Zwanger, zomer 2026

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 16:03

Als vervanging van beschuit met muisjes, maar je geeft het mee als de mensen weer naar huis gaan. Als cadeautje.

Hier is de bekkeninstabiliteit begonnen ;( en alleen aan de voorkant.
De vorige keer had ik het aan de achterkant (m'n onderrug). Dus nu moet ik heel tegengesteld oefenen. Niet makkelijk %)

mriek1990

Re: Zwanger, zomer 2026

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 20:37

Wat leuk zo'n traktatie. Nooit geweten, dus weer wat geleerd dank je. ;)

Wat rot die bekkeninstabiliteit. Heb je er veel pijn aan?

Ik merk hier ook wel dat alles wat zwaarder begint te worden. Voel mij gelukkig wel nog goed.
Deze week en volgende week maandag en dinsdag nog werken, dan heb ik gelukkig twee weken vakantie. :)

bloemm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24 min geleden

hey dames

Rebel wat vervelend :(! is het vorige keer rond dezelfde tijd begonnen? en hoe is het toen na de bevalling gegaan? Ik zie dat je nog een maand moet, dat kan dan zo lang duren, hopelijk kan de fysio je ook wat helpen?

@mriek 1990, wat lekker 2 weekjes vakantie, ga je nog ergens heen? Kan me ook voorstellen dat het daarna nog voor een paar weken best heftig is om weer te beginnen, wat voor werk doe je?

Hier nu bijna 26 weken en merk dat ik het ook wat zwaarder krijg, sneller last van mn rug of buiten adem. Gisteren teruggekomen van een weekje Portugal en door vroege vlucht bijna niet geslapen, helemaal van de wereld savonds :'). Vannacht ging het helaas ook niet goed, heb voor het eerst in deze zwangerschap overgegeven. Hou nu ook niks binnen, hopelijk snel weer beter. Jullie nog tips voor misselijkheid/maagzuur (Rennies reageert mn maag ook niet heel lekker op)? Vandaag maar even thuis aan het werk (kantoorbaan), want ik heb geen zin in een show op kantoor :')

MerelV

Link naar dit bericht Geplaatst: 15 min geleden

Wat vervelend Rebel! Bekkeninstabiliteit is heel vervelend (helaas herkenbaar, want ik bivakkeer al op de bank sinds mijn verlof 2 weken geleden begon).

Lekker nog even vakantie Mriek, geniet ervan!

Wat balen dat je nu zo beroerd bent Bloemm, ik gebruik omeprazol voor het maagzuur. Dat helpt wel, ik heb het op recept maar begreep dat je het ook bij de drogist kunt krijgen.

Hier alles zijn gangetje verder. Rustig aan in mijn verlof. Verder wel bijna alles klaar. Donderdag moet ik naar de gynaecoloog, omdat de baby erg groot meet. Mijn eerste was ook 4395 gram en 55cm, dus op zich geen verrassing.