Rode bultjes na scheren bikinilijn

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Annemeik

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:50

Zoals ik het lees heeft idd iedereen er last van! Ik heb het eerst een tijdje geprobeerd om aftershave te smeren als ik net geschoren had (dan wel die van nivea sensitive, anders doet het denk ik heel erg au). En dat werkt ook een beetje, maar dan moet het het wel elke keer na het douchen doen (voor een dag of 3). Het zal wel te maken hebben met uitdrogen en irritatie ofzo.

Maar laatst dacht ik ook al om harsen te proberen. Binnenkort maar even naar het kruidvat.

Calendula kan ook ja, maar ik heb altijd het idee dat het ook weer niet goed is omdat je dan je porien dichtsmeert.

Animae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:51

Crémespoeling!
Echt een wondermiddel.
Hier wordt de huid namelijk erg glad en zacht van, dus is het makkelijker scheren.
Eerst met de haargroei mee en vervolgens huid goed(!) strak trekken en tegen de haargroei in (wel veel crémespoeling gebruiken)

Ariebombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:54

ja dat dacht ik ook eens te doen... eerst met haarrichting mee en dan huis heel strak trekken en tegen haarrichting in... never nooit niet meer

ik heb nu spul van Veet. Creme die je er op moet smeren, 5 tot 10 minuten laten inwerken en dan met spateltje eraf halen en als laatste een verzorgende creme die er bij zit er op inmasseren. Alles prima weg en geen enkele irritatie

RolingRoos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:56

Dat heb ik ook MissArianne werkt prima he

Mzz_emmatje

Re: Rode bultjes na scheren bikinilijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:56

Me 2. Ik ga binnenkort mijn ontharingscrème maar eens proberen!
Want volgens veel vriendinnen van me werkt dat tegen bultjes..

Animae

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 16:59

MissArianne schreef:
ja dat dacht ik ook eens te doen... eerst met haarrichting mee en dan huis heel strak trekken en tegen haarrichting in... never nooit niet meer

ik heb nu spul van Veet. Creme die je er op moet smeren, 5 tot 10 minuten laten inwerken en dan met spateltje eraf halen en als laatste een verzorgende creme die er bij zit er op inmasseren. Alles prima weg en geen enkele irritatie

Je kunt ook eens proberen een beetje "horizontaal" te scheren.
Wel oppassen dat je jezelf niet snijd.

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 17:23

Gewoon met de haargroei mee, dan is het wel genoeg weg.

Ariebombarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-06 20:34

Linda_Bien schreef:

Je kunt ook eens proberen een beetje "horizontaal" te scheren.
Wel oppassen dat je jezelf niet snijd.

O ik heb echt alles al geprobeerd, ook met talkpoeder enzo. het werkt bij mij gewoon niet maar ik ben roodharig en heb een uiterst gevoelige huid dus ja... voorlopig houd ik het bij dat spul van Veet

dat is gok ik ook waarom zoveel vrouwen er mee zitten zeg maar, dat iedere huid en haargroei anders is en dus het ene wel werkt bij de een maar niet bij de ander

angelke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-06 15:08

Liezel1 schreef:
ik heb net op de site van Veet gekeken en bij al die creme's staat dat je ze niet bij je geslachtsdelen mag gebruiken...
heeft iemand hier toevallig dit toch een keer gedaan en hoe beviel dat?

Ik heb dat eens geprobeerd, met zo'n speciale daarvoor. Werkte voor geen meter(zelfs niet als ik bijna het dubbele van de tijd liet zitten)!
Binnenkort laat ik mijn bikinilijn gewoon waxen, en hopen dat dat dan lang wegblijft.

Marlou89

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:32

Ik heb laatst mijn onderbenen geharst. Met de koude wasstrips van veet. (Veet eternally smooth) die groene verpakking.
Het werkte opzich wel goed en deed niet echt veel pijn, maar kreeg ook niet alle haartjes weg. Die heb ik toen maar ff met het scheermesje weg gewerkt.. Het was maar 1 dagje een beetje rood. Nu lekker gladde benen, behalve dat die stoppels weer komen van die haartjes die ik niet weg kreeg... maar dat zijn er niet zoveel

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:37

MissArianne schreef:

Is dat die nieuwe van Veet 'In Shower'ofzo?

Phant0m

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:41

hebben jullie ook al eens scheerolie geprobeerd
ik zweer der bij...
je huid word vettig en je kunt gewoon alle kante op scheren
echt een aanrader...

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:51

Is dat van wilkison?(of hoe je dat ook schrijft)

Jasmijn159

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 15:56

MissArianne schreef:

Mag dat op je bikinilijn dan?? Hoe duur is het??

hier dus nog een rooie bultjes muts

__Tiientje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:01

ponyzotje schreef:
Harsen

en anders gewoon met de haargroei mee, goed scheerschuim laten inwerken, ander mesje, misschien is het bot?

Scheerschuim ?

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:03

Zijn er ook nog Veet-achtige dingen van wat 'natuurlijkere' merken? Het krantenbericht van een jaar of zes geleden dat iemand haar huid en vlees tot op het bot was weggebrand bij haar schenen dankzij Veet staat me nog iets te vers in mn geheugen..eng.

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:06

O, echt waar....daar heb ik niks van meegekregen

fourth

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:08

Nah het zal ook geen wereldnieuws zijn geweest, ik kan me trouwens herinneren dat ik het in een buitenlandse krant las, misschien vandaar. Het zal ook wel een beetje gesensationeerd [ehh ik geloof dat ik een nieuw werkwoord heb uitgevonden] zijn maar ik heb toch iets tegen Veet nu :p

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:10

Hmmm..

Maar je hebt nu ook Veet In Shower...iemand die al geprobeerd??

Jeannet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:14

Ik had het eerst ook altijd.. maar toen had ik een tijdje elke keer na het scheren gewoon een (dikkere) laag vaseline erover heen gesmeerd en het is nu zo goed als weg. Eigenlijk is het gewoon helemaal weg, maar als ik het dan een keer vergeet in te smeren komt het weer terug.

madam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:18

nicole18 schreef:
Als ik met de scheermes van mn vader of broertje scheer is het wel minder dan dat ik met zo'n VENUS scheermesje van Gilette scheer, maar het komt toch iedere keer weer terug

ik heb Venus divine...echt super!!! beentjes helemaal glad bikinilijn zonder rode bulten...

madam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:19

roosje84 schreef:
Hmmm..

Maar je hebt nu ook Veet In Shower...iemand die al geprobeerd??

I sdat die met dat zeepje er al in? Die heb ik ook gehad maar vind het WAARDELOOS,, je scheerd niet glad de helft blijft zitten, en bij de bikini lijn moet je haast voor gestudeert hebben om het dara mooi te krijgen, zee romslachtig en voor mij een dikke 0!!! de Venus Divine krijg een dikke 10!!!

Roselie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 16:29

passen die ook op de houder van de gewone venus?

madam

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:52

De divine? geloof het wel ja..

robincera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-06 18:57

ik heb die VEET koude wasstrips . maar die werken bij mij voor geen meter! er gaat geen haartje af! die was blijft overal aan kleven en .. Oohh t is echt verschrikkelijK!!!!
wie kan mij even uitleggen hoe je dat het beste kan doen? Ikvolg de gebruiksaanwijzing .. maar het lukt niet