Nou het is gelukt

Het eerste officiële ritje van het jaar!
Natuurlijk moet ik weer een dag kiezen dat de wind best pittig is en het gevroren had. De oosterwind was koud en pittig, dus eerst daar maar even tegenin. En daarna de meeste kilometers toch voor de wind gemaakt. Op den duur op een punt gestaan waarbij ik links naar huis kon, maar toch maar gekozen om even doordat gevoel heen te gaan en de route iets langer te maken.
Ongeveer een uurtje fietst met 18,39 km en gemiddeld 17,7 km per uur. Niks mis mee! En dan zie ik toch nog dat ik op een aantal stukken mijn persoonlijk record heb verbroken

Dat was eigenlijk niet de bedoeling het zou vogeltjes kijken worden. Maar zo voor de wind kon je wel even lekker de benen strekken.
Het bos heb ik nog niet gezien, misschien dat voor de volgende keer. Mentaal ging het de afgelopen dagen even wat minder, daardoor wel flinke moeite om een langere route te pakken. Maar volgens mij mag ik best wel tevreden zijn met mijzelf voor zo een eerste rit.
In ieder geval wel goed warm aangekleed. De winterkleding had ik nog helemaal niet geprobeerd. De handschoenen zweten alleen wel snel. Ik heb neopreen ik dacht lekker warm, maar die zijn wel een beetje te warm eigenlijk

Maar goed geen koude handen en de voeten bleven ook lange warm met de juiste overschoenen. Maar uhhh kom maar op met die zomer.