Die jarretelbanden met siliconenlaagje van Ali express ook lang gebruikt, maar die zakken vaak af en sinds kort heb ik Smoovall ontdekt. Werkt perfect! Blijft ook echt uren zitten en ik heb er zelfs mee gedanst!
DoretteK
Geplaatst: 12-07-22 18:47
Heb na jullie ervaringen de snag tights besteld. Na 1.5 week geleverd. Lekker dun en prima lengte (de lange versie). Toen ik paar weken om advies vroeg hier was er ook een korte versie op de shop, maar niet meer in mij maat. Ook de Tea kleur, niet echt huidskleur, maar wat donkerder. Maar je ziet het niet onder mijn jurkjes, die zijn tot net boven de knie. Heb zelf wel af en toe last van 'iets' in mijn taille te voelen, maar dat heb ik met panty's ook dus dat is maar gewoon zo. Gewoon prima tevreden! En zweet niet!
Petrichor
Geplaatst: 12-07-22 18:49
Gewoon dijenbanden? Verbaast mij echt dat niet elke vrouw die in huis heeft. Die van de HEMA zijn perfect!
Ben nu begonnen met zijdespray, normaal gesproken spraysokjes maar werkt ook prima voor schurende dijen.
Op een festival geprobeerd talkpoeder te gebruiken maar alles was wit
Jolien87
Geplaatst: 12-07-22 19:06
Ik ben ook fan van Snag tights. Ik draag alleen maar jurken dus gebruik ze dagelijks en ben er weg van. Ook op hete dagen zijn ze lekker om te dragen en een bijkomend voordeel: ze hebben een licht corrigerende werking.
Naast de snag’s gebruik ik zomers ook vaak smoovall spray. Ook fijn bij (korte) broeken of jurkjes waarbij je geen broekje aan wilt. Een keer sprayen en dan kan je er een dag tegenaan in principe. Misschien een idee voor mensen die een (snag)broekje niet fijn vinden. Het is anti wrijving spray dus ook fijn voor andere plekken waar het gaat schuren bij langdurige inspanning.