Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Captain schreef:Er zijn wel degelijk verhalen bekend van mensen die zijn overleden doordat ze vast kwamen te zitten in zwembadroosters, dus heel irreëel is deze angst niet.
Bellatrix schreef:poetser schreef:Er schiet mij nog een angst binnen.
Ik ben bang van de frituurpan. Ook alles op gas of met vuur vind ik doodeng.
Dat is dan lastig koken...
Janine1990 schreef:Als kind was ik bang voor paspoppenNu niet meer, ik ben toch groter dan de meeste paspoppen met mijn 1,87m
![]()
Maar ik ben nog wel altijd doodsbang voor vlinders, pure horror die beestenWel grappig om eens te zien als buitenstaander, aanrader!
Douce schreef:Zam_Cas schreef:Piepschuim en watten, alleen dat typen levert al de rillingen op.
Hear hear.
Mijn vriend kijkt me altijd zo raar aan als ik hem bijna aanvlieg als hij piepschuim laat piepen
musiqolog schreef:[
Ik pieker me suf over een of andere gekke angst van mij, maar de meeste zijn toch redelijk algemeen. Achtbanen en andere snelle dingen, dat is het belangrijkste. Daar hoort ook paardrijden bij: doodeng vind ik dat. Ernaast is geen punt, maar erop vind ik het al heel gauw te snel. Op zich niets bijzonders, maar voor een ruiter...
Supervixen schreef:Tiggs schreef:Ik ben bang voor dingen met meerdere gaten/gaatjes: tryptofobie.
.
Waar ben je dan precies bang voor vraag ik me altijd af. Dat er iets uit die gaatjes komt?