En welkom natuurlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik merk wel dat ik het echt veel warmer heb dan normaal.
Zo heb ik afgelopen zaterdag nog de slootkanten gemaaid met de bosmaaier, wel alleen bovenop zodat ik niet al te veel in een gekke houding hoefde te staan. Maar ik ben toch echt ziek geworden daarna..
) gaat toch voor..

we zijn maar met z'n tweeën dus als ik het fysiek echt niet meer kan zal het de rest van de tijd op de schouders van een vriendin vallen (ik heb een D pony en een kwpner. En zij ook een D pony en engels volbloed, en de 7 mini's zijn van ons samen). Dus ik hoop haar zo lang mogelijk te kunnen ondersteunen nog. Desnoods de balen open knippen en vaker op en neer lopen met de kruiwagen maar daar heb ik op dit punt echt nog geen zin in 

) met een ander paard er bij of in de bak durf ik nog goed te rijden en tot nog toe gaat dat ook nog wel.
Fries x Tinker
sterkte !
buikje begint nu ook wel zichtbaar te worden. Vanaf week 16 werd het ineens per dag duidelijker. En ik heb van de week ook nieuwe bh's moeten bestellen, 1 cupmaat groter dan voor de zwangerschap.

Maar nu stap ik zonder problemen zelf op.
Meubeltjes komen van de oudste, die krijgt een nieuwe kamer.
Van de babykamer herken ik, het is op dit moment ook mijn thuiswerkkantoor. Ik heb wel de ambitie om a.s. maandag mijn werkplek te verhuizen naar de 'gamekamer' van mijn vriend. Ik werk 1-2 dagen per week thuis en hij werkt buiten de deur, dus we gaan het maar combineren.