Menstruatie bikini?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 19:33

Bnet schreef:
Even los van of ik dit zou gebruiken of niet:

Er bestaan toch ook zwemluiers voor baby's? Waarom zou een menstruatie-bikini dan niet kunnen?
Ja, bloed is van een andere consistentie dan urine, maar het lijkt mij dat die zwemluiers zichzelf ook niet uitwassen in een zwembad? Want dan kun je net zo goed een gewone luier gebruiken.

Als ik het goed begrijp vangen die luiers alleen poep op en gaat plas er gewoon doorheen.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 19:34

Mjetterd schreef:
Bnet schreef:
Even los van of ik dit zou gebruiken of niet:

Er bestaan toch ook zwemluiers voor baby's? Waarom zou een menstruatie-bikini dan niet kunnen?
Ja, bloed is van een andere consistentie dan urine, maar het lijkt mij dat die zwemluiers zichzelf ook niet uitwassen in een zwembad? Want dan kun je net zo goed een gewone luier gebruiken.

Zwemluiers houden inderdaad geen urine tegen maar is om te voorkomen dat de ontlasting door het zwembad gaat drijven.

Gewone luier zuigt zo vol, doet dus niets en je baby is 5 kilo zwaarder.

Weer wat geleerd! En hoewel ik al sceptisch tegenover de menstruatie bikini stond, weet ik nu wel zeker dat ik het gewoon bij mijn cup houd!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 19:37

Bnet schreef:
Mjetterd schreef:

Zwemluiers houden inderdaad geen urine tegen maar is om te voorkomen dat de ontlasting door het zwembad gaat drijven.

Gewone luier zuigt zo vol, doet dus niets en je baby is 5 kilo zwaarder.

Weer wat geleerd! En hoewel ik al sceptisch tegenover de menstruatie bikini stond, weet ik nu wel zeker dat ik het gewoon bij mijn cup houd!

Een luier zou ik ook niet gebruiken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 19:49

Zwemluiers lekken wel bijuit het water gaan, bruine spetters, jammie. Dan kun je beter een plastic zwembroek hebben die houdt meer binnen. *pum*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 19:50

Monique1963 schreef:
Evamarie schreef:
Onder water kun je ook gewoon doorbloeden

Ik las doodbloeden, whahahhahhaa wat een geweldig topic dit. Ik lig dubbel om alle opmerkingen.

Waar een mens zich al niet druk om kan maken. Douw er gewoon een tampon in net voor het zwemmen en ververs hem erna. Althans zo deden wij het 40 jaar geleden. Nooit een probleem van gemaakt.

:') hahaha in het water kun je wel degelijk doo(d) bloeden ook, bijv vanwege een haai die op bloed af komt :D

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 19:51

Top, jongens. Nu zit ik in juni in Spanje aan het zwembad tussen iedere vrouw haar benen te speuren of ze met zo'n goor bikini-menstruatiematras het zwembad in gaat |( :r

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 19:54

Silenna schreef:
Top, jongens. Nu zit ik in juni in Spanje aan het zwembad tussen iedere vrouw haar benen te speuren of ze met zo'n goor bikini-menstruatiematras het zwembad in gaat |( :r

:Y)

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 19:57

Zertab schreef:
En de menstruatie deze keer uitstellen? Bij de huisarts kan je een pil halen die het dan uitstelt.

Dit kan ik ook aanraden. Primolut heet het volgens mij. Had ik als meisje elke vakantie als ik ongesteld zou worden. Ideaal! Nooit bijwerkingen van gehad.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 19:59

BaileyMix schreef:
Ik vind dat er wel een hoop aanstellers in dit topic zitten hoor... Lijkt wel weer 1820.

In 1820 hadden ze ook een groot gebrek aan hygiene...

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:03

Silenna schreef:
Afbeelding

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:06

Silenna schreef:

Afbeelding

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:07

_San87_ schreef:
belle_boef schreef:
Kan het niet anders dan jammer vinden dat menstruatie tot iets ultiem ranzigs is geprogrammeerd bij mensen.

Mensen piesen in het zwembad, mensen wassen zich niet en springen in het zwembad, mensen stoten zichzelf kapot aan de zwembadrand, bloeden en zwemmen weer door maar oh wee als je menstrueert.

Ik vind pissen in het zwembad net zo ranzig als lekker free bleeden in het zwembad, hoor :=. En iemand die met een bloedende wond rondzwemt mag van mij ook uit t water getrokken worden.

En ja, ik vind menstrueren idd ranzig en vervelend. Ik voel me vies, ondanks goede hygiëne, heb altijd buikkrampen en lage rugpijn. Niet iets dat gelijk staat aan happy happy joy joy.

Oooohhh, huppel jij niet met zo'n gelukzalige lach en mysterieuze gloed rond als je ongesteld bent? De vrouwen in de reclames zijn in opperste verrukking en hebben de tijd van hun leven.
Wie zulke achterlijke reclames verzint...

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:08

Ashleytjuhh schreef:
Silenna schreef:

[ [url=m/WX91r2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Om die foto moet ik altijd zo lachen, je zult diegene maar zijn wie ze gephotoshopt hebben haha

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:12

belle_boef schreef:
Kan het niet anders dan jammer vinden dat menstruatie tot iets ultiem ranzigs is geprogrammeerd bij mensen.

Mensen piesen in het zwembad, mensen wassen zich niet en springen in het zwembad, mensen stoten zichzelf kapot aan de zwembadrand, bloeden en zwemmen weer door maar oh wee als je menstrueert.

Dan snap je het niet. Menstrueren is doodnormaal en niemand in dit topic heeft een houding van "oh wee". En indd, mensen piesen en hebben helaas zelfs sex in openbare zwembaden. En daarom zwem ik daar dus niet. Maar daarom vind ik ongesteld zijn nog niet "oh wee". Ik hoef alleen niet met andermans lichaamssappen in welke vorm dan ook te worden geconfronteerd. Freebleeding vind ik ook ongelooflijk ranzig. Daarmee is er toch geen taboe op menstrueren?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:15

chevax schreef:
_San87_ schreef:

Ik vind pissen in het zwembad net zo ranzig als lekker free bleeden in het zwembad, hoor :=. En iemand die met een bloedende wond rondzwemt mag van mij ook uit t water getrokken worden.

En ja, ik vind menstrueren idd ranzig en vervelend. Ik voel me vies, ondanks goede hygiëne, heb altijd buikkrampen en lage rugpijn. Niet iets dat gelijk staat aan happy happy joy joy.

Oooohhh, huppel jij niet met zo'n gelukzalige lach en mysterieuze gloed rond als je ongesteld bent? De vrouwen in de reclames zijn in opperste verrukking en hebben de tijd van hun leven.
Wie zulke achterlijke reclames verzint...

Ja, of je bent zielsgelukkig, of ze doen alsof je gehandicapt bent wanneer je menstrueert :\.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:16

Freebleeding? Dat woord kende ik nog niet _O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:21

Evamarie schreef:
Freebleeding? Dat woord kende ik nog niet _O-

Google het, alsjeblieft :)).

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:27

Evamarie schreef:
Onder water kun je ook gewoon doorbloeden en het komt soms direct op gang als je uit het water gaat. Daarbij kunnen tampons juist door het water per ongeluk verloren raken. Dan denk je dat je alleen zwemt maar zwemt MRS. OB lady in red gezellig mee :+

Maar dat voel je toch wel? Althans, ik voel het altijd heel goed wanneer de tampon zakt (bijvoorbeeld wanneer de tampon vol zit of gewoon niet goed zit).

Wat betreft het stoppen van bloeden in het water: ik kan ook bevestigen dat dit niet zo is. Geloofde dit als tiener ook dus ging in bad. Spoiler alert: was heel snel weer uit bad :')

Vind het maar raar, een menstruatie bikini. Enige hoe ik het nog kan begrijpen is als kleine zekerheid. Bijvoorbeeld wanneer de menstruatie klaar is, maar soms nog een beetje rest bloedt zegmaar :P Of als extra zekerheid met tampon.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:27

Eileen_ schreef:
Evamarie schreef:
Onder water kun je ook gewoon doorbloeden en het komt soms direct op gang als je uit het water gaat. Daarbij kunnen tampons juist door het water per ongeluk verloren raken. Dan denk je dat je alleen zwemt maar zwemt MRS. OB lady in red gezellig mee :+

Maar dat voel je toch wel? Althans, ik voel het altijd heel goed wanneer de tampon zakt (bijvoorbeeld wanneer de tampon vol zit of gewoon niet goed zit).

Wat betreft het stoppen van bloeden in het water: ik kan ook bevestigen dat dit niet zo is. Geloofde dit als tiener ook dus ging in bad. Spoiler alert: was heel snel weer uit bad :')

Vind het maar raar, een menstruatie bikini. Enige hoe ik het nog kan begrijpen is als kleine zekerheid. Bijvoorbeeld wanneer de menstruatie klaar is, maar soms nog een beetje rest bloedt zegmaar :P Of als extra zekerheid met tampon.

Zo adviseren ze het ook :j.

prugelpiet

Re: Menstruatie bikini?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:35

Die pilletjes van de huisarts werken goed, TS. Ik heb er toen ik jonger was ook wel eens de menstruatie mee uitgesteld, als het echt niet uit kwam. Als ze op vakantie gaat zal ik echt even de huisarts bellen daarvoor. Voor je zusje ook veel fijner, hoeft ze zich in ieder geval niet druk te maken over bloed:

Ik las dit topic terwijl ik een stukje monchoutaart met rode kersen saus aan het eten was |(
Ik vind menstruatie een vervelend en vies iets en zou het echt op een lopen zetten als iemand zo’n broekje aan heeft :=

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 20:59

Even afgezien van alle ieuhw, wat goor, getver reacties, het gaat om een jong meisje in de puberteit. Misschien wat onzeker, wilt niet voor banketstaaf staan maar ook niet alles laten door haar menstruatie. Dat laatste is al best stoer, ze wil geen dingen ontwijken door iets wat wij als vrouwen bijna allemaal hebben (gehad).

Ik heb geen ervaring met zulke broekjes, maar ik geloof eerlijk gezegd ook niet dat alles keurig in het broekje blijft zitten bij het uit het water stappen. Ondanks dat ze dus nog een meisje- meisje is zou ik toch het gesprek aan gaan over een mini tampon. Het is namelijk niet iets seksueels maar puur functioneel. Het zorgt ervoor dat ze lekker kan zwemmen met vriendinnen. Als ze een bloedneus heeft stopt ze het toch ook met watjes of wc papier?

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:05

Plas gaat door een zwemluier?? Wat goor zeg.. nooit geweten dit.

Waarom moeten baby's überhaupt zwemmen, is pootjebaden niet veel beter tot ze zindelijk zijn?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:09

Silenna schreef:
Bikini-Menstruatiematras, raap me op :')

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:11

Biks2 schreef:

Waarom moeten baby's überhaupt zwemmen, is pootjebaden niet veel beter tot ze zindelijk zijn?

Er zijn ook genoeg volwassenen die niet meer waterdicht zijn.. en die zwemmen ook :D

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-22 21:11

Biks2 schreef:

Afbeelding