Oordopjes van Loop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 20:27

Ania schreef:
Ik heb bij Ali brillenhangers besteld en die houden mijn Loops ook mooi bij elkaar. En stuk goedkoper dan van Loop zelf en veel meer keuze :P

Ik heb dit even gegoogled maar hoe doe je dit dan?
Ik doe ze nu in m’n broekzak maar dat vind ik niet superchill :')

cursebreaker

Re: Oordopjes van Loop

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 20:37

Loop heeft zelf ook een hanger/ketting al vind ik ze erg prijzig. Maar wil ze voor bv festivals/concerten eigenlijk wel nog eens hebben.

En de case met de dopjes… daar heb ik nu een sleutelhanger aan hangen zodat ik ze sneller zie haha. Je bent t zo kwijt denk ik :')

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 21:55

Cer schreef:
Ania schreef:
Ik heb bij Ali brillenhangers besteld en die houden mijn Loops ook mooi bij elkaar. En stuk goedkoper dan van Loop zelf en veel meer keuze :P

Ik heb dit even gegoogled maar hoe doe je dit dan?
Ik doe ze nu in m’n broekzak maar dat vind ik niet superchill :')

Gewoon zo’n brillenketting/touw. Die hebben rubberen uiteinden. Ik haal dan de dopjes van de oordoppen, rubbertjes eroverheen, dopjes er weer op.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 22:04

Ik ga m’n Experience 2 Plus morgen voor ‘t eerst uitproberen bij een concert, ben benieuwd :D

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-25 23:34

Ik heb de Dream en de Switch in de bundelkorting gekocht met nog zo'n touwtje erbij. Daar deed de referral korting het helaas niet nog bovenop.

Mbt de engage/experience niet genoeg demping vinden geven, is dan juist de switch niet een idee? Ik heb geen idee, maar mocht het dan écht een keer belachelijk hard staan dan kan je iig nog naar de quiet stand switchen.

1 juli besteld, 2 juli verzonden en 4 juli in huis.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 07:15

Bij PostNL krijg je tegenwoordig standaard de disclaimer dat het heel druk is, dus pakket kan langer onderweg zijn :+.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 12:47

Ania schreef:
Gewoon zo’n brillenketting/touw. Die hebben rubberen uiteinden. Ik haal dan de dopjes van de oordoppen, rubbertjes eroverheen, dopjes er weer op.

Doe je dat touwtje dan nog ergens aan vast? Want die dopjes zitten toch niet aan elkaar? Of laat je die dan op je schouders bungelen als je ze uitdoet?

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 13:42

Lag ineens een onbekend pakketje op de deurmat. De oordopjes zijn al binnen :D
Zo maar even een moment uitzoeken om ze te passen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-25 18:24

Mijne ook :D. Gisteren verstuurd, vanmiddag in de bus.

Heb ze nu in, verschil horen tussen de drie standen, en die is toch wel significant. Blij mee :D.

Westhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 09:19

Gisteren voor het eerst de Experience 2 Plus gebruikt bij een concert. Vind ze heel fijn :D Ze zaten goed in mijn oor, heb helemaal niet gemerkt dat ik ze in had eigenlijk. Ik had in eerste instantie dat extra ringetje voor extra demping erin, maar die had ik er al snel uit gehaald, was niet nodig.

Enige puntje is wellicht dat ik degene naast me niet kon verstaan als ze praatte. Zij had andersom met haar Loops ook hetzelfde. Maar goed, geen dealbreaker, ze zijn ook niet gemaakt voor gesprekken natuurlijk.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 10:19

Cer schreef:
Ania schreef:

Doe je dat touwtje dan nog ergens aan vast? Want die dopjes zitten toch niet aan elkaar? Of laat je die dan op je schouders bungelen als je ze uitdoet?

Ik laat ze inderdaad bungelen of haak ze met een enkele knoopje in elkaar. :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 10:27

Dat is wel slim, idd. Ga daar ook eens naar kijken.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 10:30

Prima2Donna schreef:
Ik ben overstag, ga ze ook bestellen :Y) Hele topic doorgelezen en ik ga voor de switch en dream. Enorm benieuwd!
Alleen jammer @Ania dat jouw code niet werkt op de - al afgeprijsde - bundels haha. Even kijken wat ik ga doen nog.

Ik heb dit even nagevraagd, en dat is omdat op de bundels al 20% zit, dat is een hogere korting en ze doen niet aan korting stapelen (Helaas..)

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 10:51

Ik heb ze net ook besteld :j Ik heb al jaren flexibele Franse oordopjes. Die zijn heel fijn, maar ook een gewilde prooi van de kat :+ en omdat ze niet eindeloos mee gaan blijf je ze weggooien en nieuwe kopen. Niet heel milieuvriendelijk dus.

Heb nu de Dream en de Switch 2 gekocht, dat lijkt me wel wat voor inderdaad de bioscoop, de trein/het vliegtuig etc. Via jouw link Ania.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-25 13:29

Ik ben tot nu toe helemaal happy met de Switch 2. Je voelt ze niet zitten, en met de quiet stand heb ik vanmorgen even in alle stilte kunnen werken.

Prima2Donna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 13:15

De dream ben ik heel blij mee, heel fijn om achtergrondgeluiden van bijvoorbeeld een weg buiten te kunnen sluiten.
De switch weet ik nog niet zo. Ik denk dat ik er eigenlijk te kleine oren voor heb. Zelfs met xs voel ik ze best wel en dat is niet heel comfortabel. Denk dat ik ze dan alleen bij concerten zou willen gebruiken en niet zo voor in de trein bijv. Volgende concert staat begin september dus duurt helaas nog even haha.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 17:32

Ik heb nu de Switch 2 in en ik hoor alles gewoon, ook op de quiet stand -O- Eens kijken of het beter wordt als ik van maat wissel.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 17:38

Zitten ze vacuüm in je oor? Anders werken ze inderdaad niet en klopt de maat niet.

Ze zullen overigens ook niet alles dempen. Je blijft altijd wat horen, maar het moet een hele hoop schelen.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-25 18:11

Wat geprutst qua maten en dan werkt wel iets beter :j

De Dream is nog wel een uitdaging qua maat/passen. Straks nog wat prutsen.