Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:TS, wellicht heb je mijn vorige post gemist. Hoe is de staat van je woning? Ik ben van voorjaar 2023 tot najaar 2023 continu ziek geweest, van de ene ontstekingsziekte in de andere gevallen, o.a. longontsteking gehad. Bleek door de ventilatie van onze nieuwbouw te zijn, waardoor alle luchtvochtigheid verdween.
Dus kijk eens naar je omgeving. Ook omgekeerd, te veel vocht in de woning?
Tieneke schreef:TS, wellicht heb je mijn vorige post gemist. Hoe is de staat van je woning? Ik ben van voorjaar 2023 tot najaar 2023 continu ziek geweest, van de ene ontstekingsziekte in de andere gevallen, o.a. longontsteking gehad. Bleek door de ventilatie van onze nieuwbouw te zijn, waardoor alle luchtvochtigheid verdween.
Dus kijk eens naar je omgeving. Ook omgekeerd, te veel vocht in de woning?
Sanet schreef:Oei, heb je medicatie meegekregen? Daar zal je je goed min van voelen..
Janneke2 schreef:Mijn tip: ruik aan het eten.
Ik ga mee met wat Celibi schrijft.
... net niet dat je pepernoten moet eten, maar wel dat je lijf het maar moet zeggen.
Als er 'een beest zit dat er niet hoort', kan het zijn dat je lichaam flink veel histamine aanmaakt,
in dat geval kan het zin hebben om geen histamine verhogend voedsel te eten.
Toen ik een maagontsteking had kreeg ik het advies om aardappelen te eten, witte kool, pepermunt, honing, gember en curcuma. (De witte kool kan wat zwaar voor de darmen zijn...)