maaike100 schreef:ik zou het zelf nooit doen e moet blij zijn met wat je hebt denk ik maar bij me zlf
ja maar dat gaat een beetje lastig he als je niks hebt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
maaike100 schreef:ik zou het zelf nooit doen e moet blij zijn met wat je hebt denk ik maar bij me zlf
Meetje22 schreef:Pasha schreef:hihi ja erg he...
Nee maar tis wel zoo.. echt belachelijk eigenlijk, maar als ik nu uit ga "met" kijkt niemand me meer anders aan of weet ik veel..
Meer eerder "zonder" werd ik dus echt nagekeken en constant aan me gevraagt bij de bar hoe oud ik was enzo... echt frustrerend...
Maar "met"ben ik ook echt wel zelfverzekerd, voel me goed en ja is alles geweldig...
maar zonder... daar is het onzekere meisje weer :=
Zo herkenbaar.
Ik had precies hetzelfde,je voelt je veilig en compleet met opvulling hoe raar het ook klinkt.
En of het nou van die kipfilets,schoudervullingen of een waterbh is,het geeft net dat kleine stukje zelfvertrouwen.
Pasha schreef:dankje wel
Maar het punt is eigenlijk dat ik het niet wil....
ik hoop zo dat er vanzelf nog wat komt..
Maar heb te vaak moeten aanhoren meid het komt wel je bent pas 14 ( ja toen zat ik er al mee...)
Meid komt wel je bent pas 16...
nu inmiddels 19..
Yoehooeee waar blijven ze nou
eigenlijk best er als ik terug lees wat ik zelf typ...
EefiiJ schreef:Tsja ik heb et niet nodig..
E vind ik groot genoeg..
Maar je moet blij zijn met wat je hebt!
NoOoMiE schreef:ik vind het eigenlijk zonde dat tegenwoordig zoveel mensen borstvergrotingen laten doen.
Al snap ik wel als er mensen zijn die echt zeer ongelijke borsten hebben, of dat je er zo onzeker over bent.
Ik zelf van bijna 17, en heb cub D/DD en zou het echt niet groter willen, maar eigenlijk ook niet kleiner, aangezin ik wel bijna 1.85 ben. Ik vind mezelf dus best in verhouding.
Ik vind het zo zonde dat er zoveel vrouwen ontevreden zijn met hun lichaam en uiterlijk...
BasjeGuwrl schreef:NoOoMiE schreef:ik vind het eigenlijk zonde dat tegenwoordig zoveel mensen borstvergrotingen laten doen.
Al snap ik wel als er mensen zijn die echt zeer ongelijke borsten hebben, of dat je er zo onzeker over bent.
Ik zelf van bijna 17, en heb cub D/DD en zou het echt niet groter willen, maar eigenlijk ook niet kleiner, aangezin ik wel bijna 1.85 ben. Ik vind mezelf dus best in verhouding.
Ik vind het zo zonde dat er zoveel vrouwen ontevreden zijn met hun lichaam en uiterlijk...
Ja zonde, maar JIJ hebt ook niks te klagen zo te lezen.
Het is toch meer dan begrijpelijk dat, in het geval van Pascha bijvoorbeeld, je een BV overweegt?
Tuurlijk draait het niet allemaal om 'dikke tieten', maar ik kan met mijn bescheiden A-cupje zeggen dat ik elke dag geconfronteerd word met het feit dat 90% van de bevolking (zo lijkt het dan) grotere borsten heeft dan ik.
Tuurlijk ben ik nog maar 17 en zit een D-cup in de familie aan vaders kant, maar als juist de tante waar ík blijkbaar het meest op lijk een A-cup heeft en mijn moeder ook niet meer, dan geef ik al bijna de moed op.
Als ik wat jaren verder ben en nog steeds een A-cup heb, zal ik zeker een BV overwegen.
Puur voor mezelf.
Citaat:Ik vind borsten echt niet zo belangrijk, je kan ze altijd opvullen, en als je je er voor schaamt bij je partner oid, die geft er echt niks om hoor als hij van je houdt, de meeste mannen (en zowiezo algemeen mensen) letten en geven echt niet zoveel om borsten.
Citaat:Er zijn zat redenen om ze te vergroten, en sommige daarvan begrijp ik heel goed. maar ik vind het soms toch wel een beetje een perfectiebeeld worden zeg maar. niet alles draait om mooie borsten.
en vind het vaak ook overdreven worden.. bijv een kleine dunne vrouw met enorme prammen. dat vind ik dan gewoon zonde.
fargo schreef:Heeeel veel meisjes en ik bedoel echt heeel veel, groeien tussen hun 20e en 30e nog een volle maat erbij. Ik was pas op mijn twintigste ongeveer 75B, was daarvoor altijd best plat en ben uiteindelijk naar 80C en nu zelfs 85C gegaan (zonder operaties dus).
Dit soort beslissingen zijn dus rond je 17e of je 14e nog niet in te schatten want er zijn genoeg meiden die juist tussen hun 18e of 20e en ook na hun 20e ineens grotere borsten krijgen en ook in het geheel nog zwaarder worden. Na je 20e groeit je lichaam nog meer in de breedte uit qua heupen en ook je borsten nemen vaak nog een groeispurt. Dus om bijv rond je 17e al een vergroting te nemen is eigenlijk zonde van je geld en ook best nog storend voor je lichaam omdat die nog druk bezig is om zich verder te ontwikkelen. Als je toch iets wilt doen dan heb je nu van die mooie huidkleurige en je vorm aannemende vullingen die je evt in je bh kunt doen die je veel op tv ziet. Je hebt zelfs bh's waar ze in verwerkt kunnen worden. Misschien is dat nog een idee..
flyfly schreef:Houd je jezelf niet gigantisch voor de gek met die siliconen?
Wees blij dat je gezond bent.
Als je een levensbedreigende ziekte krijgt kun je je ook niet laten opereren om er vanaf te komen. Daar moet je dan ook mee leren leven, zo lang als het nog duurt.
Accepteer jezelf zoals je bent!!!
flyfly schreef:Houd je jezelf niet gigantisch voor de gek met die siliconen?
Wees blij dat je gezond bent.
Als je een levensbedreigende ziekte krijgt kun je je ook niet laten opereren om er vanaf te komen. Daar moet je dan ook mee leren leven, zo lang als het nog duurt.
Accepteer jezelf zoals je bent!!!