tienus63 schreef:Wie weet ooit.
Hier ook ptosis aan een oog.
Verwijsbriefje...hoe langer je wacht des te moeilijker het gaat.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
tienus63 schreef:Vorig jaar gevraagd bij de oogarts. Die gaf me toen nog geen kans…
En sinds vorige zomer last van glasvochtloslating. Ik wil even afwachten hoe zich dat stabiliseert.
Probeer het later dit jaar wel weer als ik weer op controle mag komen.
tienus63 schreef:Vorig jaar gevraagd bij de oogarts. Die gaf me toen nog geen kans…
En sinds vorige zomer last van glasvochtloslating. Ik wil even afwachten hoe zich dat stabiliseert.
Neonlight schreef:Voorwaardes bekeken:
[ [url=m/nug1lp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Echt he, of klachten van vermoeide ogen, druk op de ogen en hoofdpijn geen medische klachten zijn.
Morrie schreef:tienus63 schreef:Vorig jaar gevraagd bij de oogarts. Die gaf me toen nog geen kans…
glasvochtloslating heb ik ook, vorige week een scan laten maken. Rechts is ie al compleet los en links zit nog een stukje vast, dat is een heel irritante vlek in mijn gezichtsveld (die wel beweegt gelukkig). De optometrist adviseerde me een koprol te maken, dan is het opgelost(met 2 versleten knieën en herstellende van een been- en enkelbreuk, strak plan)
Hij heeft meteen even opgemeten of ik al in aanmerking kom voor vergoeding om de boel op te laten hijsen, maar dan moet alles nog een par mm zakken
Neonlight schreef:Zoals ik het begreep wordt je als je een plastisch chirurg de ingreep wil laten doen doorverbonden/verwezen naar Bey Clinics via Bergman. Die zitten in Den Bosch en doen ooglidcorrecties.Die in Den Bosch doet geen ooglid correcties, dichtstbijzijnde is Utrecht.
janderegelaa schreef:klopt maar ik wil perse in den bosch en die heeft het kennelijk nogal druk. Maakt mij niet uit.eva1969 schreef:Nou helemaal spannend, gelijk maar een afspraak gemaakt voor een intake, dat gaat wat langer duren aangezien ik persé in mijn woonplaats wilde. Eind augustus start het traject dus voor mij.
Dat is ook raar, je kunt overal binnen een week terecht.
Myfairytale schreef:Zijn er nog mensen die meer kunnen vertellen over de verdoving die ze zetten? Kun je vantevoren Emla smeren?
Ik wil het zo graag, maar ben zo bang voor naalden.