HELP! Wat te doen tegen wratten? =S

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mereltje

Re: HELP! Wat te doen tegen wratten? =S

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 01:19

Ik heb heel lang een wrat op m'n voet gehad.
Die heb ik meerdere keren laten bevriezen, maar het ding bleef gewoon zitten (en ik maar pijn lijden)
Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik hem er zelf uit heb gesneden met een passerpunt. Toen bleef hij wel weg.
Dit raad ik je overigens niet aan, dus hier heb je niks aan haha.

Maargoed, nu heb ik weer een wrat, op mijn vinger en ik heb dat Wartner spul gebruikt.
Hij werd iets minder, maar is nu gewoon weer terug, dus ik denk dat ik dat nog maar eens ga proberen.
En anders trek ik hem gewoon van mijn vinger af.
Ik haat die dingen.
Laatst bijgewerkt door Mereltje op 28-08-06 01:32, in het totaal 1 keer bewerkt

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 01:31

Eroverheen plassen schijnt idd te helpen, zeker als het om ochtendurine gaat!

Als je alles al geprobeerd hebt, kun je het ook uit laten lepelen door de HA! Dan ben je er ook vanaf Knipoog

lasimir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-06 19:01

Mereltje schreef:
Ik heb heel lang een wrat op m'n voet gehad.
Die heb ik meerdere keren laten bevriezen, maar het ding bleef gewoon zitten (en ik maar pijn lijden)
Op een gegeven moment was ik het zo zat dat ik hem er zelf uit heb gesneden met een passerpunt. Toen bleef hij wel weg.
Dit raad ik je overigens niet aan, dus hier heb je niks aan haha.

Maargoed, nu heb ik weer een wrat, op mijn vinger en ik heb dat Wartner spul gebruikt.
Hij werd iets minder, maar is nu gewoon weer terug, dus ik denk dat ik dat nog maar eens ga proberen.
En anders trek ik hem gewoon van mijn vinger af.
Ik haat die dingen.

Als ze hier niks aan heeft kun je beter niet reageren, wat is dit nou weer voor advies Koe

Ik denk dat je het beste naar de huisarts kunt gaan, die kunnen het op professionele manier weghalen, ga iig niet zelf aan de gaan, zou heel dom zijn.
Veel succes nog...

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 12:16

Ik krijg er na er eindelijk van te zijn nu weer wat kleintjes op mn handen,, ik knip ze nu van narigheid weg emt een nagelknipper,, word al helemaal gek bij het idee dat ik er strax weer onder zit.

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 14:00

kheb der zelf 1 uitgelepeld die was groot genoeg (op mijn voet) nu is die wel ongeveeer weg .. Scheve mond

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:37

Ik ben er iig zeker van dat je er beter niet zelf aan kunt gaan zitten pulken/snijden/krabben/bijten/frunniken etc. als ze bloeden/vocht uitkomt zijn ze hartstikke besmettelijk.
Ik heb toen ik kleiner wa sook heel egr lasy van wratjes gehad op mijn handen, niets hielp, stuk of 5 keer aan laten stippelen, echt6 vreselijk Scheve mond werd alleen maar erger.
Toen heb ik er een tijdje formule W opgedaan en toen werden ze kleiner, maar ze gingen niet weg, toen heb ik de moed opgegeven en een half jaartje later waren ze evrdwenen Go jij! Go jij!

ik denk dat je het beste naar de HA kunt gaan en zeggen dat je ze niet op nieuw aan wilt laten stippelen succes!

Roossje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-06 19:47

jaa ik ben verlost Haha! , na 5x keer aanstippen zijn nu de korstjes eraf geval een heb ik weer mooie voeten Haha!

Ziiggy__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:39

ik had vroeger mijn onderarm (aan een kant) vol.. voor ik op kamp ging vertelde mijn zus smeer er schoolbord krijt op.. ik geloofde het niet maar omdat we al zoveel hadden geprobeert toch maar mijn arm door haar laten onder smeren.. En op kamp merkte ik ineens op dat ze weg waren Clown

Kaiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:42

Ik had vroeger een megagrote wrat op mn teen, die hebben ze toen weg gelaserd. Vork Was 'ie tenminste in 1x weg. Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb dr nou weer een heel kleintje op mijn hand, ik heb ook al Wartner geprobeerd maar dat helpt niet. Nagelbijten / Gniffelen
Toch maar eens kijken of het überhaupt een wrat is. Clown

Oliviaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 21:46

probeer eens Thuja van dokter A. Vogel. Bij mijn zusje werkte het. succes!

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-06 23:39

Ik ben naar het ziekenhuis gegaan, wrattenspreekuur, kreeg naar speciaal aanstip spul, werkte zo enorm goed! Weet alleen niet hoe het heet.. Maar werkte beter dan Formule W of stikstof(dat doet zo pijn! ) Ben er nu helemaal van af!

Guinevere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 01:31

Niet laten uitsnijden! Daar wordt het alleen maar erger van, weet ik helaas uit eigen ervaring. Aanstippen met speciaal spul en dan als het helemaal verschrompeld is nog eens aanstippen met stikstof werkt super goed voor je handen, maar niet zo goed voor je voeten omdat die zo diep zitten dat ze (bij mij) nooit alles wegkregen.

Dé tip: Aldara (genitale wratten creme -- altijd zo leuk om dat op te halen bij de apotheek, not!) in combinatie met salicylic acid (spul wat ook in Wartner zit). Het wordt nog niet zo vaak toegepast, maar het werkt erg goed. De Aldara werkt alleen in combinatie met s.a. omdat de huid van de voet te dik is om anders goed door te dringen; de s.a. maakt de huid dunner en zorgt ervoor dat de wrat krimpt. Na een tijdje werd mijn huid erg dun dus toen heb ik met toestemming van de dokter 2 dagen Aldara: 1 dag s.a. gedaan. Om de huid dun te houden moest ik met een nagelvijl af en toe mijn voet bij vijlen. Ik ben alleen erg ongeduldig dus ik heb toen de nagelvijl vervangen met grof schuurpapier en elke avond half mijn voet eraf geraspt en bijna alleen maar Aldara gebruikt en dat werkte echt prima! Ik ben nu wrat-vrij. Lachen

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-06 09:04

Weet je wat ik ook moest doen, steeds mjin wratten bijvijlen met een nagelvijl, de bovenlaag eraf vijolen zeg maar Knipoog

Soraya92

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:43

heeft er iemand niet nog een goede tip? ik heb 1 grote op mn voet Huilen

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 21:47

Ik heb er 4 op mn handen Lips are sealed Lips are sealed

Naamloos1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-07 22:29

heb je alles al gelezen?? er staan genoeg tips tussen...

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 13:06

Duck tape lijkt prima te werken. Mijn hele voet leek geïnfecteerd te raken en toen verdwenen ze in Italië allemaal, ik hoop dat ze wegblijven.

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 14:33

ik heb ook heel erg veel last van wratten(gehad) maar door wrattencolodium erop te doen zijn ze weggegaan.. de wrat word dan zwart en valt er af(als het goed is) is bij de aphoteker te halen maar volges mij alleen op afschrift van de dokter. kan je ook proberen weet niet of het werkt. bij jou

_Jessica

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 15:22

Formule W Afgod

ideaal Haha!

coco84

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 15:26

lekker laten aanstippen bij de dokter.
Heb ik ook gedaan doen ze met stikstof
Ik kan al vast zeggen het geeft een heel lekker gevoel aan
(ahum)
veder zou ik niks verklappen:D
Na een paar dagen is de wrat weg

Hoipiepeloii

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:28

De urine die iedereen noemt, werkt omdat het zuur is.
Ik gebruik salicylzuur (heel sterk en chemisch), waardoor er elke dag gewoon stukken van mn wratten afvallen.
Meine papa is huisarts en zei dat eigenlijk alleen een huisarts dit mag gebruiken, dus ik ben er niet zeker van of je het mee naar huis krijgt. Het is zéker het proberen waard, want het helpt gegarandeerd en is absoluut pijnloos!! Dus even vragen! Lachen

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:30

Ik had er 1 onder mijn voet en die hebben ze weg gelaserd. Wel een beetje zeer, maar bij mij hielp niks. Maar hij is nu al meer dan 2 jaar weg Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 20:31

Ik heb ook Wartner; zo'n vriesding. Eén op mijn hand was na 2 behandelingen weg, één op mijn vinger (die zit er al een eeuwigheid, groeit ook niet ofzo) is ontzettend hardnekkig en niet weg te krijgen. Paar aardige tips gezien die ik eens ga proberen Ja !

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:25

(appel)stroop erop smeren, eventueel afplakken met een pleister.
Of ochtendurine.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-07 22:28

een knoflookteentje uitpersen en erop houden.. elke avond..
let op : je moet er sterk voor zijn! het doet pijn! maar werkt super!