Ik ben nog maar 1 x ongesteld geweest (ongeveer 1 half jaar geleden)
En toen was ik het 7 dagen
                                                         Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mleen schreef:Het is inmiddels al 18 week. En ze gaan kijk operatie uitvoeren om te kijken of er eventueel een gezwel (poliep) in mijn baarmoeder zit. Want die blijven altijd door bloeden. En als dat het niet is heb ik op dit moment een pil die ook goed aan slaat (ovidol) maar ik wil nu gewoon zeker weten of er wat in mijn baarmoeder zit ja of nee...
 dus de afspraak staat. Het is nog niet helemaal zeker of dat doorgaat doordat ze nooit ver vooruit plannen ofzo :S... Maar t is nu gewoon afwachten 

Mleen schreef:Uhm 10 juli word ik geopereerddus de afspraak staat. Het is nog niet helemaal zeker of dat doorgaat doordat ze nooit ver vooruit plannen ofzo :S... Maar t is nu gewoon afwachten

Hoe overleef je het. 

Klinkt misschien vreemd maar met deze pil had ik al goed gevoel. en ze hadden gezegd dat het na de stop week welleens goed kon zijn. Dus ik na de stop week weer beginnen *woensdag* en vrijdag middag was het pleite! ik helemaal happy 
 maar ik laat de operatie gewoon door gaan... wil weten of het nu vanuit mijn baarmoeder komt of aan mijn pil gelegen heeft..                                                         
 maandag ist zo ver 
 om half 8 smorgens word ik in het ziekenhuis verwacht.                                                         
 haha!