Brainless schreef:mystery1980 schreef:Ik heb mijn link prima samen gevat en nog uitgelegd waarom ik hem deel ook.
Dat is jouw aanname, dat ik geen flauw idee heb en wat van jou is mag je houden.
In die link staat dus niet dat zonnebrandcrème slecht is en jouw conclusie dat daarom veel meer melanomen voorkomen is ook geen conclusie uit dat onderzoek.
nee dit is echt een samentreksel van meerdere posts die geen verband houden.

Ik verbrand gelukkig niet snel, maar ook als je niet verbrand is het beter om je toch te beschermen.

smeer wel altijd mijn gezicht in als de zon schijnt en mijn armen en benen probeer ik (die vergeet ik best vaak) in te smeren met een minerale zonnebrand, omdat die wat minder plakt maar dus wel een witte waas geeft..                                                         
 ). Ik gebruik minerale zonbescherming met zink/titanium filters, maar daar kan mijn huid niet altijd goed tegen. Als ik chemische zonbescherming gebruik kijk ik goed naar de ingrediënten en bepaalde filters zijn voor mij echt een no-go. Altijd reef-safe en cruelty-free, dat vind ik belangrijk. Het is soms een serieuze zoektocht maar dan heb je ook iets wat je zonder zorgen kunt smeren!