Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saszkiia91 schreef:ja opzich.. maare wat is noueen tragus piercing
tinkerXXlufX schreef:he ik heb een vraagje, ik weet niet of het hier hoort tem het anders ff
ik denk dat hij best veel is gestelt maar jah.
hoe oud waren jullie toen jullie je gingen scheren?
en toen jullie strings droegen?
en bh droegen?
en ongesteld waren?
ik ben 12 en ben nog niet ongesteld en heb nog geen borsten en draag geen strings(mag denkik niet) en scheer me ook niet(wel nodig maar mag denkik niet)
oja en waar mee scheren jullie je?
en
heb je een piercing?(oorbellen tellen ook mee)
zo ja waar?
wil je er nog een?
bedankt
tinkerXXlufX schreef:he ik heb een vraagje, ik weet niet of het hier hoort tem het anders ff
ik denk dat hij best veel is gestelt maar jah.
hoe oud waren jullie toen jullie je gingen scheren?
11/12 (begin eerste klas)
en toen jullie strings droegen?
12 ongeveer.. midden eerste klas
en bh droegen?
12
en ongesteld waren?
12 (ben lekker 12 bezig)
ik ben 12 en ben nog niet ongesteld en heb nog geen borsten en draag geen strings(mag denkik niet) en scheer me ook niet(wel nodig maar mag denkik niet)
oja en waar mee scheren jullie je?
scheermesje, of harsen (doet echt geen pijn)
en
heb je een piercing?(oorbellen tellen ook mee)
ja
zo ja waar?
in m'n oor
wil je er nog een?
misschien een 2de gaatje in m'n oor
bedankt
LCharlotte schreef:Waarom zet je dit soort info op internet? Ik vind het maar raar dat iemand dat van jullie allemaal wilt weten..!
tantjeuh schreef:ik zal ook eens diep nadenken (tkan er een beetje naastzitten..)
-scheren : 15 (met een simpel scheermesje)
-strings: 16
-bh (tje): 12
-ongesteld: 12
-piercings: heb gaatjes in mijn oren, voor de rest niets. Ben niet zo voor de hele "piercingrage" te vinden... Kijk eens naar meisjes van 16 tegenwoordig, ik denk dat zeker 70% ervan wel een navelpiercing heeft! Meeloperij noem ik zoiets.. En daar ben ik absoluut niet voor. Moest het nu iets unieks zijn, oke.. nu? nee..