Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MissArianne schreef:ja dat dacht ik ook eens te doen... eerst met haarrichting mee en dan huis heel strak trekken en tegen haarrichting in... never nooit niet meer
ik heb nu spul van Veet. Creme die je er op moet smeren, 5 tot 10 minuten laten inwerken en dan met spateltje eraf halen en als laatste een verzorgende creme die er bij zit er op inmasseren. Alles prima weg en geen enkele irritatie
Linda_Bien schreef:
Je kunt ook eens proberen een beetje "horizontaal" te scheren.
Wel oppassen dat je jezelf niet snijd.
Liezel1 schreef:ik heb net op de site van Veet gekeken en bij al die creme's staat dat je ze niet bij je geslachtsdelen mag gebruiken...
heeft iemand hier toevallig dit toch een keer gedaan en hoe beviel dat?
MissArianne schreef:ja dat dacht ik ook eens te doen... eerst met haarrichting mee en dan huis heel strak trekken en tegen haarrichting in... never nooit niet meer
ik heb nu spul van Veet. Creme die je er op moet smeren, 5 tot 10 minuten laten inwerken en dan met spateltje eraf halen en als laatste een verzorgende creme die er bij zit er op inmasseren. Alles prima weg en geen enkele irritatie
ponyzotje schreef:Harsen
en anders gewoon met de haargroei mee, goed scheerschuim laten inwerken, ander mesje, misschien is het bot?
nicole18 schreef:Als ik met de scheermes van mn vader of broertje scheer is het wel minder dan dat ik met zo'n VENUS scheermesje van Gilette scheer, maar het komt toch iedere keer weer terug
roosje84 schreef:Hmmm..
Maar je hebt nu ook Veet In Shower...iemand die al geprobeerd??