Ik ben vorig jaar overgestapt van zilveren kruis naar aevitea via de motorverzekering waar in de eerste aanvulling wat fijne dingen zitten. Daar blijf ik voorlopig ook nog even zitten
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
8nnemiek schreef:Saaams schreef:Ik ben van VGZ via Woolsocks overgestapt op ASR. Onder aan de streep goedkoper, er wordt meer vergoed en kreeg €27.50 als ik via woolsocks lid werd.
Bedankt voor de tip! Ik ben ook via Woolsocks overgestapt. Die 27,50 krijg je waarschijnlijk pas als het geld van de rekening is afgeschreven, toch? Ik zag het in ieder geval nog niet bij mijn tegoed staan na het afsluiten van de verzekering.
purny schreef:Preferentiebeleid is gewoon landelijk. Heeft niets met soort zorgverzekeraar te maken.
Saaams schreef:Ik ben van VGZ via Woolsocks overgestapt op ASR. Onder aan de streep goedkoper, er wordt meer vergoed en kreeg €27.50 als ik via woolsocks lid werd.
Bowo schreef:De gratis tandongevallen doen ze niet meer sinds dit jaar. Dat is dus ook best een aandachtspuntje
Cer schreef:Wat zijn volgens jouw ervaring de betere zorgverleners, Hutcherson?
Dezelfde als die verootjoo noemt? Dan ga ik daar nog naar kijken
verootjoo schreef:Ik heb alleen echt nog nooit meegemaakt dat er geen contract is met dsw. (En wij verbruiken veel zorg)
En ook vanuit mijn werk als zorgverlener is DSW een verzekering waar je wel een contract mee wil.
Maar ms is bepaalde delen van het land of bepaalde takken van zorg? Dat kan nl ook verschillen.
ontherun schreef:verootjoo schreef:Ik heb alleen echt nog nooit meegemaakt dat er geen contract is met dsw. (En wij verbruiken veel zorg)
En ook vanuit mijn werk als zorgverlener is DSW een verzekering waar je wel een contract mee wil.
Maar ms is bepaalde delen van het land of bepaalde takken van zorg? Dat kan nl ook verschillen.
Ik word verplicht om iemand in dienst te hebben van dsw. Heb dus geen contract met ze… Want nee dat wil ik niet, ik doe die zorg zelf. Ik heb geen pedicure in dienst of een contract mee. Bij mij zijn de vergoedingen ook laag voor wat je betaald, laagste van de grote verzekeraars. Binnen podotherapie land dus weer niet de beste, absoluut niet.
Fitzroy schreef:Jawel toch? Er staat bij iedere verzekering hoeveel ze vergoeden bij niet gecontracteerde zorg.
Ineke2 schreef:SansaS schreef:Dsw vergoed alleen niet alles als de zorgverlener geen contract heeft.
Dat doet geen een verzekeraar.