kan me niet herinderen er ooit last van te hebben gehad, voel het niet zitten.
ik gebruik eerlijk gezegd nooit maandverband, vind ik persoonlijk vies

Ik ook, en je kunt niet zwemmen. Met een tampon wel Lachen

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 17:47

Ophelia, voor zover ik weet hoort het echt "dicht" te zijn. Als jij urineert heb je dus ook kans dat het erin loopt.
Ik vind het heel apart dat er water in kan van buiten af zonder dat je het met opzet doet zeg maar. Ontzettend slecht ook want je vagina heeft dan waarschijnlijk ook heel veel moeite met de zuurgraad op pijl houden.
Al eens over gehad met je Gynaecoloog? Ben wel nieuwschierig namelijk of het echt kwaad kan.

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-06 18:56

WOW!!! vier uur??????? kon je nog wel lopen de volgende dag Haha!
ik dacht dat ik een tijger was, haha Tong uitsteken

de eerste keer vond ik het ook zooo eng, maar nu zou ik nooit meer anders willen, al een paar jaar gebruik ik het.

ik doe er alles mee, lek nooit. douchen, zwemmen, paardrijden, leven Lachen

Ophelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 15:03

ladymagic schreef:
Ophelia, voor zover ik weet hoort het echt "dicht" te zijn. Als jij urineert heb je dus ook kans dat het erin loopt.
Ik vind het heel apart dat er water in kan van buiten af zonder dat je het met opzet doet zeg maar. Ontzettend slecht ook want je vagina heeft dan waarschijnlijk ook heel veel moeite met de zuurgraad op pijl houden.
Al eens over gehad met je Gynaecoloog? Ben wel nieuwschierig namelijk of het echt kwaad kan.

Nope, nog nooit ergens last van gehad en heb het al zolang ik me kan herinneren. Als ik urineer, dan doe ik dat richting wc zegmaar en niet liggend, want alleen op die manier kan je volgens mij urine in je vagina krijgen...

ladymagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-06 20:52

Als je het goed aanpakt kan je gerust nog lopen hoor, alleen vier uur door raggen lijkt me niet zo fijn. Clown .

Er loopt toch altijd wat urine langs lijkt mij, het drupt een beetje na en soms als ik een dun straaltje heb loopt het ook wel eens een stukje naar beneden zeg maar, zo bedoelde ik het.
Heel apart in elk geval, mijn moeder is verloskundige dus weet wel het een en ander van de interne organen en het klinkt me gewoon heel apart in m'n oren.

hinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-06 12:25

ik gebruik ze altijd (vind het veel properder Knipoog )
bij zwemmen geen prob
je moet wel je maat beetje zoeken want die komt totaal niet oivereen met die van maandverbanden
en ik denk dat gewoon naar wc gaan het beste is