sunshine bodylotion + slimme actie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Megan_

Re: sunshine bodylotion + slimme actie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:08

Pfff ik ben deze week stad en land afgegaan maar hij is overrrrraaal uitverkocht :@

Ik wil hem echt hebben!!

miss_nadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 21:17

Ik heb em vandaag van dove gekocht, maar hoe doen jullie dat met je gezicht insmeren? Smeren jullie hem gewoon over je wenkbrauwen en oogleden heen of niet?

Jip_123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-06 14:03

Mijn gezicht doe ik niet, ik denk dat als je dat doet dat je helemaal duidelijk wit/bruin ziet! En aangezien het vrij gauw vlekt/strepen achterlaat...
Ik zou voor je gezicht en speciale gezichtsbruiner kopen!

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:48

Nivea heeft een speciale voor je gezicht, die smeer ik idd overal overheen, anders heb je straks een bruin hoofd en witte oogleden . Vind het echt fijn spul, zonder zonnebank toch net een gezonder kleurtje!

_Juultje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 16:53

Ik heb die van dove maar gehaald, ben bij drie drogisten geweest voor nivea maar overal uitverkocht. Als ik het hier zo lees werkt nivea beter dan dove, ofniet? Ik heb het nu twee keer op me armen alleen gesmeerd(eerst even kijken wat het doet, wil geen wortelkleur) maar ik zie nog niks eigenlijk. Er staat dat je na vijf keer resultaat ziet, anders ga ik ook maar de nivea proberen!

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:07

Ligt ook aan je huid, bij een vriendinnetje van me zie je er bijna niks van en bij mij werkt ie wel.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 17:23

Meisje uit mn klas had precies hetzelfde als jij.

LuckyRemi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 19:50

Moet ik ook maar eens proberen , had er nog nooit van gehoord.

KeeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-06 20:11

Mijn moeder heeft die van Nivea gekocht. De hond kreeg ook wat op zijn neusje en nu heeft ie daar een bruine plek zitten. (Even voor de duidelijkheid: mijn hond is wit.)

Skitter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 16:06

juulx08 schreef:
Ik heb die van dove maar gehaald, ben bij drie drogisten geweest voor nivea maar overal uitverkocht. Als ik het hier zo lees werkt nivea beter dan dove, ofniet? Ik heb het nu twee keer op me armen alleen gesmeerd(eerst even kijken wat het doet, wil geen wortelkleur) maar ik zie nog niks eigenlijk.
Er staat dat je na vijf keer resultaat ziet
, anders ga ik ook maar de nivea proberen!

Volgens mij staat er dat je na 5 keer de donkerste kleurtje heb!
Dus de eerste 4 keer heb je ook een kleurtje, alleen niet de donkerste.

Ik heb de Dove gebruikt, en na een keer smeren zie ik toch echt een verschil!
Nu heb ik erg lichte huid, maar toch, het is dus niet zo dat je pas na 5 keer smeren een kleurtje hebt! Je bouwt het op, tot de donkerste.

xxsweet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:03

KeeK schreef:
Mijn moeder heeft die van Nivea gekocht. De hond kreeg ook wat op zijn neusje en nu heeft ie daar een bruine plek zitten. (Even voor de duidelijkheid: mijn hond is wit.)

Ooooh Jij gebruikt proefdieren
Hahaha

Ik vindt het lekker spul! Ik heb het nu sinds een dag en na het opsmeren zag ik al dat ik een iets mooiere huidskleur had Ben benieuwd hoe het morgen zal zijn!!

o0marije0o

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:08

oo t werkt dus echt! moet ik m heel snel halen
eerdat je in nerderland weer bruin bent van de zon
alleen 1 ding...trekt het wel goed in / vocht regulerend ofzo?
ik heb snel last van een vette huid dus dan is het niet handig om het dicht te kitten met een bruin makend goedje

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:17

Een vriendin die ik twee weken niet had gezien, die vroeg zaterdag aan mij of ik op vakantie was geweest het werkt dus..

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:18

o0marije0o schreef:
ik heb snel last van een vette huid dus dan is het niet handig om het dicht te kitten met een bruin makend goedje

Bij mij trekt het echt heel snel in.. Als je het maar goed uitsmeert en dus geen dikke laag opsmeerd Maar dat is ook niet zo'n goed idee want ik wil geen wortel worden

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:21

Oooooh Ik kon niet meer wachten om mijn gezicht ok in te smeren dus heb dat ook maar gelijk gedaan hopent op een goed einde

Mocca

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:32

Het werkt! Het werkt! Het werkt!

Heb nu drie dagen gesmeerd, en kreeg vandaag al van twee of drie mensen te horen dat ik zo bruin zag. En dat is heel fijn, want normaal hoor ik altijd; "Ben je moe?""Heb je niet goed geslapen?". Altijd wallen en wit. En nu dus niet meer.

Owja, ik smeer dus ook mijn gezicht in. Wel een vlek op mijn neus (niet goed uitgesmeerd ), maar verder mooi egaal kleurtje! Ga denk ik vandaag gezicht nog smeren en dan morgen niet meer, anders wordt het té onnatuurlijk.

Weet iemand eigenlijk hoe lang je de kleur blijft zien als je stopt met smeren? Aangezien ik overmorgen een lekker kleurtje verwacht te hebben wil ik dan eigenlijk even stoppen met smeren, want die fles gaat veel te snel op, en erg goedkoop is het ook niet.

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:40

Volgens mij las ik ergens op internet 2 weken ofzo .. Maar dat weet ik niet helemaal zeker
ik ga even zoeken

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 17:46

Citaat:
Ik was er huiverig voor, maar ik raad het je zeker aan.
Het blijft als je 2x per week smeert, zeker 2 weken zitten voor het lichter wordt.....

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:24

Share schreef:
waarom is dat spul echt OVERAL uitverkocht! haha dan moet het wel goed werken zélfs me vriend is nu wel heel benieuwd aangezien hij hem ook nergens kan vidnen omdat hij uitverkocht is

Inderdaad ja! Bevalt volgens mij erg goed haha!

Li_lee_yang

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-06 19:32

@ mocca..
me vriend had die van nivea gekocht.( nee hij is geen homo, ik haalde hem over het eens te proberen.. eigenlijk wilde ik het gewoon zelf proberen dus ) dus ik zo'n klein stukje proberen op me hand. en die zag je na 2 dagen al.. na 3 dagen ben ik geloof ik gestopt met smeren en toen zag je het denk nog ongeveer een week..

xxsweet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:26

Wooooaaaat
Vanochtend!
Na 2 keer op dezelfde dag smeren, had ik me toch een bruine buik!
Woei!
Mn benen had ik 1 keer gedaan en die zag je ook uitermate goed!
Ik wou nu al niet meer smeren omdat het er al aardig bruin uit zag maar ik heb stiekem toch maar weer even gesmeerd.. Ben benieuwd hoe het er morgen uit ziet

Het is echt aan te raden!!
En ben heel blij

Edit: Ik heb niet zo'n hele lichte huid maar toch de lichtste verpakking genomen en ben nu heel erg blij dat ik niet de donkere heb gekocht (die tevens uitverkocht was) Maar die koop ik wel als het zomer is Mijn benen worden echt moeilijk bruin
Jeeeeej blij

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 17:28

ik ben vandaag begonnen met smeren, Ik heb me heel erg goed gescrubt toen ingesmeerd met babywasmulse daarna nog me benen extra glad geschoren. afgedroogd me ingesmeerd met baby bodylotion en daarna de dove.. ik ben benieuwd wat het resultaat gaat worden Ik heb de hele voorkant gedaan (me rug kan ik nie bij natuurlijk hahaha) en me gezicht heeeeeeeeel lichtjes Als me vriend terug is van vakantie kantie me rug gaan behandelen

patos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 19:05

Even een vraagje: zijn er onder jullie ook bokkers met een erg droge huid? Ik ben bang dat het een nogal lelijk effect zal geven, scrubben doe ik al regelmatig maar omdat net voor het opsmeren te doen lijkt me soiezo wel handig.

Kims

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:44

patos schreef:
Even een vraagje: zijn er onder jullie ook bokkers met een erg droge huid? Ik ben bang dat het een nogal lelijk effect zal geven, scrubben doe ik al regelmatig maar omdat net voor het opsmeren te doen lijkt me soiezo wel handig.

Jep, ik heb een extreem droge huid, ik zal jullie niet vervelen met de officiële naam

Mijn advies: NIET DOEN!!! Ik heb een keer van zulk soort spul geprobeerd en ik was meteen knaloranje Dit komt omdat er caroteen in zit en dat reageerde verkeerd met mijn huid haha. Was dus een paar weken lang in de oranje-sfeer

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 19:51

heb je die niveau ook in donkere en lichte versie?

ik heb dove (de lichte) maar zie bijna geen verschil