Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beantsje schreef:Doe mij maar een lekker biefstukje, zo rood dat het bloed er nog uitloopt...
beantsje schreef:Doe mij maar een lekker biefstukje, zo rood dat het bloed er nog uitloopt...
Lauwsiej schreef:ben ook vegetarisch, al 3,5 jaar.
slik elke dag 2 pilletje, vitamine C en B12
idd bij Appie hebben ze echt lekker vleesvervangers.
ik mis het eten van vlees en vis echt niet.
alleen de al van de gedachte dat ik weer vlees moet eten word ik al misselijk...
AnnaDenise schreef:Heeft iemand misschien iets gehoord over Enummers in vleesvervangers? Ik heb gehoord dat sommige Enummers vlees bevatten en dat dit bij de smaakpolitie aan het licht is gekomen. Het lijkt mij erg raar en ik kan ook niks op internet vinden.
Graag wil ik wel weten of ik al die jaren gewoon vlees eet terwijl ik dat niet wil!
Wie weet meer???
melissa_b schreef:Omdat ik het zielig vind dat dieren geslacht worden
lorie schreef:Pardon.. jij ziet er mischien geen nut in, maar er zijn ook mensen die gewoon walgen van het idee om ingewanden van een dier op te moeten eten.
Ik ben zelf al lange tijd vegetarier drink geen melk, vanwege lactose intolerantie. Maar ik vind het een beetje kort door de bocht om te zeggen dat vegetarier zijn geen nut heeft.
aller eerst houd je je eigen ingewanden er mee schoon.. wist je dat vlees een week de tijd nodig heeft om te verteren>? kan je nagaan wat voor zooitje dat moet zijn in je darmen!.
Veder heeft het wel degelijk nut ook al zijn er een klein aantal mensen dat geen vlees eet.. hierdoor zet je wel anderen aan t denken!
Mijn klasgenootjes zijn vleesetend maar waren het er wel mee eens dat het eigenlijk walgelijk is dat je ingewanden van een dier aan t eten bent. dus het is maar net hoe je er tegen aan kijkt..
Citaat:Ik weet zeker dat je gezonder bent als je vlees laat staan.
Marloez schreef:Ik bedoel er mee dat het geen nut heeft als je het zielig vind omdat dieren geslacht worden. Beter lezen.