Laui! schreef:
Ik heb nog nooit m'n vinger er 4 uur ingelaten (of langer) en nog nooit een condoom of penis laten 'zitten'Ik zie me al rondlopen
Een tampon sluit het wel helemaal af, er gaat als het goed is niks uit, de bacteriën zitten dan heel mooi op een kluitje in een warme omgeving. Rekenmaar dat dat hard gaat. En de meeste bacteriën zijn ook nog eens dol op bloed en dat zit er in overvloed in die tijd van de maand (en dan heb ik meestal geen seks), het is echt hemels daar voor die bacteriën.
Bij seks is er ook nog altijd zoiets als een orgasme, die heb ik echt niet als ik met tampon in in de bus zit ofzo. Bij het orgasme trekt het boeltje samen en drijf je een heleboel er redelijk snel weer uit (samen met het vocht wat je vagina aanmaakt bij het orgasme).
En daarnaast: een kerel mag van te voren goed schrobben voor hij naar binnen mag hoordankzij zo'n kloris heb ik al eens een infectie gehad en dat is NIET voor herhaling vatbaar
![]()
Handen wassen maakt ook absoluut niet steriel. Dan zou je met handenalcohol moeten werken. Helemaal steriel wordt het nooit, maar ik ga er niet opzettelijk nog een schepje bovenop doen
Citaat:Een tampon sluit het wel helemaal af, er gaat als het goed is niks uit, de bacteriën zitten dan heel mooi op een kluitje in een warme omgeving.
Als het goed is sluit je vagina zich weer nadat er wat in gezeten heeft, anders zou je urine die erlangs loopt ook naar binnen komen elke keer, wat een zooitje zou het dan worden.
Bacterien komen trouwens in het slijmvlies terecht en blijven niet lekker los rond zweven in je vagina.
).Citaat:Bij seks is er ook nog altijd zoiets als een orgasme, die heb ik echt niet als ik met tampon in in de bus zit ofzo. Bij het orgasme trekt het boeltje samen en drijf je een heleboel er redelijk snel weer uit (samen met het vocht wat je vagina aanmaakt bij het orgasme
Ik vind het ontzettend fijn dat jij altijd een orgasme krijgt maar niet iedereen krijgt dat elke keer jammer genoeg.
De bacterien zitten dan ook al in het slijmvlies en het kan dan dus lekker gaan broeien alsnog.
Citaat:En daarnaast: een kerel mag van te voren goed schrobben voor hij naar binnen mag hoordankzij zo'n kloris heb ik al eens een infectie gehad en dat is NIET voor herhaling vatbaar
![]()
Handen wassen maakt ook absoluut niet steriel. Dan zou je met handenalcohol moeten werken.
Maare die jongens laat je dus ook hun penis ontsmetten met alcohol

(grapje snapte wel dat je het niet zo extreem bedoelde)
Citaat:Rekenmaar dat dat hard gaat. En de meeste bacteriën zijn ook nog eens dol op bloed en dat zit er in overvloed in die tijd van de maand (en dan heb ik meestal geen seks), het is echt hemels daar voor die bacteriën
Dat bloed loopt er weer uit en als ik jou logica volg lopen de bacterien er dus mee uit (net als bij een orgasme)
Het was (en is) niet aanvallend bedoeld hoor, maar die vaseline is een advies wat ik mee gekregen heb van verschillende huisartsen en het kan echt geen kwaad als je dat af en toe eens doet.
Citaat:Ik heb nog nooit m'n vinger er 4 uur ingelaten (of langer) en nog nooit een condoom of penis laten 'zitten'Ik zie me al rondlopen
Ik heb wel een seen vier uur durende seks sessie gehad hoor

Moet je echt eens proberen als je dat nooit gedaan hebt