Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-22 13:51

Beterschap Candalisa. Hopelijk snel weer boven Jan.

nicole_floor

Berichten: 3370
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 14:09

Anouk_H schreef:
Dag 1 was ik mijn stem kwijt en had ik spierpijn, ik dacht stem door de airco en spierpijn door een activiteit op vakantie welke ook best heftig was) dag 2 begon ik ook echt te hoesten. Dag 3 voelde mijn vriend zich ineens ook niet lekke4 en toen pas dachten we aan testen en mijn test was dus ook echt meteen positief. Heb nog koorts gehad, bleef hoesten, en een slechte stem houden. Voelde voor mij als een zware verkoudheid/licht griepje. Op dag 13 na eerste klachten. Kreeg ik een keelamandelontsteking, dus toen weer een dikke week ziek geweest met koorts (39,4) en ellendig gevoeld. Heb nog van 3 mensen meer gehoord die een keelontsteking na de corona kregen. (En ik kreeg antibiotica van de huisarts waar ik ook nog allergisch voor bleek te zijn :+ )


Mijn moeder heeft idd ook een keelontsteking gehad na covid. Haar amandelen moesten er moet spoed uit. Ik heb zelf voor zover ik weet nog geen covid gehad. Mijn opa en oma allebei dik in de tachtig hadden het laatst ook. Toen vond ik het toch wel een beetje eng. Maar zij waren alleen goed verkouden gelukkig. Mijn oma heeft alleen nog steeds heel erg last van haar rug.

xAnthea

Berichten: 4438
Geregistreerd: 18-09-10
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 14:59

Ik heb al 2 keer corona gehad.
De eerste keer stelde ik zaterdag vast dat ik niet meer kon ruiken, zondag positief getest, en woensdag kwam mijn reukzin alweer terug.

De tweede keer had ik echte verkoudheidsklachten. Keelpijn, hoesten, snot. Maar die klachten waren na 3-4 dagen ook weg.

De eerste keer dat ik het had, was ik ongevaccineerd en de tweede keer was na 3 vaccins :+ Als ze deze winter weer gaan afkomen met boosterprikken, ga ik hem niet laten zetten denk ik...

RanjaRietje

Berichten: 622
Geregistreerd: 04-10-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 15:34

Ik heb in maart corona gehad. Het begon met moe zijn en je ziek voelen maar niet ziek genoeg om je ziek te melden, 2 dagen testen en negatief. Het kon niet anders dan corona zijn. De 3e dag positief getest. Ik heb 10 dagen uit moeten zitten. Was grieperig, veel hoesten vooral en was heel moe. Na die 10 dagen was ik zo goed als klachten vrij en kon ik weer aan het werk

witenbruin
Berichten: 86
Geregistreerd: 12-09-12
Woonplaats: Leiden

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 20:47

Hier corona paar maanden geleden gehad,net als bijna gehele afdeling.
Stelde geen drol voor,wel 3 prikken gehad.
Sommige collega's wel erg ziek ervan geweest.
1 iemand ongevaccineerd.deze was niet heel ziek ervan

Sherivey
Berichten: 8843
Geregistreerd: 06-11-15

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 21:17

Hier 1 dag beroerd geweest. Verder anderhalve week moe en misselijk geweest.

Wel in quarantaine geweest. Maar verder lijk ik er goed vanaf te zijn gekomen.

pien_2010

Berichten: 44036
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 21:30

Hier manlief en ik positief getest paar weken geleden. 24 uur ziek geweest allebei en dat was het (manlief is zelfs 79 jaar maar we zijn wel geënt). In isolatie gegaan en veel leuke dingen afgezegd. Toen ik weer onder de mensen mocht komen wel nog paar dagen maskertje opgedaan in binnenruimten (buiten niet meer) en toen ik weer kon gaan vrij willigen en mensen kon ontmoeten dat ook gewoon gedaan zonder maskertje.

HEt is moeilijk om te zeggen wie waar besmet is en ik vind dat je daar echt mee op moet passen, want covid hier is overal en volgens mij ook in Nederland. Er zijn mensen die ik ontmoet heb toen ik beter was ziek geworden toen ze weer thuis waren en die hebben heftige covid gehad (officieel was ik niet meer besmettelijk maar wie heeft hen besmet??) en de mensen met wie ik paar dagen van te voren dichtbij al gewerkt had daarvan is niemand ziek geworden.
Mijn vriendin met man die hier op afstand waren omdat we toen wel positief waren getest hebben weer niets gehad. De logeerpartij die we hadden hebben we gecanceld (vond het zo erg) maar met heel veel afstand hebben we wel een maaltijd gegeten in de tuin daar zij in de buurt waren(zij zaten 10 meter verderop aan tafel en het was toch heel erg gezellig en hartelijk ondanks de enorme afstand. Tevens hadden zij een wc die nooit gebruikt wordt boven met wasbak) .

Covid is zo overal dat je nooit iemand de schuld kunt geven.

Phrono

Berichten: 8943
Geregistreerd: 06-01-05
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 21:54

Wij hadden begin maart dit jaar corona. Mijn vriend had alleen een kuchje en testte knal positief. Ik voelde me ellendig met koorts en teste pas op de tweede dag positief. Zondag begon het, 3 dagen koorts, echt als een griep en vrijdags ben ik weer gaan werken want was het omhangen zo zat. := Het duurde wel ruim 2 weken voordat mijn conditie weer een beetje terug was.

Anne_GTI

Berichten: 18215
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-22 21:59

1e keer maart 2020. Niet getest want dat kon toen niet.
Daarna nog 2x positief geweest.

Alle keren een kuchje, wat koppijn en beetje gammel maar na een paar dagen weer zo fris als een hoentje. Geen vaccinaties gehad. Vond ik niet nodig. Ook gewoon mijn paard gereden en met de hond gewandeld enz. Wel netjes afstand gehouden tov andere mensen.

Die griep dit voorjaar had ik veel meer last van. Die heeft me 5 dagen gevloerd.

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-22 11:32

Het is voor mij nu dik 3 weken geleden dat ik Corona heb gehad en ik heb goddank geen enkele naweeën ervan. De Corona zelf bleek ook een fluitje van een cent als ik het vergelijk met de andere verhalen. Mijn man heeft iets langer hersteltijd nodig gehad maar al met al mogen we onze handjes dichtknijpen.
Vraagje voor de mensen die niet gevaccineerd zijn, hoe vaak hebben jullie Corona gehad? Wij hebben de eerste keer begin 2020 een besmetting doorgemaakt en dus 3 weken geleden. Tussen die twee periodes zijn we volop in contact geweest met mensen die Corona bleken te hebben. Vlak voor onze vakantie hadden we beiden veel werkstress omdat we veel moesten afronden, dus waarschijnlijk een flinke dip qua weerstand gehad.

Poekkie

Berichten: 7376
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 13:35

Ik ben niet gevaccineerd en nog steeds geen corona gehad. Of toch niet symptomatisch aangezien het mij met mijn levensstijl bijna onmogelijk lijkt om er tussen geslipt te zijn. Ben wel wekenlang aan het stuk hoogrisico contact geweest, al 8 keer alleen dit jaar, maar nooit niets gehad.

JJ4

Berichten: 645
Geregistreerd: 14-02-18
Woonplaats: Op de grens van Drenthe met Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-22 20:17

Poekkie schreef:
Ik ben niet gevaccineerd en nog steeds geen corona gehad. Of toch niet symptomatisch aangezien het mij met mijn levensstijl bijna onmogelijk lijkt om er tussen geslipt te zijn. Ben wel wekenlang aan het stuk hoogrisico contact geweest, al 8 keer alleen dit jaar, maar nooit niets gehad.


Volgens mij zijn wetenschappers op zoek naar mensen als jij ;)
Weet niet meer zo gauw waar ik dat gelezen heb.
Maar superfijn dat je er zo doorheen rolt!

L_iek
Berichten: 9742
Geregistreerd: 11-01-07

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 20:20

Hier na 6 weken helaas nog steeds doodmoe. Ik kom de dag niet door zonder een middagdutje.

missK
Berichten: 813
Geregistreerd: 10-06-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 21:16

Poekkie schreef:
Ik ben niet gevaccineerd en nog steeds geen corona gehad. Of toch niet symptomatisch aangezien het mij met mijn levensstijl bijna onmogelijk lijkt om er tussen geslipt te zijn. Ben wel wekenlang aan het stuk hoogrisico contact geweest, al 8 keer alleen dit jaar, maar nooit niets gehad.


Precies hetzelfde hier...
Naast collega's gezeten die positief testte, met een vriendin op vakantie geweest die positief bleek.
Paar keer echt gedacht, nou daar gaan we... Maar niet dus vooralsnog

Mer1980

Berichten: 19025
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 21:53

Ik heb nu 4 x Corona gehad. Alleen de eerste keer begin 2020 ben ik 2 weken goed ziek geweest. Heel veel spierpijn, hoge koorts, maar geen kuchje gegeven. De laatste 3 x nauwelijks tot geen last. Hoogstens een klein beetje spierpijn of een beetje flauw gevoel. Ook geen naweeën ofzo. Ja ik was 10 kilo afgevallen de eerste keer. Dat was geweldig. Het meeste is eraf gebleven dat was top. Kon ze missen als kiespijn.

Majabeestje
Berichten: 3842
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:14

germie schreef:
Keelpijn en positieve zelftest. Geen officiele test laten doen, niet binnen gebleven, 2 decompressieduiken gemaakt, uit eten geweest en gewinkeld, kortom, dat was alles.
Dit 1 maand na de Pfizer booster (na Janssen).

Mijn vader: verkouden en dat was het, mijn zusje verkouden en dat was het, haar vriend verkouden en dat was het. Mijn vader gevaccineerd, anderen niet.

Conclusie: het is minder erg dan de griep zelfs.


Stoer.

Majabeestje
Berichten: 3842
Geregistreerd: 07-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:17

Mijn kinderen kregen het eerst. Wat verkouden en de oudste ook een paar dagen koortsig.
Mijn man een paar dagen extreem moe en hoofdpijn.
Ik ben er wel een paar dagen ziek van geweest, ook met koorts.

Valt allemaal in het niet bij mijn oom die heeft gevochten voor zijn leven op de IC. Hij heeft het gelukkig overleefd maar hij zal nooit meer de oude worden. Ze zijn noodgedwongen verhuisd naar een appartement en hij heeft een scootmobiel en zuurstof.

_Mir
Berichten: 1376
Geregistreerd: 01-01-20

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:20

Kinderachtige reacties op het bericht van germie. Jaloers ofzo gok ik.

Ik heb het ook eens gehad, gewoon als normale griep. Boodschappen heb ik gewoon gedaan, ik heb gewoon normaal geleefd. Ben alleen dus ging ook niet anders. Niets aan de hand. Griep bestaat nl al eeuwen lang, maar sommige zijn er nu ineens extreem bang voor.

De gevaccineerde in mijn omgeving hebben het meerdere keren gehad en werden er zieker van. Ieder zijn eigen (bewuste) keuze.

Anoniem

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:36

Nou ja, dankzij iemand als germie ben ik altijd doodop en heb ik altijd een hoge hartslag en sinds ik corona heb gehad ben ik om de haverklap ziek.
Fijn dat het voor jullie niet erg was, voor anderen wel.

Als je zo stoer bent om domme dingen te doen waardoor anderen risico lopen moet je ook zo stoer zijn om met de reacties te dealen.

Daihyo

Berichten: 88154
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:40

En door mensen als jij en germie zijn andere mensen mogelijk besmet en wel behoorlijk ziek geweest of hebben een lange nasleep. Lekker egoïstisch :r

Hier nu 6 weken onderweg. Nog steeds benauwd, smaak en reuk doen af en toe raar en ik ben nog steeds snel moe. Fysiek gaat het wel, die moeheid valt wel mee. Maar mentaal is best pittig. Een uur overleg achter de pc is minimaal een half uur slapen. Ik heb echt de conditie van een kokosnoot. En ik hoop heel erg dat het nog terug komt en ik mijn normale leven weer kan oppakken.

Want door mensen als Mir en germie, die wel lekker hun leventje leven, reageren andere mensen er een stuk heftiger op en kunnen flink inleveren op hun leven.
Maar hee, als jullie gewoon je dingen maar kunnen doen. Applaus +:)+ :r

Zebrastreep

Berichten: 9903
Geregistreerd: 27-08-19
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:45

Ik zie corona nu enigsinds wat veranderen ik denk hoop ik in een wat mindere vorm maar het zijn niet meer echt de standaard verkoudheidsklachten.

Op mijn werk hadden we weer een ronde maar lang niet iedereen is positief getest. Van de cliënten 4 van de 12 maar eigenlijk allemaal wel dezelfde klachten gehad dus ik denk dat het er wel meer waren achteraf gezien. Maar bij 4 was er een positieve uitslag.

Personeel was er maar 1 positief getest.


Het begon als een buikgriep en werd eerst aangezien voor Noro. Hele heftige diaree en soms ook overgeven. Twee in combi met een snotneus maar ook zonder klachten of alleen een dagje diarree. Het valt nu niet echt meer duidelijk te zien maar omdat ze nu noro erbij betrekken wordt een quarantaine nog sneller ingezet. Ze hadden het erover dat er een besmettelijke buikgriep rond ging maar wij hebben toch het vermoeden dat dat tegenwoordig corona is.

Het zou positief zijn als het uit de longen blijft en nu meer een buikgriep wordt. Al kan dat natuurlijk ook vermoeiend en heel zwaar zijn. Het is wel lastiger te peilen nu aangezien er wel vaker een dagje is dat de ontlasting niet goed is.


Zelf heb ik het niet gehad ben nog recht in mijn gezicht geademd en gehoest het is weer een wonder had het echt wel verwacht.

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-22 22:54

Niet gevaccineerd en nu dan 3 augustus corona gehad, eerst al een week flinke hoofdpijn en moe. Toen kwam de koorts en allejezus erge spierpijn in benen en billen. Toen de koorts zakte was ik ineens mijn reuk kwijt. Momenteel nog steeds het gevoel van een hoofd vol snot maar er komt niks uit, oren klappen steeds open en dicht en voornamelijk nog steeds erg moe en hoesten als ik teveel praat.

hakkipilke87
Berichten: 38
Geregistreerd: 03-07-22

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 00:03

ook niet gevaccineerd en in maart dit jaar covid gehad , dag of 3/4 ziek geweest , begon met spierpijn daarna koorts en keelpijn . stevig griepje maar ben blij dat ik al die spuiten niet gehad heb :j

Poekkie

Berichten: 7376
Geregistreerd: 29-10-16
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 00:36

Daihyo schreef:
En door mensen als jij en germie zijn andere mensen mogelijk besmet en wel behoorlijk ziek geweest of hebben een lange nasleep. Lekker egoïstisch :r

Hier nu 6 weken onderweg. Nog steeds benauwd, smaak en reuk doen af en toe raar en ik ben nog steeds snel moe. Fysiek gaat het wel, die moeheid valt wel mee. Maar mentaal is best pittig. Een uur overleg achter de pc is minimaal een half uur slapen. Ik heb echt de conditie van een kokosnoot. En ik hoop heel erg dat het nog terug komt en ik mijn normale leven weer kan oppakken.

Want door mensen als Mir en germie, die wel lekker hun leventje leven, reageren andere mensen er een stuk heftiger op en kunnen flink inleveren op hun leven.
Maar hee, als jullie gewoon je dingen maar kunnen doen. Applaus +:)+ :r


Gelet op het hoge aantal besmettingen denk ik dat de meesten komen door mensen die zelfs nog niet eens weten dat ze besmet zijn. Of daar nu een paar wel ‘bewusten’ tussen lopen of niet gaat weinig verschil maken gok ik.

Kimmiee_D

Berichten: 1464
Geregistreerd: 15-03-10
Woonplaats: Amersfoort

Re: Hoe is jouw Corona besmetting verlopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-22 07:42

Eerste keer was aug 2020 heb toen een dubbele longontsteking door de corona gehad. 4 dagen in ziekenhuis gelegen. Die constatering is ook beetje apart gegaan. Hier heb ik 8 maanden herstel voor nodig gehad. 2de x was afgelopen januari had toen net 6 dagen er voor mijn 2de prik gehad. Dat was weekje alleen goed mega verkouden

Heb even het bericht gezocht wat ik toen de tijd van de eerste besmetting in een fb corona groep heb gezet. Hier kan je lezen dat ik toen eigenlijk geen typische corona klachten had op dat moment.

Nu zelf een tijdje te hebben meegelezen wil ik toch mijn eigen verhaal ook met jullie delen. Sorry voor het lange verhaal. Maar het voelde goed om van me af te schrijven.

Eerste wat ik wil vertellen is over dat ik helemaal geen typische corona klachten had toen het “mis” ging. O ja ben trouwens 30 jaar.
Op dinsdag 18 augustus was ik smorgens gewoon naar de fysio geweest en daarna naar het werk geweest van half 12 tot uurtje of 9. Waren wat dingen op de zaak waardoor ik langer bleef. Bij de fysio loop ik al jaren omdat ik last van me rug en schouders heb. Toen ik uit het werk kwam had ik wat last van me schouders maar ja was smorgens naar de fysio geweest dus dacht napijn. Rond ongeveer half 10 was ik thuis en werd de pijn erger.

Ik paracetamol in genomen en op bed gaan zitten. De pijn in schouder werd steeds erger en op moment dat ik wilde gaan liggen kreeg ik ook steken in me linkerzij. Omdat ik recht wilde zitten naar beneden gegaan. Daar werd de pijn in me schouders en zij echt vreselijk en het zweet brak overal uit. Ik me ouders gebeld die boven waren. Het is heel wat als ik pijn toegeef ivm best veel kunnen hebben. Bijvoorbeeld na me blindedarmoperatie de dag er na stond ik gewoon naast me bed terwijl ik een operatie wond had.

Mijn moeder vertrouwde het totaal niet dus ze heeft de HAP gebeld. De telefoniste vertrouwde het ook niet helemaal dus moest ibro 600 nemen en we moesten naar de HAP komen. Ondertussen was ik erg oppervlakkig aan het ademen zodat ik niet teveel pijn had of in elk geval wat minder.

Bij de huisarts op de post werd ik onderzocht. Statutaire was 94% maar ja ik ademde oppervlakkig met 40x per minuut. Ze ging even overleggen met haar begeleider want had een arts in opleiding. Maar deze hoorde net als haar een vrij normaal longruisje. Omdat ze niet wisten wat het was werd ik door gestuurd naar de SEH. Daar werd hartfilmpje gemaakt, bloed getapt, foto’s gemaakt ect. Door de hele molen. En het duurde echt lang om 5 over 12 snachts waren we bij de HAP en rond half 4 kwam de arts van de SEH ons vertellen dat me ontstekingwaarde hoger waren en dat ze aan hand van foto’s vermoeden dat het een longembolie kon zijn. Maar om dat uit te sluiten zou ik later die dag een CT scan moeten krijgen.

Dus opgenomen in het ziekenhuis…. ☹ O ja me tempratuur 37.7 37.1 36.7 totaal geen koorts hele tijd ook niet gehad ook dagen later niet.

Volgende ochtend kwam de verpleegster dat de artsen toch even een corona snel testje wilde doen gewoon uit voorzorg. Op dit moment had ik wel een hoestje ontwikkeld maaaar SEH was het erg koud dus dacht zelf die test komt wel goed. Binnen een uurtje stonden ze voor me neus: test uitslag POSITIEF. Op dat moment kwam de mentale klap. Wat, hoe, waar. Begreep er niets van als iemand op regels is ben ik het wel op werk ook roep altijd jongens handschoenen jongens mondkapje. In supermarkt ook altijd mandje ontsmetten en me handen.

Gelijk stonden ze ook helemaal ingepakt voor me neus en werd ik naar een kamer apart gebracht. Op die kamer kwamen de tranen, tranen van onbegrip, frustratie, schuld gevoel, onmacht en nog meer. Wel gelijk ouders in gelicht omdat deze aan werk waren maar dus gelijk naar huis moesten.

Vanuit de afgezonderde kamer werd ik naar de CT scan gebracht. Helaas ging het daar niet goed met het infuus wat ze in linkerarm die nacht hadden gezet. Alle contrast vloeistof in me hand en arm. Leek wel alsof ze daar bloeddruk gingen meten zoveel druk. Dus moest gelijk ook ander infuus werden gezet deze kwam in me rechter elleboog. Toen de uitslag er was vertelde de longarts dat er toch al flink schade aan me longen was te zien en omdat ik erg oppervlakkig ademde moest ik blijven.

Ook werd ik die dag door de GGD gebeld.. 3x… het was een onervaren persoon. Die niet professioneel was. Ook dingen vergat. Volgende dag werd in namelijk door een collega van haar gebeld omdat er een gatenkaas was… en die belde ook weer 3x.. bij de 3de x was ik echt heel geïrriteerd en dat hoorde ze. Categorie je voelt je al zwaar pieeeeep en dan 6x gebeld door GGD….

Was ook nog een heel gedoe om spullen te krijgen want me ouders mochten niet meer ziekenhuis in door mij omdat we dus in 1 huis wonen en hun 10 dagen in zelf quarantaine moesten. Ze mochten dus ook niet op bezoek komen dus ik was volledig afgezonderd op de longafdeling.

Naast dus de corona begon het hele mentale. Mentaal heb ik echt mega klappen gehad. Ook door o.a dus het incident met ct scan, het nachtelijk wakker maken ect.

In totaal 4 dagen in het ziekenhuis gelegen. Ondanks dat mijn ontstekingswaardes omhoog waren gegaan mocht ik naar huis. Thuis wel aanpassingen alleen op me kamer zijn, als ik naar wc of douche was geweest moest alles ontsmet worden. Daar voelde ik me ook weer schuldig over omdat ik me echt een last voelde naar mijn ouders.

Vanuit huis ook gestart met gesprekken met de praktijkondersteuner voor geestelijke gezondheidszorg voor het mentale stuk. Een week na ik beter was belde de huisarts hoe het ging. Gaf aan dat conditie echt zwaar achteruit is gegaan daarom bood ze aan verwijsbrief te maken voor fysio speciaal voor corona. Afgelopen vrijdag daar intake gehad en morgen 22- 9 daar eerste behandeling.
Ik noem mij zelf altijd een duracel konijntje omdat ik altijd door ga en genoeg energie heb.. maar nu dit is echt een hel voor mij..

Maar mag gelukkig van GGD, POH, HA en de ARBO arts wel lekker naar mijn pony’s hun zeggen allemaal je moet zo zien je doet iets leuks om uiteindelijk weer genoeg conditie te hebben om voltijd weer te kunnen werken.
Ben ondertussen wel al weer 3x 1 uurtje per week aan werk. Toen ik daar mee begon was het echt slopend en nu red ik hem redelijk goed. Maar als ik erg moe ben worden mijn verhalen ook niet meer samenhangend en kan soms ook niet op woorden komen zo frustrerend… ook als ik net teveel in gespannen heb komen de steken en kuchjes terug. Ook aangegeven bij HA en ARBO maar beiden zeggen je longen en luchtpijp hebben z’n klap gekregen dat, dat niet raar is.