Little_Gift schreef:Moderatoropmerking:
Persoonlijke aanvallen zijn op Bokt niet toegestaan
Ik heb hier nooit advies gegeven over zwemmen, kwestie van goed lezen. Ik heb gezegd dat ik die 2 dagen lang vind, is geen advies. Ik was er van uit gegaan, en ga er van uit dat je hechtingen 24 uur droog moet houden, niet langer, omdat mij dat geadviseerd is in een iets andere situatie. Niets gelogen, niets zelf verzonnen, gewoon de waarheid en mijn ervaring en hoe ik er in sta. Niet raar, geen advies, mijn mening, meer niet.
Ik lieg niet, scheld niet, en ben super aardig, en de exacte details zijn nooit online gedeeld, dus zelf wat er bij verzinnen is eenvoudig kennelijk voor outsiders die er niet bij waren.
En je reageert hier alleen om mij te kakken te zetten. Maar als er iemand offtopic reageert ben jij het, ik heb EN gevraagd ontopic te blijven en heb heroduid genoemd bij blauwe plekken ( niet op wonden of in ogen, wel een tip. Iets wat het zwemmen nooit was, en zelfs niet zo opgevat kon worden.).
Dus hou er gewoon over op en blijf ontopic. Dan hoef ik me ook niet meer te verdedigen en recht te praten wat door een ander onterecht krom gesproken wordt.