Self tan, de do's and don'ts

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 13:55

Geen idee waarom.
Maar ik heb de fles geschud.
Trek de dop er af en er komt vloeibare dunne zooi uit gelopen.

En natuurlijk staat zij daar recht onder. :+

Maar er kwam wel gewoon schuim uit bij spuiten.

En spoel bij weg zetten altijd even af.
Dus het is echt met schudden vooraf gebeurt.

Mondy

Re: Self tan, de do's and don'ts

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 14:11

Wat doe ik fout met die tanning drops ? Heb ze van bondi sands (kruidvat deed niks) maar zie toch nog wat vlekken/strepen. Ik vermeng de druppels met de body lotion en smeer die goed uit

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 16:41

Dat heb ik ook wel eens met die flesjes Bondi Sands.. Weet nog steeds niet waarom ie vaak niet maar soms wel lekt. Kijk tegenwoordig goed door de dop om te zien of ik druppels zie zitten voordat ik de dop eraf haal. :=

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-25 22:35

Whahaha die hond

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 09:03

Celebi schreef:
Dat heb ik ook wel eens met die flesjes Bondi Sands.. Weet nog steeds niet waarom ie vaak niet maar soms wel lekt. Kijk tegenwoordig goed door de dop om te zien of ik druppels zie zitten voordat ik de dop eraf haal. :=

Nou fijn dat ik dus niet de enige ben daarmee.
Ja maar goed op gaan letten voortaan. :+

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-25 19:47

Mondy schreef:
Wat doe ik fout met die tanning drops ? Heb ze van bondi sands (kruidvat deed niks) maar zie toch nog wat vlekken/strepen. Ik vermeng de druppels met de body lotion en smeer die goed uit

Niemand hier last van ?

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 21:18

DP _O-

Hier door Bokt Bondi Sands geprobeerd na jaren het te hebben opgegeven om iets meer kleur te hebben dan een blad papier. En ik was echt aangenaam verrast. Op TikTok zag ik filmpjes van dames die het echt super donker smeerden, maar ik heb het gehouden bij twee-drie pompjes per been. En ze kregen zo dezelfde tint als mijn armen, dus heel tevreden. Ook blij met de geur en het gebruiksgemak.

ZwarteHeks

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-25 23:08

Mondy schreef:
Mondy schreef:

Niemand hier last van ?

Hoe meng je het? Ik heb ook de druppels, gebruik het voornamelijk voor m'n gezicht, maar vanwege de hitte ook maar mn benen ingesmeerd ermee. Ik meng het met een wattenstaafje eerst goed. Ik gebruik wel maar 3-4 druppels per keer, om het zo langzaam op te bouwen.

Kan douchen en zwemmen ermee, gaat er niet af. Ideaal!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 08:05

Met mn handen, miss eens op jouw manier proberen !

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 09:08

Mondy schreef:

Bedoel je voor op je benen of voor op je gezicht?

Ik heb die van Kruidvat en die meng ik gewoon in mijn handpalm met dagcreme. Tot nu toe geen vlekken gehad.

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-25 15:52

Scum schreef:
Mondy schreef:

Bedoel je voor op je benen of voor op je gezicht?

Ik heb die van Kruidvat en die meng ik gewoon in mijn handpalm met dagcreme. Tot nu toe geen vlekken gehad.

Benen, gezicht doe ik sowieso minder druppeltjes en ben ik al bruiner dus valt t niet op. Mn benen wel

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 13:52

Ik heb dit topic al een tijdje gevolgd, en toen de Bondi Sands bij Kruidvat in aanbieding was de dark versie gekocht. Nu net voor het eerst gebruikt.
Vraag me alleen af hoe je nu weet wanneer je het moet afspoelen? En hoe zit het met kleding of bank/bed als je die met het ingesmeerde deel raakt?
Ik heb een deken op de bank gelegd, heb alleen m’n benen gedaan. En heb een los jurkje aangetrokken.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 14:07

staat er toch gewoon op hoe lang je het moet laten zitten?

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 14:17

Van bondi is er een versie die gelijk intrekt en die je niet hoeft af te spoelen. Sowieso niet mengen met iets anders. Je huid echt goed scrubben voor je het erop smeert en een speciale handschoen kopen die erbij hoort waardoor je het echt goed uitsmeert. Sinds ik deze tips van de douglas gevolgd heb, heb ik nooit meer vlekken, strepen enz. Maar wel mooie bruine benen.

Celebi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-25 14:28

Bij voorkeur zwarte of bruine kleding aandoen. Ik trek mijn zwarte broek er wel eens overheen als ik opeens weg moet. In zwart zie je niks, maar de witte labeltjes zijn wat bruin geworden. In principe geeft het helemaal niet zo extreem af, maar als je een beetje zweet wel of bij veel wrijving. Dus voor de zekerheid inderdaad op een wasbaar donker dekentje zitten en geen lichte kleding aantrekken. Dan heb je nergens last van!

Ik laat het zo lang als ik kan zitten. Meestal voor ik naar bed ga spoel ik het dan af.

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-25 10:53

Nou ik heb het toch weer eens aangedurfd om het te proberen. Ik ben 50 en toen ik tiener was had je het ook en dan liep je echt voor schut met mega oranje vlekken dagenlang.

Ik heb de lichtere van St. Moriz gebruikt en ben erg tevreden over het resultaat, maar ik denk dat ik volgende keer de donkere neem. Dit is toch wat licht voor de moeite die het kost vind ik dan.