Vjestagirl schreef:Oh ja, dat met die verstandskiezen is een dingetje. De mijne liggen horizontaal in mijn kaak. Ik heb ooit een tandarts gehad die zei "ze liggen er horizontaal in, dús we gaan ze eruit snijden". Toen ik aangaf dat ik dat niet nodig vond werd hij bozig, want ik kon er last van gaan krijgen in de toekomst. Dat ik wilde wachten tot het moment daar kwam en geen zin had in operaties die misschien niet eens nodig waren, vond hij maar raar.
Met de volgende tandarts binnen die praktijk had ik de afspraak gemaakt dat ik zelf wel aan zou geven wanneer ik ze eruit wilde hebben; precies wat ik wilde. Toen zij met zwangerschapsverlof was en ik dus een vervanger kreeg moest ik me weer gaan verantwoorden en werd ik aangekeken alsof ik gek was.
Mijn huidige tandarts is het helemaal met me eens dat er niet gesneden hoeft te worden zolang m'n mond gezond is... maar het is dus blijkbaar maar net wie je treft.
Hier inderdaad hetzelfde, van de tandarts moest ik ze 5 jaar terug laten trekken, uiteraard wel bij de kliniek voor kaakchirurg van haar man, welke kaakchirurg is, nou dacht het mooi niet
. Als ik last krijg laat ik ze wel trekken