wie heeft of wil er een borstvergroting?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:35

maaike100 schreef:
ik zou het zelf nooit doen e moet blij zijn met wat je hebt denk ik maar bij me zlf

ja maar dat gaat een beetje lastig he als je niks hebt

Pasha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-06 21:37

Meetje22 schreef:
Pasha schreef:
hihi ja erg he...

Nee maar tis wel zoo.. echt belachelijk eigenlijk, maar als ik nu uit ga "met" kijkt niemand me meer anders aan of weet ik veel..
Meer eerder "zonder" werd ik dus echt nagekeken en constant aan me gevraagt bij de bar hoe oud ik was enzo... echt frustrerend...
Maar "met"ben ik ook echt wel zelfverzekerd, voel me goed en ja is alles geweldig...
maar zonder... daar is het onzekere meisje weer
:=

Zo herkenbaar.
Ik had precies hetzelfde,je voelt je veilig en compleet met opvulling hoe raar het ook klinkt.
En of het nou van die kipfilets,schoudervullingen of een waterbh is,het geeft net dat kleine stukje zelfvertrouwen.

ja tis raar maar waar... als ik weer eens foto's van mezelf terug zie tijdens het uitgaan "met" dan denk ik echt van... ja zo past het gewoon bij me het staat me ook wel...
waren ze maar echt mja... zolang deze oplossing er nog is hoef ik nog geen operatie... al zijn ze in bikini dan weer weg :S

juthi

Re: wie heeft of wil er een borstvergroting?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 07:54

Hoeft niet..
Je hebt ook bikini's met een soort van vulling!

EefiiJ

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 07:56

Tsja ik heb et niet nodig..
E vind ik groot genoeg..
Maar je moet blij zijn met wat je hebt !

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 08:54

ik heb een c/d cup
Maar na 3 kinderen zijn ze mega hang. en dat vind ik verschikkelijk
IK zou een borstcorrectie heel graag willen.
Dat ze mooi worden gemaakt . dat ik gen puch up bh meer nodig heb om de boel bij elkaar te houden.
Dat is iets wat ik heeeeeel graag zal willen

__Nathalie__

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 09:57

ik heb momenteel nog niks te klagen maar denk dat ik over een tijdje ook wel een vergroting of idd een correctie wil hebben
Ik had 90 e en zit nu op 80 d en die begint al ruim te zitten ik ben 12 kilo afgevallen dus mn borsten vallen ook af en aangezien ik nog 18 kilo wil afvallen vraag ik me af of ik wat ga over houden en ben best wel bang dat ze heel erg gaan hangen dat je een soort van thee zakjes krijgt zeg maar

en ik lees hier vooral de mensen die zelf genoeg hebben die schrijven dat je blij moet zijn met wat je hebt, maar als je niks hebt kun je er moeilijk blij mee zijn dus ja ik kan het me wel voorstellen dat als je niks of weinig hebt je een borstvergroting wilt

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 12:11

Heeeel veel meisjes en ik bedoel echt heeel veel, groeien tussen hun 20e en 30e nog een volle maat erbij. Ik was pas op mijn twintigste ongeveer 75B, was daarvoor altijd best plat en ben uiteindelijk naar 80C en nu zelfs 85C gegaan (zonder operaties dus).
Dit soort beslissingen zijn dus rond je 17e of je 14e nog niet in te schatten want er zijn genoeg meiden die juist tussen hun 18e of 20e en ook na hun 20e ineens grotere borsten krijgen en ook in het geheel nog zwaarder worden. Na je 20e groeit je lichaam nog meer in de breedte uit qua heupen en ook je borsten nemen vaak nog een groeispurt. Dus om bijv rond je 17e al een vergroting te nemen is eigenlijk zonde van je geld en ook best nog storend voor je lichaam omdat die nog druk bezig is om zich verder te ontwikkelen. Als je toch iets wilt doen dan heb je nu van die mooie huidkleurige en je vorm aannemende vullingen die je evt in je bh kunt doen die je veel op tv ziet. Je hebt zelfs bh's waar ze in verwerkt kunnen worden. Misschien is dat nog een idee..

Debsey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-06 12:28

Pasha schreef:
dankje wel

Maar het punt is eigenlijk dat ik het niet wil....
ik hoop zo dat er vanzelf nog wat komt..
Maar heb te vaak moeten aanhoren meid het komt wel je bent pas 14 ( ja toen zat ik er al mee...)
Meid komt wel je bent pas 16...
nu inmiddels 19..
Yoehooeee waar blijven ze nou

eigenlijk best er als ik terug lees wat ik zelf typ ...

je omschrijft in alle berichten die je plaats het gevoel wat ik ook heb.
we lijken wel lotgenoten.. met hetzelfde ''grote'' en onzekerheidsprobleem.
ik ben ben 23... en ik heb exact hetzelfde probleem als jij hebt.
Toen ik 21 was en mijn zoontje ter wereld kwam.. damn wat was ik blij met stuwing.. borsten waren ineens een stuk groter (pijnlijker weliswaar) maar ik voelde me zelfverzekerde.
Helaas was dit na een paar dagen verleden tijd

mensen kunnen wel zeggen, je moet je lichaam accepteren zoals het is. dat doe ik ook zeker wel.. maar daarom kun je wel iets missen wat een enorme invloed geeft op je zelfstatus.
Dit is ook de reden geweest dat ik heb gekozen voor flesvoeding.. ik durfde uit schaamteloosheid niet eens borstvoeding te geven..
letterlijk dacht ik, bortvoeding kan ik niet, ik heb er toch niets hangen..

zo zie je maar hoe een klein deel van je lichaam zoveel geestelijke impact kan geven.

Ik ben verder super tevreden over mijn lichaam.. ik kan alles aan wat ik wil, ben slank,lang en vind dat wel mooi..
Maar hoe trek ik in godsnaam een bikini aan?
Hoe trek ik in godsnaam een leuk lingerie setje aan?
Ik zal zeker een keer een borstvergroting laten doen..ik wil een kleine B. dat past bij mij lichaam.
Groter hoef ik ze niet, echt niet.

nu eerst de centen er nog voor

juthi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 15:33

EefiiJ schreef:
Tsja ik heb et niet nodig..
E vind ik groot genoeg..
Maar je moet blij zijn met wat je hebt !

Owh tuurlijk! Nu heb je ook al een E cub.. en dat bij je owh zo slanke modellen lijffie zeker???

Ukster

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-06 20:05

mijn zus had een a'tje.. en die is naar een kleine c gegaan...
haar zelfvertrouwen is er een heeeeel stuk op vooruit gegaan. ze schaamt zichzelf niet meer bij andere vriendinnen en niet meer met uitgaan. dat zijn precies dezelfde gevoelens die ik nu ook heb..
door mn lieve vriendje is het al heel wat minder, maar toch blijft het er..

en bij mijn zus valt het niet op, staat mooi en past bij haar..
waren wel duur €4.000.. maar dan heeft ze er ook wat voor..
goede kliniek, goede begeleiding, een soort geltieten (geen zakjes) en druppevorming (dus geen lelijke ronde)..

als ik het geld heb op mijn 23ste, is de keus neit moeilijk.

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 11:52

ik heb 2 jaar geleden een borstvergroting ondergaan ,hellemaal geen spijt van !!! ik had na 2 kinderen theezakjes van maat aa !
en ik voelde mezelf hellemaal niks meer , ik heb me goed laten informeren en ook via het bortsenforum (www.borstenforum.nl )
ik heb totaal bijna een jaar over gedaan welke chirurg ,waar hoe en wat .ben ik er uit gekomen ,ik ben naar een chirurg in belgie gegaan die goed betrouwbaar is en je betaald minder dan in nederland ik werdt heel goed begeleid ,en zo ook door het borstenforum ,hele lieve meiden allemaal ,we hebben zelfs een kalender gemaakt van licht erotishe foto`s voor het kwf (borstkanker) wandt deze vrouwen zitten ook op het forum gaat dus over vergrotingen ,verkleiningen ,en recontructie en borstkanker ,
nu na 2 jaar heb ik zoveel zelf vertrouwen opgebouwd dat ik niet meer kon bedenken wat ik voor de bv had ! ik heb nu een mooie C cup !

je kan je aanmelden en kijken naar foto`s afd borstvergrotingen en fotoserie 176 gewoon chassie dat ben ik .....maar nu na 2 jaar zien ze er veel natuurlijker uit (toen was het net gedaan )

meiden die beslissen om een bvg te laten doen ,laat je eerst heel goed voorlichten !! en ga naar meerdere artsen toe .......zet je vragen op een lijstje en vraag je het hemd van hun lijf !!

lieve groetjes chas

NTuinenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:38

ik vind het eigenlijk zonde dat tegenwoordig zoveel mensen borstvergrotingen laten doen.
Al snap ik wel als er mensen zijn die echt zeer ongelijke borsten hebben, of dat je er zo onzeker over bent.
Ik zelf van bijna 17, en heb cub D/DD en zou het echt niet groter willen, maar eigenlijk ook niet kleiner, aangezin ik wel bijna 1.85 ben. Ik vind mezelf dus best in verhouding.
Ik vind het zo zonde dat er zoveel vrouwen ontevreden zijn met hun lichaam en uiterlijk...

Britt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 15:42

de meeste mensen die zeggen tevreden zijn met wat je hebt hebben ook 'genoeg' om het zo maar te zeggen.
Ik heb een kleine B maar zou opzich wel wat meer willen, niet zo graag dat ik op dit moment mijn borsten zou willen vergroten (met de pads in de meeste bh's kom je al een heel eind
Als ik iets kleiner had gehad zou ik er nog wel over nadenken denk ik maar te groot lijkt me ook niet fijn met paardrijden bijvoorbeeld

Gimli_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 18:43

NoOoMiE schreef:
ik vind het eigenlijk zonde dat tegenwoordig zoveel mensen borstvergrotingen laten doen.
Al snap ik wel als er mensen zijn die echt zeer ongelijke borsten hebben, of dat je er zo onzeker over bent.
Ik zelf van bijna 17, en heb cub D/DD en zou het echt niet groter willen, maar eigenlijk ook niet kleiner, aangezin ik wel bijna 1.85 ben. Ik vind mezelf dus best in verhouding.
Ik vind het zo zonde dat er zoveel vrouwen ontevreden zijn met hun lichaam en uiterlijk...

Ja zonde, maar JIJ hebt ook niks te klagen zo te lezen.
Het is toch meer dan begrijpelijk dat, in het geval van Pascha bijvoorbeeld, je een BV overweegt?
Tuurlijk draait het niet allemaal om 'dikke tieten', maar ik kan met mijn bescheiden A-cupje zeggen dat ik elke dag geconfronteerd word met het feit dat 90% van de bevolking (zo lijkt het dan ) grotere borsten heeft dan ik.
Tuurlijk ben ik nog maar 17 en zit een D-cup in de familie aan vaders kant, maar als juist de tante waar ík blijkbaar het meest op lijk een A-cup heeft en mijn moeder ook niet meer, dan geef ik al bijna de moed op.

Als ik wat jaren verder ben en nog steeds een A-cup heb, zal ik zeker een BV overwegen.
Puur voor mezelf.

BabsieJana

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 20:09

je moet iid tevreden zijn met wat je hebt toch?

NTuinenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-06 21:50

Ja maar iedereen heeft wel iets waar die onzeker over is, en juist iets wat heel mooi is aan diegene.
De 1 is onzeker over haar borsten, terwijl waarschijnlijk meer als 50% er zo over denkt, en mischien heeft diegene juist wel verder een heel mooi figuur of knap gezicht.
Ik vind borsten echt niet zo belangrijk, je kan ze altijd opvullen, en als je je er voor schaamt bij je partner oid, die geft er echt niks om hoor als hij van je houdt, de meeste mannen (en zowiezo algemeen mensen) letten en geven echt niet zoveel om borsten.
Er zijn zat mensen die juist kleine borsten mooi vind. Jouw borsten passen bij je lichaam.
Er zijn zat redenen om ze te vergroten, en sommige daarvan begrijp ik heel goed. maar ik vind het soms toch wel een beetje een perfectiebeeld worden zeg maar. niet alles draait om mooie borsten.
en vind het vaak ook overdreven worden.. bijv een kleine dunne vrouw met enorme prammen. dat vind ik dan gewoon zonde.
zowiezo gewoon omdat je laatste tijd zoveel hoort over mensen die ontevreden zijn met zichzelf enz..

chas

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:31

BasjeGuwrl schreef:
NoOoMiE schreef:

Ja zonde, maar JIJ hebt ook niks te klagen zo te lezen.
Het is toch meer dan begrijpelijk dat, in het geval van Pascha bijvoorbeeld, je een BV overweegt?
Tuurlijk draait het niet allemaal om 'dikke tieten', maar ik kan met mijn bescheiden A-cupje zeggen dat ik elke dag geconfronteerd word met het feit dat 90% van de bevolking (zo lijkt het dan ) grotere borsten heeft dan ik.
Tuurlijk ben ik nog maar 17 en zit een D-cup in de familie aan vaders kant, maar als juist de tante waar ík blijkbaar het meest op lijk een A-cup heeft en mijn moeder ook niet meer, dan geef ik al bijna de moed op.

Als ik wat jaren verder ben en nog steeds een A-cup heb, zal ik zeker een BV overwegen.
Puur voor mezelf.

zo wou ik het nou ook zeggen ...gewoon puur voor jezelf !!!!
diegene die tevreden zijn met zichzelf hebben geen problemen met zichzelf die kunnen zich niet voorstellen hoe een ander zich voelt ,okeej je mag een eigen mening hebben maar blijf daar niet over doorzeuren dan , enne met paardrijden hellemaal geen last van zo ook niet zonder bh !! en mijn tinkie hobbeld behoorlijk !! ,

Citaat:
Ik vind borsten echt niet zo belangrijk, je kan ze altijd opvullen, en als je je er voor schaamt bij je partner oid, die geft er echt niks om hoor als hij van je houdt, de meeste mannen (en zowiezo algemeen mensen) letten en geven echt niet zoveel om borsten.

schaamte heeft er niks mee t maken je voelt je geen vrouw meer ,je voelt je minder ,niet echt op je gemak ik heb jaren met kipfiletjes rondgelopen wat op een gegeven moment hellemaal tegen ging staan ,en alle mannen en tegenwoordig ook vrouwen ....letten er zeker wel op hoor ,

Citaat:
Er zijn zat redenen om ze te vergroten, en sommige daarvan begrijp ik heel goed. maar ik vind het soms toch wel een beetje een perfectiebeeld worden zeg maar. niet alles draait om mooie borsten.
en vind het vaak ook overdreven worden.. bijv een kleine dunne vrouw met enorme prammen. dat vind ik dan gewoon zonde.

kijk en diegene die verzieken het voor diegene die er echt mee zitten .te overdreven ronde nepballen bah vindt ik ook niet mooi ....

amberS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 12:37

als ik het geld zou hebben zou ik het zo doen.. ik heb een kleine b.. wil naar de c..

NTuinenburg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:07

Ik snap heel goed je reactie, maar waar ik mer heen probeerde te gaan, is dat ik bijv. best tevreden ben met mn borsten, maar juist weer zat andere dingen heb die ik lelijk aan mezelf vind, dus mooie borsten zijn ook niet alles. zo bedoelde ik het meer.
Ik snap sommige mensen heel goed, maar je ziet gewoon tegenwoordig dat steeds meer vrouwen onzeker over zichzelf worden, en steeds vaker naar de plastisch chirurg gaan. of juist vrouwen die niks te klagen hebben en zichzelf tot een pure barbie laten verbouwen. dat vind ik gewoon zoon zonde.
en zoals jij eigenlijk ook al zij, hun verpesten het voor degene die er echt mee zitten.
Ik bedoelde dus verder ook niks boos mee, of die eerste reactie was echt niet bedoeld om te laten weten dat ik wel goed in me vel zit over mn borsten enz.
sorry als het zo over is gekomen.

Swintha_13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:10

fargo schreef:
Heeeel veel meisjes en ik bedoel echt heeel veel, groeien tussen hun 20e en 30e nog een volle maat erbij. Ik was pas op mijn twintigste ongeveer 75B, was daarvoor altijd best plat en ben uiteindelijk naar 80C en nu zelfs 85C gegaan (zonder operaties dus).
Dit soort beslissingen zijn dus rond je 17e of je 14e nog niet in te schatten want er zijn genoeg meiden die juist tussen hun 18e of 20e en ook na hun 20e ineens grotere borsten krijgen en ook in het geheel nog zwaarder worden. Na je 20e groeit je lichaam nog meer in de breedte uit qua heupen en ook je borsten nemen vaak nog een groeispurt. Dus om bijv rond je 17e al een vergroting te nemen is eigenlijk zonde van je geld en ook best nog storend voor je lichaam omdat die nog druk bezig is om zich verder te ontwikkelen. Als je toch iets wilt doen dan heb je nu van die mooie huidkleurige en je vorm aannemende vullingen die je evt in je bh kunt doen die je veel op tv ziet. Je hebt zelfs bh's waar ze in verwerkt kunnen worden. Misschien is dat nog een idee..

wow heb nog hoop dus:p
ik heb ook een a cup en ben 18..had al weinig zelfvertrouwen en door me mini's nog erger.. zou misschien wel een borstvergroting willen maar dan gewoon naar een b cup. maar denk toch niet dat het gaat gebeuren heb een hekel aan operaties..

ladyAn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 13:22

Ik heb ook een A. Maak me er nooit druk om. Had het leuker gevonden als k iets grotere cup gehad had, maar wat niet is dat is niet. Zou er door het topic wel bijna anders over gaan denken haha.
Ik vind dat andere mensen mij maar moeten accepteren zoals ik ben, met of zonder borsten. En ik hoop toch echt relaties en vriendschappen op te bouwen omdat het klikt betreft karakter en niet omdat ik een grote cupmaat heb.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:29

Ik heb alleen de eerste pagina gelezen en even vluchtig de laatste
De vraag die Karin stelt, kwam ook meteen in me op. Moet je verplicht tevreden zijn met wat je hebt? Waarom is borstvergroting meer een raar onderwerp dan borstverkleining?

Zelf heb ik twee A'tjes en nee, ik vind het drie keer niks Vanaf mijn vijftiende zat ik drie keer per dag in m'n shirt te kijken of ze al gegroeid waren, maar nu (15 jaar later) is er nog steeds niks veranderd
Maar op dit moment zie ik het nog niet zo zitten om erin te laten snijden, want ze zijn verder prima. Geen theezakjes, niet ongelijk of zo. Ik vul alleen niks, kleding waar je ook maar íets aan borsten voor nodig hebt, hoef ik niet aan te trekken. Push-up BH's met zo'n siliconenvulling heb ik ook, het scheelt wel iets, maar niet echt, natuurlijk.

Maar om nou 3.000 euro uit te geven hieraan.... dan kom ik nóóit aan een eigen paard Maar als ik een boel geld zou hebben: dan zou ik het echt stevig overwegen

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:49

Houd je jezelf niet gigantisch voor de gek met die siliconen?
Wees blij dat je gezond bent.
Als je een levensbedreigende ziekte krijgt kun je je ook niet laten opereren om er vanaf te komen. Daar moet je dan ook mee leren leven, zo lang als het nog duurt.
Accepteer jezelf zoals je bent!!!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 14:59

flyfly schreef:
Als je een levensbedreigende ziekte krijgt kun je je ook niet laten opereren om er vanaf te komen. Daar moet je dan ook mee leren leven, zo lang als het nog duurt.

En dat bedoel ik nou... "Wees blij dat je gezond bent"

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 15:02

flyfly schreef:

Lekker kort door de bocht vind ik dit soort opmerkingen.

Je gaat nu een ongeneeslijke ziekte vergelijken met iets wat tussen je oren zit. Denk je niet dat bijvoorbeeld Pasha blij is dat ze gezond is? Ik neem aan van wel. En als jij een operatie kan laten doen waarbij de kwaliteit van je leven sterk omhoog gaat, waarom niet?