Ben jij tevreden over je lichaam?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

roomsoes17

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 20:57

of ik tevreden ben met mn lichaam .. nee zeker niet.. t liefst zou k natuurlijk maatje inimini willen.. maar kan het wel accepteren zaoals ik ben!! en das denk ik heel belangrijk....

vind het soms zo frustrerend dat mensen zeuren over dat kleine dingetje wat net mis is... wees blij en trots op wie je bent:D

Ilsiie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:08

zoals Jettie dat ooit heel mooi zei:
'Niemand is perfect, dus ik ook niet, maar ik ben wel tevreden met mezelf en dat kunnen niet veel mensen zeggen'.

ik kan dat dus eigenlijk wel zeggen. Ik heb niet de mooiste benen, maar ach, met de juiste kleren vind ik zelf dat ik er goed uitzie hoor

vind schouders en buik eigenlijk wel het mooiste (die zijn tenminste bruin hehe)

voorkant mag ook nog wel wat groter maar ach, ik ben pas 14

Madeira_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 21:10

Ik ontdek dit topic erg laat ! Vaker last van.

Maar ik ben erg ontevreden over mijn lengte. Ik ben 1,72! En bijvoorbeeld met paardrijden merk ik als maar dat ik voor alle pony's en paarden te lang ben, sinds dien heb ik best hekel aan mijn lengte. Want bij een tinker van 1,60 kom ik nog met mijn benen een stukje onder de zadel uit! En meestal rij ik op een haflinger van 1,42... En het is zo'n lief dier! Maar ik ben wel wat te groot.. Dat vind ik echt gewoon niet leuk.

Verder mogen er wel wat kilootjes af. Ben best wel stevig...

Misschien denk ik te veel over na, met paardrijden bijvoorbeeld, maar ik heb het ook met andere dingen. Dat mensen nare opmerkingen over je gewicht maken, dat is ook echt niet grappig gewoon.

Maar verder ben ik tevreden met mijn lijf.

PartoutZ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:24

Dat zoveel mensen zoo ontevrede kunnen zijn over zichzelf

Neem jezelf zoals je bent!
Dan doen andere dat ook

Tuurlijk zal iedereen wel iets hebben wat ze liever anders zouden willen. Maar je kunt het nou eenmaal niet veranderen, dus zul je er mee moeten leren leven

LadyS

Re: Ben jij tevreden over je lichaam?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:40

tja opzich ben ik wel tevreden met mezelf, alleen die BBB mogen wel wat minder, maar daarvoor ga ik nu ook naar de sportschool!

Ik denk niet dat er iemand is die 100% tevreden over zichzelf is, en dat kan ook niet, als je maar gewoon lekker in je vel zit is het belangrijkste!

ladylay

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:42

ik ben niet tevreden over mijn lichaam, noujah niet helemaal...zou minder vet mogen....
en jah, ik kan zeuren want ik ben niet zo'n iemand die zeurt dat dit en dat niet goed is en er niks aan gedaan heeft ;P
heb o.a. bodybuilding gedaan

Evaa_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:44

Zeker niet tevreden ben ik!

Ik vindt mezelf te dunne benen hebben, een te grote neus, teveel sproeten, vaak een rode neus, wit lijf, te dun..

tjah, ik ben ook héél onzeker over me lichaam

Imitador

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 22:56

Ik voel me verplicht tevreden met mezelf te zijn en ben het ook. Ik heb zo'n beetje de ideale maten, iets té dun. Mijn benen en heupen+ kont mochten iets meer aanwezig zijn, maar ach, ik heb nog geneog tijd om er iets te kweken Dat komt toch wel. Mijn voeten zijn aardslelijk en ik heb van die dagen dat ik me kop erwel kan afhakken. Maar dat zijn meer van die dagen dat je gewoon nergens tevreden mee bent. Ik kan verder tevreden zijn, ookal heb ik ook dingen die ik niet mooi vind, dat blijf je houden, hoe mooi je ook bent....

Livado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:49

Ik ben wel tevreden ondanks ik heel erg dun ben ( bijna 18 , 1.72 m en 50 kilo).
Heb kleine borsten en kleine kont , maar vind ik wel beter omdat het geen gezicht zou zijn als ik enorme borsten of kont zou hebben bij die lange benen van me en smalle taile.
Het klopt wel zo.
Zou wel graag een wat vollere buik willen hebben omdat je nu de heupbotjes een beetje uitsteken....maar helaas heb ik nog geen manier gevonden om aan te komen.

( en de pukkels en droge vlekken op m'n gezicht mogen wel helemaal weg , wordt gelukkig al een stuk minder )

ilovelucky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:51

NEE,

IK BEN VEEEEEEEL te DIK !!! en ik vind me bril stom !

Livado

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:53

ilovelucky schreef:
NEE,

IK BEN VEEEEEEEL te DIK !!! en ik vind me bril stom !

lenzen geen optie ?

ilovelucky

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:54

Mag niet van me ouders (ja dag lenzen voor af en toe )

Roihi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:55

ik zou heel blij zijn met een grotere cup-maat, een B is echt al voldoende.
owja, en ik zou dolgraag lange en slanke benen hebben, zit nu rond te sjezen met van die korte dikke voetbalbeentjes.

maar ach, niks aan te doen (behalve het eerste) zal ooit wel helemaal blij zijn met wat ik heb

Liberte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:57

Ik vind dat ik een rond hoofd, kleine bovenlip, dikke boven benen en te grote voeten heb.

Bestek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-06 23:59

Ja, ik ben zeker tevreden.

Ik kan mezelf wel gekstaren op die neus met die bobbel erin, mijn kleine borsten en te kleine kont, maar wat schiet ik ermee op?

Ik kan ook zo 10 dingen noemen die ik wel mooi aan mezelf vind .

En ik denk dat, hoe lelijk je ook bent, als je zelfvertrouwen uitstraalt kom je zowieso wel sexy over.

imhotep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 00:01

Iedereen vind wel dingen van zijn eigen niet mooi, zelfs modellen lopen te klagen. Ik denk dat als je je zelf perfect vind je wel een hoge dunk van je eigen hebt, of je bent gewoon zelfverzekerd, maar meestal zijn dit soort mensen eng...want zelfs modellen komen misschien sexy over maar thuis in een dipje zitten vanwege de putjes in der benen.

Van mezelf mag er wel een cupmaatje bij en mijn buik wat platter, haha

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 00:04

Imperfectie maakt perfect Imhotep . Vandaar dat ik mezelf, met mijn lelijke voeten, achterlijke neus en kleine borsten, vrij perfect vind. Dat noem ik geen arrogantie, dat noem ik zelfkennis en zelfverzekerdheid . Ik ben geen natural stunning beauty, maar of ik daar over ga zitten mokken of dat ik dat niet doe, het verandert niet. Dus dan maar tevreden zijn met wat ik heb .

Roihi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 00:10

@ Dieuwke: je hebt volkomen gelijk, als je tevreden bent met jezelf dan straal je dat uit en ben je ook aantrekkelijker.

gek eigenlijk he hoe dat allemaal gaat?

imhotep

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 00:20

Begrijp me niet verkeerd, maar je vind jezelf perfect met rare neus, lelijke voeten en kleine borsten waarom bespreek je je ledematen dan aan zoals je ze omschrijft. Als je perfect bent vertel je niet dat je een rare neus etc. hebt want die heb je dan in jou ogen niet.
Zelfverzekerd zijn kan maar wil niet zeggen dat je je perfect voelt.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 00:28

ben niet helemaal ontevreden maar zeker niet te vreden maar ben dr mee bezig

karton

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 08:38

Nee, maar ik ben ook zo onzeker als een eekhoorn.
Ik durfde nooit naar zo'n open recreatieplas, waar allemaal jongeren komen. Maar dit jaar ben ik er al een keer geweest, en jawel, ín bikini. Dus het gaat beter.
Maargoed, mijn lichaam. Van boven tot mijn heupen ben ik tevreden, mijn benen gewoon niet. Maargoedja, ik moet er nog mn hele leven mee en veranderen doe je er niks aan

Bruintje_87

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 10:49

Niemand is eigenlijk tevreden over zich zelf

En dan kan er makelijk geroept worden neem je zelf zoals je bent, maar toch helaas, heel maar dan ook heel veel mensen lukt dat niet, en ik geef toe, mij lukt dat ook niet nee.
Je kunt het natuurlijk wel leren En wat minder erover na te denken.

Emmaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:29

Ach, ik was liever blank, en niet zo'n dikke bovenbenen.

maar ik kan er zeker mee leven .
ik ben wel tevreden hoor !

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:53

Tevreden...mjahwel..

Tuurlijk heb ik welleens dagen dat ik denk van 'JEZES..ga je schamen', maar dat heeft iedereen wel eens denk ik

SummerRemedy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-06 12:58

Over het algemeen ben ik wel tevreden ja, maar er zijn natuurlijk wel wat dingetjes die ik wel zou willen veranderen, ik heb bijvoorbeeld een klein beetje x-benen en er loopt momenteel een gigantisch litteken over mn rug (lekker voor de zomer )