Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Els1984 schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met het long covid herstel programma van Flow Fysio? Ik kreeg de link door gestuurd van een collega en als ik dat lees, lijkt het zo enorm herkenbaar:
https://flowfysio.nl/corona-herstel
Els1984 schreef:Daarom vraag ik hier naar ervaringen. Ik heb fysiotherapie voor de longcovid, maar dit is daar nog nooit ter sprake gekomen en loop ik dus elke dag tegen aan. Bij de fysio die ik heb, zijn we eigenlijk alleen bezig met wat conditie opbouwen op een hometrainer en elke week een arm-oefening. Maar zolang mijn ademhaling niet goed gaat, blijf ik heel veel klachten houden.
Polly schreef:Ik mag me hier ook melden geloof ik.
Afgelopen oktober covid opgelopen na al die tijd gespaard te zijn (werkzaam in de spoedzorg, heleboel ellende gezien, dus ook heel bang geweest).
6 dagen ruim 40gr koorts gehad, benauwd, diarree, hartkloppingen, reukverlies.
Helaas nu nog steeds klachten van kortademigheid, hartkloppingen, problemen met geheugen en enorme vermoeidheid. Deze klachten belemmeren mij enorm in mijn werk (vooral).
Vorige week bij de huisarts geweest en verwijzing naar de fysio gehad, die had een afbeller dus morgen de intake.
Weet niet goed wat te verwachten maar laat het maar over me heenkomen.