Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Casca schreef:Ik ben ook niet bang voor iets tastbaars, maar heb wel faalangst... (niet zo'n beetje ook)
Met een heleboel dingen merk ik dat, waar andere mensen makkelijk bij iemand naar binnen lopen (waar ze nog nooit zijn geweets) moet ik eerst 2 keer slikken en goed kijken hoe iemand anders zich gedraagt, beetje vaag maar ik durf dan gewoon niks anders te doen omdat ik bang ben dat ze dan boos worden.. En als er dan iets mis gaat wordt ik heel misselijk.
Ook met paardrijden, laatst had ik weer les, het lukte niet, mn instructrice werd een beetje boos (ze is normaal de rust zelfe) omdat we al 3 kwartier ergens mee bezig waren en het lukte niet, ik begon zo te huilen en werd weer de rest van de dag kotsmisselijk..
maar ik weet niet of dat ook een fobie is... volgens mij is iedereen wel ergens heel bang voor.
Liezel1 schreef:
ik zwem niet in zee.. heb een fobie voor kwallen!
als het mooi weer is buiten en we eten buiten zorg ik altijd dat ik zo weg kan rennen.... ik hoed maar te denken dat ik wesp hoor en ik sta aan de andere kant van de tuin.
Biepje schreef:ik ben als de dood voor trappen...
Nanne schreef:
Van mij mogen alle spinnen verdwijnen van de aardbodem!
Tieneke schreef:-tuinkabouters. Nee, het is geen grap, ik word panisch als ik een tuinkabouter zie. Ik denk dat dat er gekomen is, sinds ik die film met Chuckie heb gezien, geen tuinkabouter, maar het idee is altijd in m'n hoofd blijven hangen.
bakkie schreef:en als ik ga slapen moet de kast perse ver genoeg dicht zijn....
Chiqa schreef:Biepje schreef:ik ben als de dood voor trappen...
Bedoel je die dingen waar je op naar boven loopt?
Jeetje wat een aparte fobie!![]()
Vertel er eens wat over, wat voel, doe merk je als je er mee wordt geconfronteerd???
Het lijst aan erkende fobien is echt gigantisch.
Ik heb net als meerdere hier,
emetofobie.