Warm in bed stappen is ook iets wat scheelt. Doe je nu misschien minder snel, maar even een warme douche. Of in ieder geval je voeten even opwarmen onder de warme kraan.
chanicha
Geplaatst: 30-09-22 20:45
Ik heb al jaren dekens van Inventum maar doe hem wel uit als ik in bed stap.
Picopico
Geplaatst: 30-09-22 21:13
Dandelion07 schreef:
Ik vroeg me dus ook af: maken de elektrische dekens van action lawaai en maken veel dekens herrie?
Nee, totaal niet. Ik heb die van mij (van Tomado) tenminste nog nooit enig geluid horen maken.
Ik heb wel dat als ik mn man aanraak die ook op een elektrische deken ligt en ze staan beide aan, dat ik een soort van stroompje voel. Brrr. Maar ze gaan uit zodra we erin liggen
Geen herrie, en nog nooit stroom gevoeld, dat is ook niet goed! Je moet een elektrische deken ook elke paar jaar vervangen ivm draadbreuk. Oprollen als je ze opbergt, niet opvouwen zodat de draadjes niet knakken.
Voor nu eerst op de bank onder een heerlijk warme deken en warmbats aan mn voeten. Das bijna te warm.. Maar dan kan ik wel warm mn bed in, wat nog een zomerdekbedje is hierdoor
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Geplaatst: 01-10-22 01:16
Opstaan als het koud is... warme badjas aan en pantoffels. En gelijk warme koffie maken de kleren heel even in de droger.