pimaude schreef:Gefeliciteerd lieene !! En veel plezier komende tijd!
Hahaha dankjewel! Eigenlijk is het wel gek, zo trots als ik nu ben op m’n menstruatie
. Voel me weer helemaal een klein meisje Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik lach mezelf nu maar uit, want kan anders wel janken.
dus lienie ik ben plaatsvervangend trots op je lichaam dat je ongesteld bent geworden
dus ik laat het even los, in de hoop dat dat snel weer terugkomt.
maargoed er zijn grotere zorgen dan dit!
Wat fijn!
Dat ontpillen kan wel eens sneller gaan dan dat ik rekening mee had gehouden. Froukje schreef:Ok, ik kon de nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb net ovulatietesten gehaald.. Voor mijn gevoel moet ik namelijk knetter ongesteld worden maar toch voelt het anders.
Als mijn cyclus gelijk weer normaal zou zijn zou ik zaterdag een eisprong hebben. Net een ovulatietest gedaan en ik had gewoon een licht streepje..Dat ontpillen kan wel eens sneller gaan dan dat ik rekening mee had gehouden.
dus ook percentages over hoe lang het gemiddeld duurt, hoeveel “goede dagen” er zijn in een cyclus en hoe groot de kans is dat het raak is (want dat is best een eyeopener), mijn vriend had echt geen idee hoe/wat, en door het te bespreken werd het allemaal wat meer oké.