Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dan
Bonechi_ schreef:Ik heb de stap gemaakt van vichy naar clinique. Beide goede producten, maar met Vichy hield ik een onrustige huid. Na nu 4 dagen clinique is mijn huid zichtbaar veeel gaver en gladder. Heeerlijk!
Een dure optie die niet voor iedereen haalbaar zal zijn, maar voor mij werkt het. In de winkel kun je proefpakketjes halen om het te proberen.
Emio schreef:Bonechi_ schreef:Ik heb de stap gemaakt van vichy naar clinique. Beide goede producten, maar met Vichy hield ik een onrustige huid. Na nu 4 dagen clinique is mijn huid zichtbaar veeel gaver en gladder. Heeerlijk!
Een dure optie die niet voor iedereen haalbaar zal zijn, maar voor mij werkt het. In de winkel kun je proefpakketjes halen om het te proberen.
Ik zit er over te denken om vandaag zo'n 3 stappenplan van Clinique aan te schaffen.
Heb op hun site de huidanalysetest gedaan en opgeschreven welke producten voor mij aan geraden worden.
Ben je er erg tevreden over ?
Vind het toch wel behoorlijk wat centjes , maar als het werkt , vind ik het wel waard.
Heb opzich niet zoveel last van pukkeltjes.
In welke winkels verkopen ze Clinique ?
maar ik investeer in de toekomst he! hahaha Vesper schreef:mandy101 schreef:ik verwijder altijd eerst goed mijn make-up
en was mijn gezicht 's ochtends en 's avonds.
Verder zo min mogelijk chocola eten.
't is nooit bewezen dat chocola niet goed is voor je huid/puistjes
Maar idd, veel water drinken, goed eten (fruit etc) en goed je gezicht wassen en geen make up restjes laten zitten.
(en dan mag er gesmuld worden
) Oamaru schreef:Heb nu die Bye Bye spot creme van Nivea. Fijn spul!
.
Heb geen dag zonder hoofdpijn rondgelopen en was behoorlijk depressief. 

Shattered schreef:Calendulan smeer ik daar altijd op, helpt tegen littekentjes. Helemaal trekt het niet, maar het verminderd wel een beetje.Het beste is om het spul er op te smeren als het nog een wondje is, dan trekt het sneller weg.
Verder moet je nieuwe plekjes goed schoonhouden, dat helpt ook al een heleboel!