Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BritHittepit schreef:Ik ZWEER bij prima donna, vooral het twist model! Ik ben van een F-cup naar nu een kleine C gegaan en ik blijf bij dit merk! Ze zitten comfortabel, geven steun en blijven ook goed! Het is wel een duur merk maar ik kan nergens zo’n fijn bh vinden
prompter schreef:Juiste maat opnemen kun je zelf thuis doen Anjali. Ik moet er niet aan denken zonder met mijn D-E cup
Texas02 schreef:Huh? Hoezo dat dan? Fysieke winkels hoeven retouren niet aan te nemen he, daar mogen ze zelf policies voor maken. Wel moet de policy duidelijk zijn bij aankoop. Maar ze mogen ook prima zeggen "all sales are final" of "enkel cadeaubon bij inruil" of iets in die trans.Shenavallie schreef:En toch zijn ze dan tegen de wet bezig, als ze lingerie niet terug nemen.Er zijn winkels waar dat niet bij mag, dus ik adviseer om dat vooraf even te checken alvorens tot aankoop over te gaan.
Texas02 schreef:Shenavallie schreef:Er zijn winkels waar dat niet bij mag, dus ik adviseer om dat vooraf even te checken alvorens tot aankoop over te gaan.
En toch zijn ze dan tegen de wet bezig, als ze lingerie niet terug nemen.
anjali schreef:Een gepaste BH vind ik niet erg. Dat is niet anders dan een tshirt passen (gezien veel mensen tegenwoordig geen ondershirts dragen valt die ook op de huid). En BHs in de winkel worden ook veelvoudig gepast, ik zie niet waarom thuis passen anders is. En enkel passen zou je niet mogen merken, dus artikel zou gewoon nieuw moeten zijn. Ben blij dat het kan, want een echt goed passende is lastig soms.Zouden jullie dan graag lingerie die een ander thuis al heeft aangehad gaan kopen? Bij een postorderbedrijf waar ik wel eens kocht en waar je alles gewoon kon retourneren hadden ze wel de regel dat "hygienische artikelen"niet worden teruggenomen. Ik weet echter niet of ondergoed wat op de huid dient te worden gedragen valt onder hygienische artikelen.Ik heb in elk geval nooit ondergoed teruggestuurd. Meestal is dat min of meer stretch en past altijd wel ongeveer. Maar met beha's heb ik helemaal geen ervaring en die moeten wel een goede pasvorm hebben lijkt me.
anjali schreef:Zouden jullie dan graag lingerie die een ander thuis al heeft aangehad gaan kopen? Bij een postorderbedrijf waar ik wel eens kocht en waar je alles gewoon kon retourneren hadden ze wel de regel dat "hygienische artikelen"niet worden teruggenomen. Ik weet echter niet of ondergoed wat op de huid dient te worden gedragen valt onder hygienische artikelen.Ik heb in elk geval nooit ondergoed teruggestuurd. Meestal is dat min of meer stretch en past altijd wel ongeveer. Maar met beha's heb ik helemaal geen ervaring en die moeten wel een goede pasvorm hebben lijkt me.
Sky_As schreef:Ik heb daarbij ook gewoon een hele moeilijke BH maat (volgens mij iets van 90-95B ofzo, en dat is gewoon bijna nergens fatsoenlijk te krijgen), daarbij vind ik het ook echt niet lekker meer zitten, dus ik ga mezelf niet meer verder lopen kwellen. Voor nu dan in ieder geval