Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Elisa2 schreef:Haha nee, daar zit het dan weer iets complexer voor in elkaar..aangezien ze aan de hand van de voeten de feedback van het lichaam kunnen aflezen als ware.
_Karlijn schreef:Elisa2 schreef:Haha nee, daar zit het dan weer iets complexer voor in elkaar..aangezien ze aan de hand van de voeten de feedback van het lichaam kunnen aflezen als ware.
Doet elke Body Stress Release behandelaar dat, met die drukpunten/stand van de voeten? Ik las het al eerder in dit topic en uit interesse ben ik toen gaan googlen en kwam op de pagina van een goed aangeschreven behandelaar hier in Apeldoorn en die schreef dat kleding EN schoenen tijdens de behandeling aan blijven.
Nyaleti schreef:Zit wel verschil in behandelaar.
Eentje zat veel aan m'n benen / voeten. Hoe precies weet ik niet meer maar ze liep vaak op en neer van bv m'n rug of heup waar ze dan iets deed en dan weer naar mijn voeten waar ze (volgens mij) wat aan wiebelde.
Degene waar ik nu bij ben doet het ook wel maar echt veel en veel minder.
Schoenen doe ik altijd wel uit, vind ik fijner, maar je kan ze gewoon aanhouden mocht je dat willen.
Ik heb vandaag weer een behandeling gehad en ohhh ze had uren door mogen gaan van mijik heb overal weer kleine pijntjes en ze behandeld dan precies "hard genoeg" dat het gevoelig is maar wel relaxed ofzo?
Was helemaal wappie toen ik weer buiten stond.
petra8 schreef:Zijn er nog nieuwe ervaringen?
Ik heb nu 2 behandelingen gehad (Tilburg). De eerste keer was echt alsof ik onder een vrachtwagen had gelegen, daarna de hele nacht niet geslapen. Sinds de tweede behandeling merk ik echt wel resultaat. Mijn spierkrampen 's nachts zijn zo goed als weg, ik kan eindelijk weer een beetje normaal slapen. Volgende week mijn derde behandeling, hopelijk brengt dat ook weer verbetering.
Ik ben onder de indruk, wat de fysio de afgelopen jaren niet gelukt is, lukt nu in 2 behandelingen Body Stress Release. Terwijl het voor een leek niet meer is dat een beetje friemelen en duwen langs de ruggengraat en spieren.
Voor de mensen die het zich afvroegen..... De voeten worden niet behandeld. Zoals ik het begreep, werkt de therapeut eerst op de rug en kijkt ze daarna naar de stand van de voeten (terwijl je ligt) om te zien om daar iets veranderd is. De stand en de beweeglijkheid van de voeten vertelt of ze op het juist spoor zit.