Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Vind het echt fijn spul, zonder zonnebank toch net een gezonder kleurtje!
, had er nog nooit van gehoord.
(Even voor de duidelijkheid: mijn hond is wit.) 
juulx08 schreef:Ik heb die van dove maar gehaald, ben bij drie drogisten geweest voor nivea maar overal uitverkocht. Als ik het hier zo lees werkt nivea beter dan dove, ofniet? Ik heb het nu twee keer op me armen alleen gesmeerd(eerst even kijken wat het doet, wil geen wortelkleur) maar ik zie nog niks eigenlijk.
Er staat dat je na vijf keer resultaat ziet, anders ga ik ook maar de nivea proberen!
KeeK schreef:Mijn moeder heeft die van Nivea gekocht. De hond kreeg ook wat op zijn neusje en nu heeft ie daar een bruine plek zitten.(Even voor de duidelijkheid: mijn hond is wit.)
Jij gebruikt proefdieren 
Ben benieuwd hoe het morgen zal zijn!!

het werkt dus.. o0marije0o schreef:ik heb snel last van een vette huid dus dan is het niet handig om het dicht te kitten met een bruin makend goedje
Maar dat is ook niet zo'n goed idee want ik wil geen wortel worden
Ik kon niet meer wachten om mijn gezicht ok in te smeren dus heb dat ook maar gelijk gedaan hopent op een goed einde

En dat is heel fijn, want normaal hoor ik altijd; "Ben je moe?""Heb je niet goed geslapen?". Altijd wallen en wit. En nu dus niet meer. 
Wel een vlek op mijn neus (niet goed uitgesmeerd
), maar verder mooi egaal kleurtje! Ga denk ik vandaag gezicht nog smeren en dan morgen niet meer, anders wordt het té onnatuurlijk.
Citaat:Ik was er huiverig voor, maar ik raad het je zeker aan.
Het blijft als je 2x per week smeert, zeker 2 weken zitten voor het lichter wordt.....
Share schreef:waarom is dat spul echt OVERAL uitverkocht! haha dan moet het wel goed werken zélfs me vriend is nu wel heel benieuwd aangezien hij hem ook nergens kan vidnen omdat hij uitverkocht is
) dus ik zo'n klein stukje proberen op me hand. en die zag je na 2 dagen al.. na 3 dagen ben ik geloof ik gestopt met smeren en toen zag je het denk nog ongeveer een week.. 

Mijn benen worden echt moeilijk bruin 
Ik heb de hele voorkant gedaan (me rug kan ik nie bij natuurlijk hahaha) en me gezicht heeeeeeeeel lichtjes
Als me vriend terug is van vakantie kantie me rug gaan behandelen
patos schreef:Even een vraagje: zijn er onder jullie ook bokkers met een erg droge huid? Ik ben bang dat het een nogal lelijk effect zal geven, scrubben doe ik al regelmatig maar omdat net voor het opsmeren te doen lijkt me soiezo wel handig.

Dit komt omdat er caroteen in zit en dat reageerde verkeerd met mijn huid haha. Was dus een paar weken lang in de oranje-sfeer