Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Boras schreef:Goed dat je navraag doet!
Mijn dochter draagt qua pasvorm en werkzaamheid nog steeds het liefst Moi et Marie broekjes.
Maar opeens hier het probleem dat ik de rode vlek niet meer uit de kruisjes verwijderd krijg. Dat was eerste helemaal geen probleem: spoelen, wassen en schoon. Daar baal ik wel van. Het moet gewoon schoon.
maj0 schreef:Hier fan van Snuggs. Maar er zijn maar 2 soorten die ik pas. Dus misschien ook eens bij die moi-et-Marie kijken want die ken ik nog niet.
Ik heb wel een vraag aan jullie. Hoeveel van die onderbroeken hebben jullie? Ik zit beetje mee wat nou handig is kwa hoeveelheid.
edit: Nog een vraagje heeft iemand ook ervaring met het zwemgedeelte van menstruatie ondergoed?
tengeltje11 schreef:Ben je zeker dat het bloed is?
Hier zwart ondergoed en door het vagina zuur is daar op den duur effectief een plek die lichter blijft, lijkt rood-achtig, maar is volgens mij gewoon het zwart die afgetrokken is door de zuurtegraad. Is weinig aan te doen en totaal niet vies of vuil, gewoon de kleur onttrokken.
Shiloh schreef:Zijn er hier die menstruatie ondergoed van modibodi hebben?
Die hebben ook sale.
Ik heb ondergoed van een merk die ik niet weet (van mijn zus gekregen omdat ze die besteld had, maar ze waren te klein voor haar en kan me niet herinneren waarvan die waren)
Alleen dat ondergoed is dus totaal niet stretchy. Ook mij zitten ze wat aan de strakke kant en de randen snijden heel erg.
Als hier iemand modibodi heeft. Zijn die wel gewoon elastisch bij de randen? Zitten ze een beetje fijn?