Welke haarproducten gebruik jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 08:26

bloementje3 schreef:
Ik heb echt van alles geprobeerd. Maar ik vind het merk marrocanoil het fijnste voor mijn haar.

Ik heb jaren Moroccanoil gebruikt voor mijn haar. Is erg goed spul! Maar nu heb ik Redken All Soft voor mijn haar en die is nog wel een stapje beter. Voor mijn haar dan.

bloementje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 08:38

Suzanne F. schreef:
bloementje3 schreef:
Ik heb echt van alles geprobeerd. Maar ik vind het merk marrocanoil het fijnste voor mijn haar.

Ik heb jaren Moroccanoil gebruikt voor mijn haar. Is erg goed spul! Maar nu heb ik Redken All Soft voor mijn haar en die is nog wel een stapje beter. Voor mijn haar dan.[/quot

Ooohw daar ben ik benieuwd naar, als die nog beter is!! Ik ga eens googlen :D

ryukapple

Re: Welke haarproducten gebruik jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-24 09:01

Ik heb krullen en gebruik verschillende dingen van verschillende merken. voor shampoo gebruik ik de shampoobar van beesha. De conditioner van Yari. leave in conditioner van novex (mystic black) en dan de de gel van Boucleme in de gele fles.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 07:45

bloementje3 schreef:
Ooohw daar ben ik benieuwd naar, als die nog beter is!! Ik ga eens googlen :D

Ik vind het topspul. Voor mijn haar net nog wat beter dan Moroccanoil. Al is die treatment olie van Morocconoil wel top. Maar shampoo en conditioner heb ik nu van Redken. De bonding acid is ook erg goed (de witgrijze). Ik heb nu de Allsoft lijn (lichtbruin en bruin). De bruine is voor curls. Maar beide zijn top.

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 08:16

Kerastase kappershampoo (twee keer per week haar wassen is voldoende)
Haarmasker
Spray tegen hitte van de fohn en styling (twee keer per week)
Haarolie van de DM/balea

Desireeeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-24 10:02

Fem schreef:
Eigenlijk mijn volledige haarverzorging heb ik van Lush.
Nou ben ik sowieso fan van Lush, maar dit is echt iets waar ik heel enthousiast over ben.

Ik was maximaal 1x per week mijn haar (soms 8 dagen, soms zelfs 9 dagen).
Shampoo: Wasabi Shan Kui
Conditioner: Power
en daarna leave in: Curl Power (dit ruikt nog lekkerder dan Power.

Sinds ik deze combinatie van Lush gebruik heb ik enorme pijpenkrullen, daarvoor had ik een slag.

En eens in de zoveel tijd gebruik ik Roots - hoofdhuidbehandeling.

Hey!

Ik ben benieuwd hoe jij je haar stijlt? Ik ben ook enorm fan van lush, heb slag/krullen maar de krullen komen nooit echt goed tot zn uiting haha.

Wat fijn dat het zo goed voor je werkt :)

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-24 21:46

Ik gebruik echt best heel veel. Ik heb heel fijn lang haar en was mijn haar 2-3 keer per week. Favoriete merken zijn Redken, K18 en Kerastase. Droogshampoo gebruik ik Batiste.

Sinds mei dit jaar gebruik ik deze producten en eigenlijk is er nu voor het eerst iets daadwerkelijk leeg. Het is allemaal erg prijzig, maar doe er wel heel erg lang mee.

Eigenlijk slaat het erop dat ik één keer per week een clarifying shampoo gebruik met K18 masker en één keer per week extra een haarmasker. Daarnaast eenmaal per week olie op de hoofdhuid en elke avond Kerastase night serum en scalp serum.

Meliaforever

Re: Welke haarproducten gebruik jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-24 21:55

Voor degene die Kerastase gebruiken, welk product is dan fijn?