of ik tevreden ben met mn lichaam .. nee zeker niet.. t liefst zou k natuurlijk maatje inimini willen.. maar kan het wel accepteren zaoals ik ben!! en das denk ik heel belangrijk....
vind het soms zo frustrerend dat mensen zeuren over dat kleine dingetje wat net mis is... wees blij en trots op wie je bent:D
Maar ik ben erg ontevreden over mijn lengte. Ik ben 1,72! En bijvoorbeeld met paardrijden merk ik als maar dat ik voor alle pony's en paarden te lang ben, sinds dien heb ik best hekel aan mijn lengte. Want bij een tinker van 1,60 kom ik nog met mijn benen een stukje onder de zadel uit! En meestal rij ik op een haflinger van 1,42... En het is zo'n lief dier! Maar ik ben wel wat te groot.. Dat vind ik echt gewoon niet leuk.
Verder mogen er wel wat kilootjes af. Ben best wel stevig...
Misschien denk ik te veel over na, met paardrijden bijvoorbeeld, maar ik heb het ook met andere dingen. Dat mensen nare opmerkingen over je gewicht maken, dat is ook echt niet grappig gewoon.
Dat zoveel mensen zoo ontevrede kunnen zijn over zichzelf
Neem jezelf zoals je bent! Dan doen andere dat ook
Tuurlijk zal iedereen wel iets hebben wat ze liever anders zouden willen. Maar je kunt het nou eenmaal niet veranderen, dus zul je er mee moeten leren leven
ik ben niet tevreden over mijn lichaam, noujah niet helemaal...zou minder vet mogen.... en jah, ik kan zeuren want ik ben niet zo'n iemand die zeurt dat dit en dat niet goed is en er niks aan gedaan heeft ;P heb o.a. bodybuilding gedaan
Ik voel me verplicht tevreden met mezelf te zijn en ben het ook. Ik heb zo'n beetje de ideale maten, iets té dun. Mijn benen en heupen+ kont mochten iets meer aanwezig zijn, maar ach, ik heb nog geneog tijd om er iets te kweken Dat komt toch wel. Mijn voeten zijn aardslelijk en ik heb van die dagen dat ik me kop erwel kan afhakken. Maar dat zijn meer van die dagen dat je gewoon nergens tevreden mee bent. Ik kan verder tevreden zijn, ookal heb ik ook dingen die ik niet mooi vind, dat blijf je houden, hoe mooi je ook bent....
Ik ben wel tevreden ondanks ik heel erg dun ben ( bijna 18 , 1.72 m en 50 kilo). Heb kleine borsten en kleine kont , maar vind ik wel beter omdat het geen gezicht zou zijn als ik enorme borsten of kont zou hebben bij die lange benen van me en smalle taile. Het klopt wel zo. Zou wel graag een wat vollere buik willen hebben omdat je nu de heupbotjes een beetje uitsteken....maar helaas heb ik nog geen manier gevonden om aan te komen.
( en de pukkels en droge vlekken op m'n gezicht mogen wel helemaal weg , wordt gelukkig al een stuk minder )
ik zou heel blij zijn met een grotere cup-maat, een B is echt al voldoende. owja, en ik zou dolgraag lange en slanke benen hebben, zit nu rond te sjezen met van die korte dikke voetbalbeentjes.
maar ach, niks aan te doen (behalve het eerste) zal ooit wel helemaal blij zijn met wat ik heb
Iedereen vind wel dingen van zijn eigen niet mooi, zelfs modellen lopen te klagen. Ik denk dat als je je zelf perfect vind je wel een hoge dunk van je eigen hebt, of je bent gewoon zelfverzekerd, maar meestal zijn dit soort mensen eng...want zelfs modellen komen misschien sexy over maar thuis in een dipje zitten vanwege de putjes in der benen.
Van mezelf mag er wel een cupmaatje bij en mijn buik wat platter, haha
Imperfectie maakt perfect Imhotep . Vandaar dat ik mezelf, met mijn lelijke voeten, achterlijke neus en kleine borsten, vrij perfect vind. Dat noem ik geen arrogantie, dat noem ik zelfkennis en zelfverzekerdheid . Ik ben geen natural stunning beauty, maar of ik daar over ga zitten mokken of dat ik dat niet doe, het verandert niet. Dus dan maar tevreden zijn met wat ik heb .
Begrijp me niet verkeerd, maar je vind jezelf perfect met rare neus, lelijke voeten en kleine borsten waarom bespreek je je ledematen dan aan zoals je ze omschrijft. Als je perfect bent vertel je niet dat je een rare neus etc. hebt want die heb je dan in jou ogen niet. Zelfverzekerd zijn kan maar wil niet zeggen dat je je perfect voelt.
Nee, maar ik ben ook zo onzeker als een eekhoorn. Ik durfde nooit naar zo'n open recreatieplas, waar allemaal jongeren komen. Maar dit jaar ben ik er al een keer geweest, en jawel, ín bikini. Dus het gaat beter. Maargoed, mijn lichaam. Van boven tot mijn heupen ben ik tevreden, mijn benen gewoon niet. Maargoedja, ik moet er nog mn hele leven mee en veranderen doe je er niks aan
En dan kan er makelijk geroept worden neem je zelf zoals je bent, maar toch helaas, heel maar dan ook heel veel mensen lukt dat niet, en ik geef toe, mij lukt dat ook niet nee. Je kunt het natuurlijk wel leren En wat minder erover na te denken.
Over het algemeen ben ik wel tevreden ja, maar er zijn natuurlijk wel wat dingetjes die ik wel zou willen veranderen, ik heb bijvoorbeeld een klein beetje x-benen en er loopt momenteel een gigantisch litteken over mn rug (lekker voor de zomer )