Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiki1976 schreef:Ik weet niet of het nu enkel om de bevestiging om het achteraf gelijk hebben gaat bij de ongevaccineerde.
Ik ken nl ook genoeg gevaccineerde die zich nu wel zorgen maken, heb ik er wel goed aan gedaan?
Van naaste die in de zorg werken die wel 100% achter het vaccin stonden zijn toch afgehaakt na de 3e prik. Puur om het feit wat ze zagen veranderen bij hun cliënten (ouderen) Een stijging van hart en long problemen. En ja misschien is het ook allemaal toeval hoor, wie zal het zeggen.
Maar ik denk dat we daar nooit een 100% eerlijk antwoord op gaan krijgen.
BigOne schreef:In de oversterfte in Nederland is de vergrijzing statistisch ook al verwerkt dus oversterfte is oversterfte los van de vergrijzing.
En Olejon heeft een terechte vraag, waar ligt de oversterfte aan, alleen de bron die ze aanhaalt is compleet fake. Sommige begrafenisondernemers hebben het inderdaad een stuk drukker gehad door oversterfte, normaal wordt binnen een aantal dagen iemand begraven, dat was lastig in een aantal gevallen .
JJ4 schreef:[
Voor de rest, snap ik nog steeds niet wat je met deze reactie wil, nogmaals, ik reageerde enkel op een opmerking. Toch wil je me schijnbaar aan een soort schandpaal nagelen en maakt het niet uit welke…. Als ik vooral maar ondermijnd kan worden. Nja als dat voor je werkt, go for it!
Ik uit mijn zorgen over mijn omgeving vanuit MIJN perspectief.
Nergens claim ik dat het meer is dan dat of zelfs dat het de waarheid is, dat deze klachten zijn gekomen door de vaccinaties. Ik ben gewoon bezorgd.
josien_m_ schreef:Een eerlijk antwoord gaat nooit verder dan de kennis van dat moment. Een antwoord kan eerlijk zijn, toch kan het later worden achterhaald door nieuwe kennis. Wanneer je daar bij stil staat helpt dat in plaats van te denken dat er iets achter is gehouden. We willen over van alles zekerheid, maar dat bestaat gewoon niet.
8nnemiek schreef:Ik vind het een raar verhaal van die gevaccineerden die zouden twijfelen. Dat hoor je keer op keer, altijd vanuit dezelfde hoek kennen mensen 'heel veel' of 'genoeg' gevaccineerden die spijt zouden hebben, maar als je dan verder vraagt dan hebben ze dat altijd via via gehoord en kunnen ze niemand aanwijzen..
Je bent gevaccineerd, je hebt de vaccinatie overleefd, waarom zou je dan spijt hebben? Hart- en longproblemen komen niet door vaccinaties, dat kan gewoonweg niet. Ja, direct na een vaccinatie, maar geen weken of maanden later.
Oudere cliënten worden ouder en dus zwakker, hart- en vaatziekten zijn al decennia de nummer 1 doodsoorzaak in westerse landen, en longproblemen zijn een typisch symptoom van corona, dus waarom mensen dan het vaccin ineens als oorzaak zouden zien ontgaat me volkomen.
kiki1976 schreef:Degene werkt al ruim 20 jaar in de zorg en ziet nu die verandering bij de cliënten, dan mag daar zich toch zorgen erover maken en dan zeggen na de 3e vaccinatie ik neem geen volgende prik meer. Puur op wat degene ervaart?
Eleeke schreef:JJ4 schreef:[
Voor de rest, snap ik nog steeds niet wat je met deze reactie wil, nogmaals, ik reageerde enkel op een opmerking. Toch wil je me schijnbaar aan een soort schandpaal nagelen en maakt het niet uit welke…. Als ik vooral maar ondermijnd kan worden. Nja als dat voor je werkt, go for it!
Ik uit mijn zorgen over mijn omgeving vanuit MIJN perspectief.
Nergens claim ik dat het meer is dan dat of zelfs dat het de waarheid is, dat deze klachten zijn gekomen door de vaccinaties. Ik ben gewoon bezorgd.
Welke schandpaal ?
Nee dat wil ik niet. Ik snap gewoon oprecht niet hoe je willekeurige dingen koppelt aan een vaccinatie.
Zorgen over ziekte in de familie snap ik uiteraard heel goed.
Maar niet wat dat met een vaccin te maken heeft.
En dat is wel hoe jouw bericht bij me overkwam, dat je allemaal gezondheidsproblemen ziet bij mensen die gevaccineerd zijn.
JJ4 schreef:Maar ik sluit mijn ogen niet voor de mogelijkheid dat vaccinaties hier ook een rol in kunnen spelen.
JJ4 schreef:Het enige verschil met nu en een aantal jaren geleden zijn de vaccinaties en die grote gemene deler zijn voor mij de reden tot bezorgdheid, omdat ik helaas niets anders kan bedenken.
8nnemiek schreef:JJ4 schreef:Het enige verschil met nu en een aantal jaren geleden zijn de vaccinaties en die grote gemene deler zijn voor mij de reden tot bezorgdheid, omdat ik helaas niets anders kan bedenken.
Uhh.. corona? En lockdown, dus minder beweging.. Stress.. Crisis dus wellicht geldzorgen.. Tijd -> ouder worden.. Temperatuur, zomers worden steeds warmer.. Er zijn echt heel veel andere verschillen te bedenken tussen nu en een aantal jaren geleden
8nnemiek schreef:Ik vind het een raar verhaal van die gevaccineerden die zouden twijfelen. Dat hoor je keer op keer, altijd vanuit dezelfde hoek kennen mensen 'heel veel' of 'genoeg' gevaccineerden die spijt zouden hebben, maar als je dan verder vraagt dan hebben ze dat altijd via via gehoord en kunnen ze niemand aanwijzen..
Je bent gevaccineerd, je hebt de vaccinatie overleefd, waarom zou je dan spijt hebben? Hart- en longproblemen komen niet door vaccinaties, dat kan gewoonweg niet. Ja, direct na een vaccinatie, maar geen weken of maanden later.
Oudere cliënten worden ouder en dus zwakker, hart- en vaatziekten zijn al decennia de nummer 1 doodsoorzaak in westerse landen, en longproblemen zijn een typisch symptoom van corona, dus waarom mensen dan het vaccin ineens als oorzaak zouden zien ontgaat me volkomen.