germie schreef:Er is alleen gezegd waarom Germie ergens voor zou kiezen en wat voor hem het beste is. Er staat nergens hoe geweldig Germie is. Tevens staat er bij dat de TS zelf mag kiezen, het wordt niet opgelegd. Er staan argumenten met het waarom bij, want direct weer alles kunnen doen is doorslaggevend. Dus het is niet eens zomaar een wel of niet. Prima verwoord dus, geen oneliners.
De titel van het topic is: ervaring gastroscopie?
Ik heb wel ervaring met roesjes, narcose, ruggenprik maar niet in combinatie met een gastroscopie.
Dus aan mijn ervaring heeft TS niets.
En heb je je voornaamwoorden veranderd? Identificeer je je voortaan als man want dan houd ik daar rekening mee in mijn taalgebruik.
Helaas dus wel ervaring met een ruggenprik en daarvan dus geleerd dat je daarvan geen rust hoeft te nemen, misschien mogelijk wel omdat ze wat gedaan hebben, maar niet van alleen de prik. En voor Germie is direct weer aan de bak kunnen heel belangrijk, en daarom zal een keuze voor een roesje nooit gemaakt worden. Dan maar een wat vervelend gevoel tijdens een gastroscopie.
ik had al zoveel angst opgebouwd. Ik vroeg nog kan ik ten alle tijden aangeven dat ik ermee wil stoppen, dat zou kunnen maar ik denk dat ze me wat extra slaapmiddel hebben gegeven, ik kan me echt helemaal niks herinneren
ik werd wakker op de uitslaapkamer. Daarna thuis nog 2 uur geslapen. Nu wel nog wat pijn bij m'n keel/slokdarm maar verder oké.