Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Flowerbomb schreef:Is je spierkracht wel hetzelfde gebleven voor zover je de pijnlijke spieren kunt gebruiken?
Mer1980 schreef:Helpt een infra rood sauna niet? Ik zou dry needling ook afraden heb hetzelfde gehad als Unleash, heb 6 weken niet mijn rug kunnen bewegen normaal na die behandeling wat een pijn, ongekend...
Als ik je klachten zo lees zou je bijna denken dat PSSM ook voorkomt bij mensenlijkt op maandagziekte oid. Kunnen ze niet eens kijken dmv een spierbiopt?
juval schreef:wat jammer dat je nog niet veel verder bent gekomen na deze afspraak. Had hij ook nog een mening over de evt. spierbiopt?
succes met het vervolg van de onderzoeken! en sterkte
Cowgirl schreef:Ging vanmiddag helemaal de verkeerde kant op bij de bedrijfsarts en ben toen boos naar buiten gelopen.Ik kan er niet teveel over zeggen maar ik heb wel even op mijn strepen gestaan omdat er weer niet naar mij geluisterd werd.
Mijn vriend was mee en dat was wel ff goed. Die gaat gelukkig overal mee naar toe. Uiteindelijk heeft hij afgesproken eerst een weekje weg te gaan en dan een nieuwe afspraak te maken.
Inmiddels heb ik zoveel opties dat mijn hoofd letterlijk ontploft.
Lees alleen maar de adviezen hier en dan binnen 3 dagen nog 3 artsen die allemaal wat anders adviseren. Van de een wel naar de pijnpoli en van de ander heb ik daar niks te zoeken.
Dus ik ben ff een weekje uit zicht.
En ik hoop dat ik dan iets op papier kan zetten wat verstandig is.