Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:Ik nog steeds in huis en dan vooral als ik ga liggen, slijm in de longen, geluiden bij ademhalen, dikke hoestbuien de hele nacht door bij vlagen, dus gebroken nachten.
Ik merk dat het getriggerd wordt als ik sneller dan heel langzaam beweeg, bijv opstaan om te plassen moet helemaal in slow motion, anders hoppa hoestbui.
Verder niet ziek. Wel ook neusverkouden, kan de hele dag wel blijven snuiten. Maar dat is bij mij niet in die zin raar.
Overdag de eerste 2u ofzo wel kortademig (best klote en ook wel beangstigend. Soms weet ik niet meer wat ervan te denken, is het astma ofzo of hyperventilatie?).
Vandaag 20 km gefietst (met elektrische ondersteuning), buiten de stad minder benauwd. Ik heb nu een soort verzorgpaard (extra aandacht geef paard als eigenaresse minder tijd heeft) sinds vandaag, die verzorgd, we hebben buiten gereden, al met al een paar uur daar geweest. Niks meer te merken van mn longen, gewoon normaal ik was het zelfs helemaal vergeten.
Terugfietsen ging prima, fiets de stad in, het begint weer een beetje. Ga mn huis in en gelijk weer een hoestbui.
Super vaag. Ook erg vervelend.
Misschien moet ik wegens gezondheidsredenen maar weer proberen te verhuizen naar het platteland..zou ik niet zo erg vinden
Eloya schreef:Hier nu na een ruime 1.5 week weer stuk beter. eindelijk
N0a schreef:Zijn er al mensen die er vanaf zijn? Hier inmiddels voor de 4e ronde. Dit keer vooral heel veel snot in m'n longen wat ik de vorige keer niet gehad heb. Lijkt wel alsof alles in fases komt. Ben er helemaal klaar mee.