Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juulx08 schreef:Ik heb die van dove maar gehaald, ben bij drie drogisten geweest voor nivea maar overal uitverkocht. Als ik het hier zo lees werkt nivea beter dan dove, ofniet? Ik heb het nu twee keer op me armen alleen gesmeerd(eerst even kijken wat het doet, wil geen wortelkleur) maar ik zie nog niks eigenlijk.
Er staat dat je na vijf keer resultaat ziet, anders ga ik ook maar de nivea proberen!
KeeK schreef:Mijn moeder heeft die van Nivea gekocht. De hond kreeg ook wat op zijn neusje en nu heeft ie daar een bruine plek zitten.(Even voor de duidelijkheid: mijn hond is wit.)
o0marije0o schreef:ik heb snel last van een vette huid dus dan is het niet handig om het dicht te kitten met een bruin makend goedje
Citaat:Ik was er huiverig voor, maar ik raad het je zeker aan.
Het blijft als je 2x per week smeert, zeker 2 weken zitten voor het lichter wordt.....
Share schreef:waarom is dat spul echt OVERAL uitverkocht! haha dan moet het wel goed werken zélfs me vriend is nu wel heel benieuwd aangezien hij hem ook nergens kan vidnen omdat hij uitverkocht is
patos schreef:Even een vraagje: zijn er onder jullie ook bokkers met een erg droge huid? Ik ben bang dat het een nogal lelijk effect zal geven, scrubben doe ik al regelmatig maar omdat net voor het opsmeren te doen lijkt me soiezo wel handig.