Skitter schreef:Bij tampons blijft wat je afscheid in je zitten!
Ik heb het er liever uit! Uit, uit, uit!
Ik ook

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Skitter schreef:Bij tampons blijft wat je afscheid in je zitten!
Ik heb het er liever uit! Uit, uit, uit!
lightmorebh schreef:zijn hier ook mensen die de migroginon 30 gebruiken en daardoor bijna geen zin in sex hebben. wil nu overstappen naar de yasmin als ik zo hoor maar vindt het ook weer zo om de dokter te bellen van he ik wil de yasmin omdat ik totaal geen zin meer heb. iemand aders een subtielere manier
lightmorebh schreef:zijn hier ook mensen die de migroginon 30 gebruiken en daardoor bijna geen zin in sex hebben. wil nu overstappen naar de yasmin als ik zo hoor maar vindt het ook weer zo om de dokter te bellen van he ik wil de yasmin omdat ik totaal geen zin meer heb. iemand aders een subtielere manier
Yessy schreef:lightmorebh schreef:zijn hier ook mensen die de migroginon 30 gebruiken en daardoor bijna geen zin in sex hebben. wil nu overstappen naar de yasmin als ik zo hoor maar vindt het ook weer zo om de dokter te bellen van he ik wil de yasmin omdat ik totaal geen zin meer heb. iemand aders een subtielere manier
Yasmin is toch wat eerst diane35 was? ik heb beide gehad, maar van diane werd ik half depri, met microginon30 nergens last van
En Diane35 mag niet worden voorgeschreven als voorbehoedmiddel, het is een medicijn (tegen o.a. overbeharing en acne).
Tieneke schreef:Ben ik nu 1 van de enigen hier die tampons gewoon ranzig en goor vindt?!? Het idee alleen al dat dat bloed in je lichaam blijft voor uren en uren...Bah. Het moet eruit, eruit, eruit, waarom het er dan in houden? Ik zweer bij maandverband, vind het echt minder geklooi en gezeik...
Skitter schreef:Kieffer schreef:Ik ben het helemaal niet meer, ik slik mijn pil al een hele tijd door, meer dan ee half jaar en heb ook nog nooit doorbraakbloedingen gehad, ik vind het een prima oplossing!
Maar volgens mij is dit niet helemaal de bedoeling van de pil....
Ik had dit niet gedurfd iig......
Danah schreef:ik heb n vraagje,
heeft iemand ervaring met een pil waarmee je de ongesteldheid een week uit kunt stellen? ik heb er wel van gehoord en moet er over 4 weken toch echt aan geloven anders komt het bar slecht uit! en het is dus nu te laat om aan ´de pil ´te gaan om het uit te stellen..
Kieffer schreef:Danah schreef:ik heb n vraagje,
heeft iemand ervaring met een pil waarmee je de ongesteldheid een week uit kunt stellen? ik heb er wel van gehoord en moet er over 4 weken toch echt aan geloven anders komt het bar slecht uit! en het is dus nu te laat om aan ´de pil ´te gaan om het uit te stellen..
Primoluut, daarmee kan je het maximaal 2 weken uitstellen, het is geen voorbehoedsmiddel, maar puur voor het uitstellen van de ongesteldheid. Het is alleen niet zo goed voor je, erg veel hormonen en ik geloof dat je het alleen kan krijgen op doktersrecept.
Danah schreef:heb ik gehad, kzou er goed over nadenken als ik jouw was, het moet zowieso op doktersrecept want het is best zwaar, ik heb er een hele nare depressie en onwijze buikkramp aan over gehouden, dus denk er goed over na, het kan ook zijn dat jij er niks van merkt maar stel dat jij ook zoals ik reageert dan zou ik toch maar die paar dagen ongesteld zijn, liever dat dan zwaar chagerijnig op je vakantie zijn en naderhand krom liggen van je baarmoeder die zelfmooord lijkt te plegen.