Hmm, blaren zeggen me niks... Balen dat je daar last van hebt! Ben wel blij te horen dat de operatie zelf iig goed is gegaan en dat je tevreden bent over het resultaat!
Klinkt super! Fijn dat je weinig/geen pijn hebt en vooral dat je blij bent met het resultaat! En mbt pleisteruitslag kan ik je niet helpen. Mijn huid wordt rood en geirriteerd, maar blaren heb ik nog nooit gehad als gevolg van een pleister.
En viel de narcose mee?
Laatst bijgewerkt door Buitenzorg op 11-10-05 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt
De narcose viel eerst heel erg mee, na een uurtje of 2 terug op de zaal werd ik misselijk, en ik heb tot in de vrijdagmiddag over gegeven, maar toen dat eenmaal klaar was ging het herstel heel hard.
Meestal valt de narcose wel mee. Ik ben zelf gelukkig helemaal niet misselijk geweest en zonder problemen wakker geworden. Al duurt dat wel lang en dommel je steeds weg.
Super dat het goed gaat, behalve de plijsteruitslag dan... Ik weet niet precies waar plijsteruitslag vandaan komt, maar mij hadden ze verteld dat je de plijsters een week moet laten zitten, omdat anders je huid gaat irriteren. Helemaal vanaf blijven, en ook niet schone plijsters erop doen.
Fijn zeg dat het allemaal zo goed gegaan is!!! Nu ik nog, na het lezen van dit verhaal wordt de stap voor mij ook al wat kleiner. Alleen die narcose, blijf ik eng vinden
Die pleisteruitslag is wel balen maar die gaat alleen weg als de pleisters verwijderd zijn. Om de huid wat rustiger te maken kan je misschien calendula zalf erop doen. Ik weet niet of de pleisters nog vervangen moeten worden? Maar vraag dan om hypoallergene pleisters.
Lekker hoor dat alles goed gegaan is. Hou wel die plekken van de pleisters in de gaten want er bestaan ook complicaties na de operatie. Vraag het anders aan je PC die weet in iedergeval wat je er mee moet.
Ik sta er trouwens van te kijken hoeveel meiden hier ook een borstverkleining gehad hebben. Ik ben 2 jaar geleden onder het mes gegaan. Mijn littekens zijn uiteindelijk wel wat groter dan normaal geworden maar dit kwam mede door een complicatie na de operatie.
Doe rustig aan zou ik zeggen en dan komt het allemaal goed. Het scheelt in iedergeval weer extra gewicht.
Emeraldo, de pleisters die jij bedoelt zitten er idd nog tot en met volgende week woensdag op. Ik heb steriele gaasjes over mijn tepels en die hechtpleisters, en die gaasjes worden vastgemaakt met leukoplast. Van die leukoplast krijg ik dus blaren.
Buitenzorg, ik zal mijn onderschrift idd eens aanpassen.
Tinus, dank je wel.
Linsy, ik heb het ziekenhuis al gebeld. Ik moet ze gewoon schoon een droog houden, verder kan ik er weinig aan doen. De blaren zitten ook niet op mijn borsten, maar op mijn ribben. Mocht het alsnog gaan ontsteken, dan moet ik even terug. Maar daar ga ik niet vanuit.
Angela, ik was ook bang voor de narcose. Maar ik had vreselijk lieve mensen om me heen, en de anesthesist was zo druk grapjes aan het maken, dat ik niet eens gevoeld heb dat er iets in mijn infuus gedaan werd. Ik was gewoon ineens weg.
Balen voor je dat het van de leucoplast komt... Ik moest nog 4 weken nadat het laatste verband eraf was leucoplast over de littekens heen, en daar gewoon een BH overheen. Die leucoplast heb ik zelf 1x in de week vervangen. Op het borstenforum staat volgens mij ook het een en ander over plijsteruitslag.
Misschien is het een idee om leukopor te proberen. Die heb ik toen ook gebruikt omdat mijn huid te dun en te gevoelig was voor leukoplast. Leukopor is wit en wat poreus en plakt wel wat minder maar genoeg om een gaasje op z'n plek te houden. Mogen volgende week woensdag je hechtingen er allemaal uit, of doen hun het ook in twee keer? Op het borstenforum staan ook nog foto's van mij als het goed is. Ik zou nog steeds een keer nieuwe maken van hoe ze nu zijn maar het komt er maar niet van. De aandacht ligt daar niet meer zo bij. Is die sunshineinlife er ook nog steeds?
Ik heb inmiddels leukosilk op, en daar reageer ik gelukkig niet op. Het is ook best vaag, want ik heb nooit zulke dingen, en het is ook maar op 1 plaats. Maargoed, je lichaam krijgt toch een opdonder van zo'n ingreep. Mijn hechtingen hoeven er niet uit, ze zijn allemaal oplosbaar, gelukkig.
Wat borstenforum betreft, ik heb me daar aangemeld, 1 dag gekeken, en toen ben ik min of meer gillend weggerend. Niet helemaal mijn site. Dus ik heb geen idee wie daar zijn. Maar ik ben op zich wel benieuwd naar jouw foto's!
Ik kan me niet meer herinneren dat ik pleisteruitslag had (volgens mij niet) maar dat Leukosilk gebruikte ik wel. Die tip had ik van mijn vader, die ooit een operatie aan zijn gezicht had gehad en het toen ook gebruikte. Heel zacht en heel fijn spul.