Sterkte vandaag en hopelijk valt de napijn mee en ben je in een paar dagen weer fit, zodat je ook weer verder kunt voor de toekomst, want dat is natuurlijk het doel.
Ik heb van TS nieuws gehad dat de operatie goed is gegaan
Ze zal morgen zelf een update geven nog hier - nu eerst even bijkomen van alles - maar dan weet iedereen wie ongeduldig zat te wachten op nieuws (waaronder ikzelf ook haha) in ieder geval dat alvast.
Laatst bijgewerkt door cursebreaker op 07-04-25 21:08, in het totaal 2 keer bewerkt
Dank voor de update cursebreaker! Fijn te horen dat de operatie goed is gegaan!
Detroit
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-25 13:17
Dankjewel voor het plaatsen van de update Cursebreaker. Ik was gisteren na de OK zo moe en had zoveel berichten om te beantwoorden, dat het topic even teveel was.
De operatie is goed geslaagd. De vrouw van een collega van mij werkt in het UMCU op de OK. Ik had haar nog nooit gezien, maar zij is mee geweest naar de operatiekamer om mij af te leiden en lekker met mij te praten. Dat was stiekem heel erg fijn.
Na het toedienen van de narcose was ik echt heel snel weg. De operatie heeft ietjes langer geduurd, omdat de nier heel erg vast lag in het weefsel. Ik heb tijdens de operatie wel veel bloed verloren (HB van 4 nu). Ze hebben een bloedtransfusie overwogen, maar niet gedaan omdat ik klinisch nog wel oke ben. Die overweging hebben ze ook gemaakt met het oog op de toekomstige transplantatie. Een bloedtransfusie zorgt namelijk voor meer antistoffen.
Ik heb gisteren wel veel pijn gehad, ondanks pijnstillers. Vandaag gaat het iets beter, maar ik ben nog niet mobiel. Afgezien van de pijn en moeheid voel ik mij verder best oke.
Vandaag werd er thuis ook nog een grote doos afgeleverd. Deze neemt mijn vriend vanavond mee naar het ziekenhuis. Vind dit nu echt al superlief