Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik snap dat het persoonlijk is hoor, hoge of lage schoenen, maar ik vind wat evaring vergelijken en het waarom iets wel of niet prettig is wel fijn om in de keuze mee te nemen
koop dan liever meteen goede schoenen. Heb ook vrij grote voeten, maat 42/43, maar wel smal. Dus dames modellen zijn vaak te klein in lengte, maar heren modellen te breed waardoor ik ga schuiven.
daar zit ook een anwb winkel, die hebben ook wandelschoenen, maar daar heb ik 2 keer outdoor laarzen gekocht die heel snel stuk gingen. Als ik dan na een half jaar weer iets nieuw moet kopen a 100eu dan geef ik liever in 1x 200 uit en waar ik dan langer plezier van heb zeg maar.
karrij schreef:Ik meld me ook, ik wil meer en langer gaan wandelen, tochten van zo tussen de 10 en 20 km maar manlief heeft daar helemaal geen zin in. Hebben jullie ook wandelclubjes waarbij ik aan zou mogen/kunnen haken? Ik woon op de grens van Overijssel en Drenthe, maar reis ook met gemak richting de Veluwe. Lijkt me leuk!
Sure_lee schreef:karrij schreef:Ik meld me ook, ik wil meer en langer gaan wandelen, tochten van zo tussen de 10 en 20 km maar manlief heeft daar helemaal geen zin in. Hebben jullie ook wandelclubjes waarbij ik aan zou mogen/kunnen haken? Ik woon op de grens van Overijssel en Drenthe, maar reis ook met gemak richting de Veluwe. Lijkt me leuk!
Ik ben eind mei pas weer in NL. Maar ik vind het altijd leuk om met mensen te wandelen. Mijn vriend ook. Dus kunnen altijd een keer wat afspreken.
karrij schreef:Ik meld me ook, ik wil meer en langer gaan wandelen, tochten van zo tussen de 10 en 20 km maar manlief heeft daar helemaal geen zin in. Hebben jullie ook wandelclubjes waarbij ik aan zou mogen/kunnen haken? Ik woon op de grens van Overijssel en Drenthe, maar reis ook met gemak richting de Veluwe. Lijkt me leuk!